Переможці у проведенні моніторингових досліджень за програмою GLOBE | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** 25-28 березня 2024 року - Весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2023/2024 навчальному році (дистанційно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 09-11 квітня 2024 року - фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» (змішаний формат) *** 16-18 квітня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (очно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Переможці у проведенні моніторингових досліджень за програмою GLOBE

Згідно з планом роботи Національного еколого-натуралістичного центру в 2015 році в Україні школи та позашкільні установи, які є учасниками міжнародної науково-освітньої програми GLOBE, проводили моніторинг-дослідження стану навколишнього середовища. Відповідно до даних статистики з міжнародного веб-сайту програми призові місця за кількістю внесених спостережень за період з 1 січня по 23 грудня 2015 року займають:

Комунальний заклад «Рівненська станція юних натуралістів» – 478 сумарних спостережень (основні протоколи: температура повітря, хмари, температури поверхні, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE, а також спеціальним призом – фотометром CALIPSO, що призначений для вимірювання аерозолів в повітрі та порівняння наземних даних з даними супутника CALIPSO.

calipso

Проводячи ці вимірювання учні допомагають вченим робити передбачення щодо зміни клімату. Завдяки приладу вихованці закладу можуть приєднатися до Європейської кампанії по дослідженню аерозолів в рамках програми GLOBE.

Хорошівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з музично-хореографічним профілем Петропавлівської районної ради Дніпропетровської області – 247 сумарних спостережень (основні протоколи: температура повітря, хмари, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE та набором лінійок програми GLOBE.

Чернівецький міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Чернівецької міської ради – 194 сумарних спостереження (основні протоколи: температура повітря, хмари, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE та набором лінійок програми GLOBE.

Вітаємо переможців і сподіваємося, що ці невеликі нагороди дадуть вам натхнення активно працювати над програмою в наступному році, решті учасникам – бажаємо успіхів наступного року. Починаючи з січня 2016 року кожного місяця Національний еколого-натуралістичний центр оголошуватиме в соціальних мережах заклад, який вніс найбільшу кількість даних на веб-сайт GLOBE, а в кінці року – заклад, який зробив найбільше спостережень, отримає нагороду.

Нагадуємо, що збір даних та їх внесення до наукової бази є критично важливим для наукових досліджень (як учнівських, так і тих, що проводяться вченими), адже чим більше даних ми маємо про нашу Землю, тим краще можемо розуміти процеси, що відбуваються в нашому середовищі і як покращити його.

Про програму: GLOBE (“Глобальне вивчення та спостереження з метою поліпшення довкілля” ) – це міжнародна практична науково-освітня програма, яка спрямована на об’єднання зусиль учнів, вчителів та вчених у отриманні додаткової інформації про навколишнє середовище шляхом збору даних і проведення спостережень. Основна методика програми – це проблемно-орієнтовне навчання через проведення власних наукових спостережень за навколишнім середовищем, внесення отриманих даних до міжнародної відкритої бази даних, аналіз та подальше використання своїх даних та даних інших шкіл у власних дослідницьких проектах, під час співпраці з вченими та школярами з усього світу. Концепція GLOBE полягає у створенні світової спільноти учнів, вчителів, науковців та громадян для кращого розуміння, підтримання і покращення середовища Землі на локальному, регіональному та глобальному рівнях. Місія програми – сприяння навчанню та викладанню природничих наук, підвищення екологічної свідомості, активізація наукових відкриттів. В Україні GLOBE – це 354 школи та позашкільні навчальні заклади, 264 вчителя, 1,965 учнів та більш ніж 22,239 спостережень. Координатором програми є Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар