Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) 16-18 квітня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (очно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Вимоги до категорій у конкурсі
INFOMATRIX

Вимоги до категорії Програмування:

Планування. Написання коду. Налагодження. Програмування. Якщо ти думаєш, що в грі та здатен створити робочу програму від початку до кінця, тобі точно варто спробувати! В цю номінацію входять веб-застосунки, мобільні додатки або програми для комп’ютера.

Створіть програму, що є сумісною з операційними системами Microsoft(r) Windows(c) (наприклад: обслуговуючі програми, навчаючі та програми для відпочинку, для локальної мережі та інтернету тощо), GNU/Linux, FreeBSD, Apple MacOS X тощо.

Ви можете користуватись будь-якими програмними мовами (C++, C#, Java, Pascal, ASP, ASP.NET, PHP тощо). Програма повинна працювати у базовому для користувача середовищі. Важливо добре поєднати простий та привітний інтерфейс разом із багатофункціональністю. Звичайно все це не має сенсу, якщо відсутній ключовий елемент – гарна ідея.

Можливі напрямки розробки програм: програми управління базами даних; програми, що базуються на Ajax; програми генерації письма та побудови діаграм та графіків; програми, що базуються на Silverlight; веб-сервіси; системи контенту; програми мультимедіа (DirectX, GDI+, OpenGL); програмні гнізда (ігри для багатьох гравців); криптографія та безпека.

Вимоги до категорії Короткометражний фільм

Створіть відео (короткий фільм, до 7 хвилин), в якому передайте думку за допомогою історії. Підкріпіть її візуальними та звуковими ефектами за допомогою популярних програмних пакетів редагування відео: After Effects, Sony Vegas, Movie Maker, Adobe Premiere, Final Cut,iMovie, Pinnacle Studio, Ulead Video Studio і т.д.  Додайте субтитри англійською. 
Ви можете знімати реальних людей, вставляти реальні відео і редагувати їх за допомогою вашого улюбленого відеоредактора.

У фільмі ви маєте використовувати деякі кінематографічні методи, такі як: вибір положення і переміщень камери, оригінальність основної ідеї та можливість її гарно передати, використання світла, використання спеціальних ефектів (fx), глибина різкості, переходи.

Вимоги до категорії Апаратне управління:

Створіть програмне забезпечення та підключіть його до електронного/механічного пристрою (наприклад: дистанційний керований автомобіль, камера системи безпеки тощо). В цю номінацію також входять проєкти роботів. Ви можете обрати будь-яку тему! Спробуйте створити, використовуючи підручні інструменти, оригінальний пристрій з підручних матеріалів. Також він мусить мати програмне забезпечення, що керуватиме пристроєм. Творчість важлива у цій категорії так само як і механічні та програмні вміння.

Підкатегорії Роботів: Lego Line Follower, Free Line Follower, Lego Sumo, Free Maze. Роботи обмежуються розмірами 20х20х20 см. З Лего можна використовувати лише набори Lego Mindstormі (NXT або EV3). Free Maze – задача робота полягає в тому, аби вибратися з лабіринту.

Вимоги до категорії Комп’ютерне мистецтво:

Комп’ютерне (тобто цифрове) мистецтво це художня презентація, в яку можуть бути включені малюнки, дизайн та дво- або тривимірна анімація. Ви можете користуватись програмним забезпеченням для цифрових зображень або відео редакторами? Як щодо 3D дизайну? Ви можете перетворити білий фон на вражаючий прояв творчого таланту? Або зробити коротенькі стрічки зі статичних 3D сцен?

У цій категорії вам потрібно створити 2D 3D зображення, анімації або відео користуючись будь-якими зручними вам програмами. 3DSMax, Maya, Adobe Photoshop, Flash, Sony Creative Softwares або будь-яке інше дизайнерське програмне забезпечення може бути використане як робоча платформа. «Зображення варте тисячам слів» – тому поміркуйте як ви можете зобразити свої думки за допомогою декількох зображень скомбінованих у сайт, газету, брошуру, постер, відео кліп, анімацію тощо. Дайте волю вашому уявленню!

Для цих номінацій критерії оцінювання:
– Усна презентація
– Технічні навички
– Дизайн стенду
– Оригінальність/креативність
– Документація
– Візуальний дизайн

Для творчих також:
– Ідея/думка

Для технічних:
– Функціональність
– Зручність у використанні

Вимоги до категорії Популяризація науки:

Учні обирають тему, пов’язану з науковим або технічним поняттям чи явищем, яке їх цікавить. Вони досліджують його та готують різноманітні матеріали, за допомогою яких можна пояснити це поняття чи явище будь-якій аудиторії. Аудиторія має зрозуміти та запам’ятати цю інформацію. В якості основи для пояснення слід використовувати прототип або графічні зображення, а також документальні матеріали.

Приклад: проект POMPEII може полягати в поясненні того, що сталося в місті Помпеї, які були можливі причини виверження, який вплив на соціальному, політичному, економічному та екологічному рівнях воно мало, як можна було уникнути або зменшити наслідки, що пропонується для запобігання можливим подібним ситуаціям у сучасному світі. В якості матеріалів в проекті може бути фізичний прототип виверження вулкана, інформаційна листівка, інтерв’ю з вулканологом, тощо. 

Вимоги до категорії Науковий проєкт:

У цій категорії від учасників очікується розробка пропозицій, інновацій, матеріалів, або виробів в результаті вивчення однієї з галузей науки: біологія, фізика, хімія, медицина, здоров’я,  як наслідок вивчення одного з різних галузі науки, такі як: біологія, фізика, хімія, медицина, здоров’я, науки про землю або інженерія. 

Різниця між номінаціями Науковий проєкт та Популяризація науки полягає в тому, що в номінації Науковий проєкт учень пропонує інноваційний метод чи вирішення практичної проблеми, в той час як номінація Популяризація науки пов’язана з поясненням певної теми, історичної події, вивченням концепції, або підтримкою відомої теорії чи закону. 

Критерії оцінювання нових номінацій однакові:
– Усна презентація
– Технічні навички
– Дизайн стенду
– Оригінальність/креативність
– Науковий звіт
– Ідея та посил
– Методологія дослідження

Вимоги до категорії Хакатон:

Хакатон —  швидка спільна подія, де люди або команди збираються разом, щоб розробити програмні рішення за короткий проміжок часу. Учасники інтенсивно працюють над створенням інноваційних проектів.

Готуйтеся до фіналу Infomatrix 2024! За день до великої події ви дізнаєтеся, про що йде конкурс. Ваше завдання — створити програмне забезпечення всього за два дні та представити його суддям в останній день. Ви можете об’єднатися до чотирьох осіб. В одній категорії змагатимуться як старшокласники, так і учні середньої школи, а для студентів – своя категорія.

  • Для всіх категорій, окрім хакатону, на проект або робота допускається не більше двох студентів. Однак у категорії хакатон команди можуть складатися з чотирьох студентів.
  • Віковий ценз для всіх категорій встановлено від 11 до 18 років. Примітно, що категорія хакатону містить підкатегорію спеціально для студентів вищих навчальних закладів із віковим обмеженням від 17 років.

Орігінальні описи англійською доступні за посиланням: https://infomatrix.ro/categories/

Поділитися