Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 25 - 28 березня 2025 року - осіння сесія Природничої школи учнівської молоді у 2024/2025 навчальному році (змішаний формат) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами

Одним з напрямів роботи педагогічного колективу Будинку дитячої та юнацької творчості «Центр розвитку дітей та молоді», що діє у м. Бердянськ Запорізької області є робота над створенням сприятливих умов для реалізації здоров’язбережувальних технологій та повноцінного оздоровчого впливу природи на дітей.

Використання здоров’язбережувальних технологій, а саме анімалотерапії, в освітньому процесі дозволяє знизити втомлюваність дітей, підвищити працездатність, що сприяє зміцненню їх здоров’я, появі додаткового стимулу для розкриття творчих здібностей кожної дитини. Очевидні якісні зміни в поведінці дітей – вони стають більш доброзичливими, знижується напруга та агресія. Саме брати наші менші люблять нас такими, якими ми є. Спілкування з ними сприяє гармонійному розвитку дитини, покращує настрій і навіть лікує.

Завдяки сприятливій емоційній атмосфері, що надає впевненість у своїх силах, діти можуть самостійно вирішувати поставлені завдання, спокійно розв’язувати проблеми. Існує багато анімалотерапевтичних методик, які не передбачають задіяння живих тварин: ігри з м’якими іграшками, казкотерапія, тілесно-орієнтовані техніки, вправи, що входять до складу хатха-йоги, вправи на розвиток дрібної моторики, графомоторних навичок, вправи на розвиток мови і спілкування, дихальні вправи, антистресові розмальовки тощо.

Розроблені методики дають можливість ефективно впроваджувати біоенергетичні здоров’язбережувальні технології в освітній процес, що не потребує економічних затрат, маючи при цьому певний оздоровлювальний ефект. Педагоги закладу охоче і вправно застосовують наявний методичний арсенал, видозмінюють, щоразу адаптують до потреб і запитів маленьких вихованців.

Таким чином, завдяки анімалотерапії в Центрі розвитку дітей та молоді одночасно вирішуються задачі охорони здоров’я як у психологічному, так і у фізіологічному аспектах.

Під час карантину 2020 року гуртківці, продовжували навчання, обмінювались позитивними емоціями від перегляду фото і відео домашніх улюбленців (більш детально за посиланням https://bdutbvo.wixsite.com/bdut-berd/onlajn-zanyattya).

У БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» планується й надалі продовжувати цілеспрямовану роботу зі збереження здоров’я дітей, враховуючи набутий досвід та втілюючи нові підходи здоров’язбережувальних технологій.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар