Відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище”

16-17 лютого ц. р. в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище” під гаслом “Збережемо енергію – збережемо Планету”.

Учасниками конкурсу є учні, вихованці загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів, які мають досягнення у практичній діяльності в сфері змін клімату, впровадження енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, у підвищенні енергоефективності шкільних будівель та пропаганді енергозбереження.

В цьому році конкурс підтримали на надали спонсорську допомогу компанії: Amadeus Ukraine, Autoenterprise, REHAU Unlimited Polimer Solutions, Бюро з питань екології Української греко-католицької церкви, Водно-інформаційний центр м Києва.

Завантажити (PE.pdf, 66KB)

До учасників конкурсу надійшов лист-привітання від Віце-президента, голови Виконавчого комітету науково-технічної спілки енергетиків та електротехніків України, заслуженого енергетика України Олександра Сергійовича Дупака.

За рішенням компетентного журі з 232 учнівських робіт було відібрано 55 кращих для участі в фіналі. Серед них переможцями Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище” названо:

Номінація 1. Проект з енергозбереження, енергоефективності або поновлюваних джерел енергії (ПДЕ):

І місце

– Подгурську Вікторію, Ланову Карину, учнів 10 класу Привітівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирської області з роботою: «Енергозбереження у нашій школі». Керівник: Стельникович Любов Михайлівна, вчитель фізики Привітівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Житомирської області.

ІІ місце

– Волохову Надію, Бойка Богдана, учнів Державного навчального закладу «Южноукраїнський професійний ліцей» м. Южноукраїнська Миколаївської області з роботою: «Екоферма – комфорт 21 століття». Керівник: Мітченко Олена Анатоліївна – викладач біології, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист» Державного навчального закладу «Южноукраїнський професійний ліцей» м. Южноукраїнська Миколаївської області.

– Познякову Ірину, ученицю 11 класу Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 Київської області з роботою: «Фактори енергозбереження в архітектурному проектуванні». Керівник: Река Тетяна Миколаївна, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Броварської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 7 м. Бровари Київської області.

ІІІ місце

– Ракушева Дмитра, учня 8 класу, вихованця Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді з роботою: «Вітряк для опадів». Керівник: Шубін Анатолій Григорович, керівник гуртка Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді Житомирської області.

– Овчаренко Володимира, учня 9 класу Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів № 24» Полтавської міської ради Полтавської області з роботою: «Альтернативні джерела енергії. Дослідження роботи сонячних колекторів». Керівник: Щербак Олена Сергіївна, вчитель фізики Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів № 24» Полтавської міської ради Полтавської області.
Номінація 2. Проект «Моє енергетичне рішення»:

І місце

– Куріленко Аліну, ученицю 11 класу середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 м. Сєвєродонецька Луганської області з роботою: «Рухаючись, заощаджуємо енергію». Керівник: Тропиніна Ганна Олександрівна, вчитель фізики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 міста Сєвєродонецька Луганської області.

ІІ місце

– Полякова Андрія, учня 10 класу Вугледарського навчально – виховного комплексу «Політехнічний ліцей – загальноосвітня школа I–II ступенів» Донецької області з роботою: «Світлодіодні лампи». Керівник: Кульбака Тетяна Володимирівна, учитель фізики, Вугледарського навчально–виховного комплексу «Політехнічний ліцей – загальноосвітня школа I–II ступенів» Донецької області.

– Савченко Вікторію, ученицю 9 класу Львівського технологічного ліцею Львівської області з роботою: «Адаптивна віконна система». Керівник: Колдун Віктор Петрович, завідувач науково-дослідної лабораторії Ресурсно-методичного центру науково-дослідницьких технологій Львівського технологічного ліцею Львівської області.

ІІІ місце

– Шутяк Таїсію, ученицю 10 класу «Писарівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кодимської районної ради Одеської області з роботою: «Сонячно-вітрова мобільна електростанція». Керівник: Шутяк Володимир Семенович, учитель фізики Писарівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Кодимської районної ради Одеської області.

– Абражевич Поліну, ученицю 11 класу спеціалізованої школи № 3 Подільського району м. Києва з роботою: «Безгребельне використання гідроенергії». Керівник: Старощук Валерій Алімович, вчитель фізики та астрономії спеціалізованої школи № 3 Подільського району м. Києва.

– Бурдейного Артема, учня 7 класу Рукшинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чернівецької області з роботою: «Оцінка екологічного сліду в енергозбереженні біосфери (наприкладі с. Рукшин)». Керівник: Шишковська Т.М., вчитель географії Рукшинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чернівецької області.
Номінація 3. Інформування суспільства / пропаганда енергоефективності:

І місце

– Белевщук Софію, ученицю групи ОП-31 Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області з роботою: «TRASH-MADE: заробляємо на смітті». Керівник: Хайчіна Юлія Миколаївна, викладач предмета «Основи енергоефективності» Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області.

ІІ місце

– Баранця Ігоря, Павшенко Юлію, Прохорчука Дмитра, учнів 8 класу загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 123 м. Кривого Рогу Дніпропетровської області з роботою: «Cміття сортуємо – планету рятуємо!». Керівник: Шведун Ганна Григорівна, вчитель біології загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 123 м. Кривого Рогу Дніпропетровської області.

– Хітайлову Катерину, ученицю 8 класу, Паньківа Давида, учня 9-А класу Енергодарського навчально-виховного комплексу № 5 Запорізької області з роботою: «Вуглецевий слід». Керівник: Кабакова Олена Василівна, вчитель фізики Енергодарського навчально-виховного комплексу № 5 Запорізької області.

ІІІ місце

– Малишеву Катерину, ученицю групи ОП-31 Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області з роботою: «Людина: свідок чи винуватець катастрофічних змін на Землі?». Керівник: Забокова Олена Миколаївна, майстер виробничого навчання Вищого професійного училища № 7 м. Кременчука Полтавської області.

– Єрохіна Сергія, учня 5 класу, вихованця позашкільного комунального навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості» Бережанської міської ради Тернопільської області з роботою: «Енергозбереження в наших руках!». Керівник: Димашевська Христина Богданівна, керівник гуртків позашкільного комунального навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості» Бережанської міської ради Тернопільської області.

 

Для фіналістів Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище” неодноразовими переможцями педагогічної номінації цього конкурсу Шведун Ганною Григоровною, Валантирець Наталією Василівною та Волошиною Марією Сергіївною було проведено пізнавально-розважальну гру «Екомарафон», а для керівників – тренінг «Формування екологічної компетенції школяра за допомогою інтерактивних методів навчання».

Цікавою була зустріч з представниками компанії Autoenterprise: кожен з бажаючих мав змогу не лише познайомитись з електромобілем, а й проїхати в ньому.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар