IІ етап науково-освітнього проекту«Оптимізація озеленення території навчальних закладів».

 Мета: з'ясувати сучасний стан і перспективні можливості впровадження принципів ландшафтного будівництва та елементів садового паркового мистецтва  в озелененні  території навчального закладу на основі використання місцевого досвіду інтродукції деревних рослин.

 

Завдання ІІ етапу:

 

Оцінювання представлених матеріалів.

Головним критерієм відбору переможців 2-го етапу є оформлення звіту про вивчення досвіду інтродукції рослин на прикладі дендропарку (ботанічного саду) за формою (додаток №1), перелік перспективних видів дерев і кущів з описом у вигляді картки (додаток №2), план-схема території навчального закладу із існуючими та перспективними насадженнями (з описом елементів ландшафтного дизайну). Звіт необхідно проілюструвати фотографіями насаджень території навчального закладу, представити у роздрукованому та електронному вигляді.

Додаток 1

ФОРМА  ЗВІТУ

ПРО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ІЗ ДОСВІДОМ ІНТРОДУКЦІЇ ДЕРЕВНИХ РОСЛИН

1. Назва науково-дослідної установи (дендропарку, ботанічного саду)
_________________________________

2. Чи має заповідний статус, вказати
___________________________________________

3. Місце розташування, загальна характеристика місцевості
_________________________________

4. Принципи створення колекції дерев і кущів
___________________________________

5.  Видове різноманіття дендрофлори
___________________________________

6.  Вказати найпоширеніші у насадженнях види природної дендрофлори 

та інтродуковані види (окремо хвойні та  покритонасінні)
___________________________________

7. Описати розсадник  _____________________

8. Вказати можливості співпраці  для вирощування посадкового матеріалу для пришкільної території
__________________________________

 

Додаток №2

КАРТКА  ВИДУ, ПЕРСПЕКТИВНОГО ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ

ПРИШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ 

1. Українська назва виду ____________________

2. Латинська назва виду _____________________

3. Назва родини _____________________________

4. Природний ареал _________________________

5. Життєва форма ___________________________

6. Екологічні особливості _____________________

7. Декоративні ознаки_______________________

8. Форма крони _____________________________

9. Принцип насадження _____________________

10. Наявність посадкового матеріалу (з якого розсадника планується завезення)

_________________________

Наявність дендропарків і ботанічних садів у регіонах як центрів досвіду інтродукції рослин та зразків садово-паркового мистецтва

 

Область

Дендропарки (загально- державного значення)

Ботанічні сади (БС)

Вінницька

 

БС Вінницького аграрного ДУ

Волинська

 

БС «Волинь» Волинського ДУ

Дніпропетровська

 

БС Дніпропетровського НУ

Донецька

 

Донецький БС НАНУ

Житомирська

(3)

БС Житомирського агроекологічного ДУ

Закарпатська

(4)

БС Ужгородського НУ

Запорізька

 

Запорізький міський дитячий БС

Івано-Франківська

«Високогірний», «Діброва», «Дружба» (Прикарпатський університет), (4)

БС Прикарпатського НУ ім. В.Стефаника

Кіровоградська

*«Веселі боковеньки»

 

Київська

**«Олександрія» НАНУ

*Сирецький (м. Київ). (1)

НБС ім. М.М. Гришка НАНУ

*БС ім. акад.Фоміна Київського НУ

БС НАУ

Криворізька

 

Криворізький БС НАНУ

Крим

(1)

*Нікітський БС УААН, БС Таврійського НУ ім. В.І. Вернадського

Львівська

**«Оброшинський», «Рудківський»

БС Львівського НУ ім.І.Франка,

БС УкрДержЛісотехнічного ун-ту,

БС Львівського НМУ (кафедри фармакогнозії і ботаніки)

Луганська

 

БС ПДПУ

Одеська

 

*БС Одеського НУ ім. І.І. Мечнікова

Полтавська

*«Устимівський»

БС Полтавського ДПУ

Рівненська

«Березнівський»

 

Сумська

(2)

БС Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка

Тернопільська

«Гермаківський»

«Хоростківський», (7)

**Кременецький БС

Харківська

Харк.аграрного ун-ту,(1)

*БС Харківського НУ ім. В.Н.Каразіна

Херсонська

*«Асканія-Нова»

БС-агробіостанція Херсонського ДУ

Хмельницька

(3)

БС Кам'янець-Подільського аграрно-технічного ДУ, БС Хмельницького НУ

Черкаська

**«Софіївка» НАНУ

 

Чернівецька

*«Чернівецький», «Сторожинецький», (4)

*БС ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Чернігівська

*«Тростянець»

БС агро біостанції Ніжинського ПУ, Агробіостанція Чернігівського ДПУ

 

Умовні позначення: НУ - національний університет, ДУ - державний університет, ДПУ - державний педагогічний університет, НМУ - національний медичний  університет, (4) - кількість дендропарків місцевого значення, * - дендропарк (або ботанічний сад) створений понад 100 років, ** - понад 200 років.

На попередню сторінку

English   Español   Русский   Français   Deutsch    اللغة العربية‎‎   汉语
Міністерство освіти і науки України
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
04074, м. Київ, вул. Вишгородська, 19
тел.: 430-02-60, факс.: 430-02-60
e-mail: nenc@nenc.gov.ua

Вгору

Powered by Etomite CMS.