Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** вересень 2025 року - травень 2026 року - Проведення Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Крок до знань» у 2025/2026 навчальному році (дистанційно) *** вересень 2025 року – червень 2027 року - реалізація Всеукраїнського просвітницько-інформаційного проєкту «ЛісОСВІТА: навчай-надихай-захищай!» (дистанційно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) *** до 10 грудня 2025 року - подання матеріалів на фахові педагогічні конкурси: Всеукраїнський конкурс програм, навчально-методичних матеріалів і віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»; Щорічна Всеукраїнська виставка видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»); Всеукраїнський конкурс методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість»; Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** до 15 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин» (заочно) *** до 20 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція» (заочно) *** до 22 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» (заочно) *** 13 -15 січня 2026 року - фінал Всеукраїнського ктурніру юних біологів «Neobio» (дистанційно) *** 19 - 23 січня 2026 року - КІБЕР-табір для учнів середніх і старших класів з кібербезпеки та штучного інтелекту (онлайн) *** до 22 січня 2026 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (заочно) *** 18 - 20 лютого 2026 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2026» та національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2026» (змішаний формат) *** до 17 квітня 2026 року - подання матеріалів до ІХ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ***


Педагоги БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» м. Бердянськ працюють над розвитком системи комфортно-адаптивних умов спілкування дитини з природними об’єктами

Одним з напрямів роботи педагогічного колективу Будинку дитячої та юнацької творчості «Центр розвитку дітей та молоді», що діє у м. Бердянськ Запорізької області є робота над створенням сприятливих умов для реалізації здоров’язбережувальних технологій та повноцінного оздоровчого впливу природи на дітей.

Використання здоров’язбережувальних технологій, а саме анімалотерапії, в освітньому процесі дозволяє знизити втомлюваність дітей, підвищити працездатність, що сприяє зміцненню їх здоров’я, появі додаткового стимулу для розкриття творчих здібностей кожної дитини. Очевидні якісні зміни в поведінці дітей – вони стають більш доброзичливими, знижується напруга та агресія. Саме брати наші менші люблять нас такими, якими ми є. Спілкування з ними сприяє гармонійному розвитку дитини, покращує настрій і навіть лікує.

Завдяки сприятливій емоційній атмосфері, що надає впевненість у своїх силах, діти можуть самостійно вирішувати поставлені завдання, спокійно розв’язувати проблеми. Існує багато анімалотерапевтичних методик, які не передбачають задіяння живих тварин: ігри з м’якими іграшками, казкотерапія, тілесно-орієнтовані техніки, вправи, що входять до складу хатха-йоги, вправи на розвиток дрібної моторики, графомоторних навичок, вправи на розвиток мови і спілкування, дихальні вправи, антистресові розмальовки тощо.

Розроблені методики дають можливість ефективно впроваджувати біоенергетичні здоров’язбережувальні технології в освітній процес, що не потребує економічних затрат, маючи при цьому певний оздоровлювальний ефект. Педагоги закладу охоче і вправно застосовують наявний методичний арсенал, видозмінюють, щоразу адаптують до потреб і запитів маленьких вихованців.

Таким чином, завдяки анімалотерапії в Центрі розвитку дітей та молоді одночасно вирішуються задачі охорони здоров’я як у психологічному, так і у фізіологічному аспектах.

Під час карантину 2020 року гуртківці, продовжували навчання, обмінювались позитивними емоціями від перегляду фото і відео домашніх улюбленців (більш детально за посиланням https://bdutbvo.wixsite.com/bdut-berd/onlajn-zanyattya).

У БДЮТ «Центр розвитку дітей та молоді» планується й надалі продовжувати цілеспрямовану роботу зі збереження здоров’я дітей, враховуючи набутий досвід та втілюючи нові підходи здоров’язбережувальних технологій.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар