Матеріали

Вивчено та узагальнено педагогічний досвід ПНЗ
протягом 2010-2015 р.р.


з/п

Назва ПНЗ

1

Вінницька обласна станція юних натуралістів

2

Ямпільська районна станція юних натуралістів Сумської області

3

Хмельницький обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді

4

КЗ «Чернігівська обласна станція юних натура-лістів»

5

Кримський республіканський позашкільний заклад «Центр еколого-натуралістичної творчості учбової молоді»

6

Івано-Франківський державний еколого-натура-лістичний центр учнівської молоді

7

Львівський міський дитячий еколого-натуралістичний центр

8

Надвірнянський районний еколого-натура-лістичний центр учнівської молоді Івано-Франківської області

9

Комунальний заклад «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Дніпропетровського району

10

Бориславська міська станція юних натуралістів Львівської області

11

Комунальний заклад «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Херсонської обласної ради

12

Ізмаїльська міська станція юних натуралістів Одеської області

13

Кам’янець-Подільський міський еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Хмельницької області

14

Сумський обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю

15

Добропільський районний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Донецької області

16

Шишацька районна філія Полтавського ЕНЦ.

17

Нововолинська міська станція юних натуралістів Волинської області

18

Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді

19

Тернопільський обласний еколого-натуралістичний центр

20

Житомирський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді

21

Джанкойський районний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді АР Крим

22

Шепетівський міський еколого-натуралістичний центр Хмельницької області

23

Коммунальний позашкільний навчальний заклад «Севастопольський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді»

24

Шосткинська міська станція юних натуралістів Сумської області.

25

Дитячий естетико – натуралістичний центр «Камелія», Київська область

26

Миколаївський обласний еколого-натуралістичний центру учнівської молоді

27

 Скала–Подільський дитячий парк Борщівського району Тернопільської області

Картки передового педагогічного досвіду позашкільних навчальних закладів еколого-натуралістичного профілю

 

Методика організації діяльності вихованців Скала – Подільського дитячого парку з вивчення та збереження біорізноманіття в умовах місцевого парку Скала–Подільський дитячий парк Борщівського району Тернопільської області

Психолого-педагогічний супровід вихованців позашкільного навчального закладу в процесі підготовки до творчих конкурсів Миколаївський обласний еколого-натуралістичний центру учнівської молоді

Формування еколого – естетичних компетенцій особистості в умовах позашкільного закладу Дитячий естетико – натуралістичний центр «Камелія», Київська область

Еколого-економічні та педагогічні основи розвитку органічного землеробства в центрі еколого-натуралістичної творчості. Тернопільський обласний еколого-натуралістичний центр

Методика розвитку дослідницьких умінь в гуртках юних зоологів. Джанкойський районний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді АР Крим

Методика формування дослідницької компетентності вихованців центру еколого-натуралістичної творчості в проектній діяльності екологічного та ботанічного напряму. Шосткинська міська станція юних натуралістів Сумської області.

Формування еколого-етичної компетентності вихованців позашкільного навчального закладу засобами етології та біоетики. Шепетівський міський еколого-натуралістичний центр Хмельницької області

Модель методичної роботи сучасного закладу еколого-натуралістичного спрямування. Нововолинський центр дитячої та юнацької творчості Нововолинської міської ради. Еколго-натуралістичний відділ.

Методична розробка «Формування економічної культури старшокласників в умовах центру еколого-натуралістичної творчості» Відділ освіти Дніпропетровської райдержадміністрації. КЗ Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Дніпропетровського району

Комплексний досвід за темою: «Формування готовності учнів до дослідницької роботи у сфері екології» ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

“Проектування і реалізація моделей виховної роботи на засадах компетентністного підходу в Івано-Франківському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді”

Організація дослідницької діяльності в учнівських лісництвах на основі інтеграції позашкільних і загальноосвітніх закладів. З досвіду роботи педагогічного колективу комунального закладу „Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді ”

«РОЛЬ ОБ’ЄКТІВ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ В ЕКОЛОГІЧНОМУ ВИХОВАННІ І ОСВІТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ» Узагальнення досвіду Добропільського районного Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ Укладач: Бондарчук Г. П., завідувач науково-методичним центром координації методичної роботи

Організаційні умови та педагогічні фактори підвищення якості позашкільної освіти.

З досвіду роботи педагогічного колективуХмельницького обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. СИСТЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС

Анотація досвіду роботи Вінницької обласної станції юних натуралістів «Виховний простір позашкільного навчального закладу, як важливий чинник соціалізації дітей та молоді»

З досвіду роботи педагогічного колективу Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

З досвіду організації виховної роботи Чернігівської обласної станції юних натуралістів. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТАНЦІЇ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

З досвіду роботи Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю на тему: «ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАНЦІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ»

З досвіду роботи Дніпропетровського обласного еколого-натуралістичного центру дітей та учнівської молоді. Формування ціннісного ставлення до праці учасників творчих учнівських об’єднань аграрного профілю

Формування інноваційного стилю роботи педагогічного колективу

Портфоліо молодого педагога

Невичерпне джерело творчості

Шляхи вдосконалення самоосвітньої компетентності педагога-позашкільника

Модернізація освітнього процесу відділу художньої творчості

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий