Інновації позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр ЗВЕРТАЄМО УВАГУ НА ЗМІНИ СТРОКІВ ПРОВЕДЕННЯ ТА ПЕРЕВЕДЕННЯ У ДИСТАНЦІЙНУ ФОРМУ РЯДУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МАСОВИХ ЗАХОДІВ, ЗАПЛАНОВАНИХ НА БЕРЕЗЕНЬ-ТРАВЕНЬ 2020 РОКУ, ЩО ОПРИЛЮДНЕНІ В ЛИСТІ НЕНЦ ВІД 27.03.2020 Р. № 91. СЛІДКУЙТЕ ЗА НОВИНАМИ *** до 13 квітня 2020 року триватиме відкрите оцінювання відеопрезентацій учасників ІІ етапу Всеукраїнської інтернет-олімпіади "Крок до знань 2020" *** до 12 травня 2020 року триває прийом заявок в електронному вигляді на кращий проект квітника чи ландшафтної композиції Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (заочно) *** до 1 червня 2020 року триває прийом анкет для участі в Педагогічній он-лайн олімпіаді для майбутніх здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Позашкільна освіта» (заочно)


Інновації позашкільної освіти

В позашкіллі, як і у інших сферах освітньої діяльності присутнє використання інноваційних педагогічних технологій, наявний творчий пошук нових і вдосконалення існуючих концепцій, принципів, креативних підходів до вирішення задач, що лежать у площині  діяльності педагога-новатора. На сторінці “Інновації позашкільної освіти” розпочинаємо знайомити з цікавими авторськими розробками педагогів-позашкільників, їх творчим внеском у справу виховання молодого покоління. Сподіваємося на широке обговорення та коментування викладених матеріалів.

Розробка навчальної програми для гуртків закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму “Біоніка та ІТ”
Автори:
Чепок Андрій Олегович – к. ф.-м. н., керівник гуртка вищого рівня Одеського обласного гуманітарного центру позашкільної освіти та виховання (еколого-натуралістичний підрозділ);
Євтушенко Наталя Іванівна – вчитель інформатики вищої категорії, вчитель-методист Одеського НВК №49.

Постанова Президії НАН України Щодо проведення року математики в Україні

«Сфера Ленарта», або як з математичної точки зору зацікавити учнів у набутті знань

Звернення угорського математика Іштвана Ленарта до українських освітян

Сфера Ленарта: продовження діалогу

Поділитися