Запис та презентація з вебінару, який відбувся 4 лютого 2016 (15:00-16:30) на тему: «Використання міжнародної бази даних GLOBE». Дякуємо усім, хто приєднався до вебінару та просимо завповнити коротку форму-опитування про якість проведення вебінару. Ваш відклик дуже важливий для нас.
На вебінарі були розглянуті наступні теми:
- Новий інструмент отримання даних;
- Нові можливості візуалізації даних через мапу;
- Як знайти партнера для співпраці;
- Всеукраїнські GLOBE Ігри 2016;
- Міжнародна наукова ярмарка GLOBE 2016;
- Відповіді на питання учасників.
До участі у вебінарі запрошуються педагоги загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, які проводять дослідження в рамках програми GLOBE, а також педагоги, які лише хочуть приєднатися до програми. Для ефективної роботи у вебінарі вам знадобиться: підключення до Інтернету з достатньою швидкістю; колонки (навушники); при достатній швидкості Інтернету може бути використаний мікрофон та вебкамера (не обов’язково).
Для участі у вебінарі потрібно перейти за посиланням: https://meet.lync.com/nencum/inter/B3TGC41C і слідувати інструкціям на екрані, які складатимуться з двох кроків:
1. Завантажити та встановити модуль Skype для бізнесу Web App;
2. Після завершення установки натиснути кнопку «Приєднатися до зустрічі», ввести своє ім’я та область/місто. Skype для бізнесу Web App відкриється у новому вікні.
Рекомендуємо почати підключення на 10-15 хвилин раніше.
Офіційний лист НЕНЦ №24 від 27.01.2016 р.
Для участі достатньо просто перейти на сторінку http://nata_pustilnik.onwebinar.ru/, вибрати вебінар «Візуалізація даних програми GLOBE. Методика фенологічних спостережень» та натиснути справа зелену кнопку Play. Потім потрібно ввести свій логін (просто вкажіть ваше ім’я та область/місто для представлення). Готово!
Офіційний лист НЕНЦ №162 від 23 вересня 2014 року.
Дякуємо усім, хто приєднався до вебінару! Завантажуйте та користуйтеся презентаціями “Методика фенологічних спостережень” та “Візуалізація та отримання даних GLOBE“.
Також просимо усіх, хто відвідав вебінар, заповнити коротку форму-опитування про якість проведення вебінару та ваші побажання та пропозиції.