Проведено екскурсію „Дніпропетровськ – моє рідне місто” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** 25-28 березня 2024 року - Весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2023/2024 навчальному році (дистанційно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 09-11 квітня 2024 року - фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» (змішаний формат) *** 16-18 квітня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (очно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Проведено екскурсію „Дніпропетровськ – моє рідне місто”

Відповідно до плану роботи комунального закладу освіти „Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” 10 грудня 2015 року відбулась екскурсія по місту Дніпропетровську з відвідуванням історичного та художнього музеїв міста. В заході брали участь 30 гуртківців комунальних позашкільних навчальних закладів „Станція юних натуралістів №2” та „Станція юних натуралістів” Дніпропетровської міської ради, учні комунальних закладів освіти „Середня загальноосвітня школа №76”, „Навчально-виховний комплекс №102”, „Середня загальноосвітня школа №123” Дніпропетровської міської ради.

В ході екскурсії діти дізнались цікаві факти про історію виникнення Дніпропетровська, створення парків міста, побудову мостів через р. Дніпро, про вагомий внесок таких видатних особистостей як Д.І. Яворницький, П.О. Глоба, О.Поль у становлення та розвиток Катеринославу. Вихованці отримали інформацію щодо розмірів міста, кількісного та якісного складу населення, основних видів промисловості, які є у Дніпропетровську. Учасники екскурсії мали змогу пройтись найдовшою набережною у Європі, побачити хмарочоси та інші цікаві новобудови (Амстердам, Східна стіна, Амфітеатр) Дніпропетровська.

Фото 1. Під деревом закоханих на найдовшій Набережній у Європі

Фото 1. Під деревом закоханих на найдовшій Набережній у Європі

Фото 2. Острів з давньою історією - Монастирський

Фото 2. Острів з давньою історією – Монастирський

Фото 3. На фоні житлового комплексу Амстердам

Фото 3. На фоні житлового комплексу Амстердам

Після прогулянки містом діти відвідали історичний музей, де познайомились із древніми артефактами кам’яного, мідного та залізного віків,

Фото 4. Артефакти камяного періоду

Фото 4. Артефакти камяного періоду

Фото 5. Залишки мамонта. Вражаюче видовище

Фото 5. Залишки мамонта. Вражаюче видовище

поринули у період козацтва та гетьманщини. Найбільше дітей зацікавив устрій Січі, зброя, знаряддя праці та обладунки того часу.

Фото 6. Устрій січі. Наше незабутнє минуле.

Фото 6. Устрій січі. Наше незабутнє минуле.

У наступних залах діти побачили портрети історичних діячів минулого, карету імператриці, вітрини з тогочасним помешканням інтелігенції та вітрину магазину 30-х років.

Фото 7. Біля портрету Б. Хмельницького. Історичний музей.

Фото 7. Біля портрету Б. Хмельницького. Історичний музей.

Фото 8. Вітрина магазину 30-х років

Фото 8. Вітрина магазину 30-х років

Хлопців вразила воєнна зброя минулого століття, яка застосовувалась під час Другої Світової війни із фашистськими окупантами.

Фото 9. Зброя перемоги

Фото 9. Зброя перемоги

Наступним було відвідування художнього музею, де діти ознайомились з особливостями іконопису, побачили портрети, пейзажі, натюрморти художників ХVІІ – XІХ cт., відчули настрій кожної картини, емоційний стан, який намагався передати митець при написанні того чи іншого полотна.

Фото 10. Екскурсія художнім музеєм

Фото 10. Екскурсія художнім музеєм

 

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар