Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** липень – серпень 2024 р. - Всеукраїнський огляд на тему «Наші практичні природоохоронні дії в цифрах» у форматі дашборд (заочно) *** 27 - 29 cерпня 2024 року - Всеукраїнський навичковий форум «Юні нобеліанти» (очно) *** 28 - 29 cерпня 2024 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (Profi NENC) (очно) *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (очно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 жовтня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «Чарівний акваріум в культурі українця» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами

Одним з напрямів роботи педагогічного колективу Будинку дитячої та юнацької творчості «Центр розвитку дітей та молоді», що діє у м. Бердянськ Запорізької області є робота над створенням сприятливих умов для реалізації здоров’язбережувальних технологій та повноцінного оздоровчого впливу природи на дітей.

Використання здоров’язбережувальних технологій, а саме анімалотерапії, в освітньому процесі дозволяє знизити втомлюваність дітей, підвищити працездатність, що сприяє зміцненню їх здоров’я, появі додаткового стимулу для розкриття творчих здібностей кожної дитини. Очевидні якісні зміни в поведінці дітей – вони стають більш доброзичливими, знижується напруга та агресія. Саме брати наші менші люблять нас такими, якими ми є. Спілкування з ними сприяє гармонійному розвитку дитини, покращує настрій і навіть лікує.

Завдяки сприятливій емоційній атмосфері, що надає впевненість у своїх силах, діти можуть самостійно вирішувати поставлені завдання, спокійно розв’язувати проблеми. Існує багато анімалотерапевтичних методик, які не передбачають задіяння живих тварин: ігри з м’якими іграшками, казкотерапія, тілесно-орієнтовані техніки, вправи, що входять до складу хатха-йоги, вправи на розвиток дрібної моторики, графомоторних навичок, вправи на розвиток мови і спілкування, дихальні вправи, антистресові розмальовки тощо.

Розроблені методики дають можливість ефективно впроваджувати біоенергетичні здоров’язбережувальні технології в освітній процес, що не потребує економічних затрат, маючи при цьому певний оздоровлювальний ефект. Педагоги закладу охоче і вправно застосовують наявний методичний арсенал, видозмінюють, щоразу адаптують до потреб і запитів маленьких вихованців.

Таким чином, завдяки анімалотерапії в Центрі розвитку дітей та молоді одночасно вирішуються задачі охорони здоров’я як у психологічному, так і у фізіологічному аспектах.

Під час карантину 2020 року гуртківці, продовжували навчання, обмінювались позитивними емоціями від перегляду фото і відео домашніх улюбленців (більш детально за посиланням https://bdutbvo.wixsite.com/bdut-berd/onlajn-zanyattya).

У БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» планується й надалі продовжувати цілеспрямовану роботу зі збереження здоров’я дітей, враховуючи набутий досвід та втілюючи нові підходи здоров’язбережувальних технологій.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • imbaslot
  • asia76
  • a200m
  • ngopibet
  • ngopibet
  • dewa288
  • ngopibet