Інновації позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 21 серпня - Дистанційний курс «Математика в Природі» для позашкільної освіти *** з 26 серпня в онлайн-режимі Дистанційний курс «Природничий лекторій» *** 12 - 13 травня 2021 року ІІ етап Всеукраїнського турніру юних натуралістів (дистанційно) *** 17 - 18 червня 2021 року ІІ (фінальний) етап Всеукраїнського екологічного конкурсу наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» *** 18 - 21 травня 2021 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» *** 18 - 21 травня 2021 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» *** 22 - 23 травня 2021 року весняна сесія Всеукраїнської школи методиста закладу позашкільної освіти *** 25 до 28 травня 2021 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів екологонатуралістичного напряму (12-15 років) *** 2 - 3 червня 2021 року фінальний етап Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху «Зелена естафета» 2020-2021 н.р. (м.Черкаси) *** 18 - 22 жовтня 2021 року Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (очно) *** 19 - 21 жовтня 2021 року фінал Всеукраїнського екологічного хакатону для учнівської молоді «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (м.Хмельницький)


Інновації позашкільної освіти

В позашкіллі, як і у інших сферах освітньої діяльності присутнє використання інноваційних педагогічних технологій, наявний творчий пошук нових і вдосконалення існуючих концепцій, принципів, креативних підходів до вирішення задач, що лежать у площині  діяльності педагога-новатора. На сторінці “Інновації позашкільної освіти” розпочинаємо знайомити з цікавими авторськими розробками педагогів-позашкільників, їх творчим внеском у справу виховання молодого покоління. Сподіваємося на широке обговорення та коментування викладених матеріалів.

Розробка навчальної програми для гуртків закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму “Біоніка та ІТ”

“Про Біоніку”. Інформаційні матеріали до навчальної програми для гуртків закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму “Біоніка та ІТ” випуск №1

“Про Біоніку”. Інформаційні матеріали до навчальної програми для гуртків закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму “Біоніка та ІТ” випуск №2

“Про Біоніку”. Інформаційні матеріали до навчальної програми для гуртків закладів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму “Біоніка та ІТ” випуск №3

“Що таке Біоніка: і що вона допомагає змінити?”. Презентаційний матеріал до заняття №7 Міжсесійної літньої природничо-математичної онлайн-школи ПШУМ НЕНЦ для гуртківців творчого учнівського об’єднання “Біоніка та ІТ” та всіх зацікавлених в науці.

Автори:
Чепок Андрій Олегович – к. ф.-м. н., керівник гуртка вищого рівня Одеського обласного гуманітарного центру позашкільної освіти та виховання (еколого-натуралістичний підрозділ);
Євтушенко Наталя Іванівна – вчитель інформатики вищої категорії, вчитель-методист Одеського НВК №49.

Постанова Президії НАН України Щодо проведення року математики в Україні

«Сфера Ленарта», або як з математичної точки зору зацікавити учнів у набутті знань

Звернення угорського математика Іштвана Ленарта до українських освітян

Сфера Ленарта: продовження діалогу

Сфера Ленарта: Як організувати належне навчальне середовище для вивчення різних геометричних систем за допомогою порівняльного методу

Сфера Ленарта: А може різні геометрії насправді існують?

Сфера Ленарта: Дослідження пласких та просторових багатокутників

Сфера Ленарта: Сценарій уроку “Геометрія на помаранчах”

Сфера Ленарта: Сферична геометрія в шкільній навчальній програмі

Сфера Ленарта: Відео уроки

<<<<< ДИСТАНЦІЙНІ КУРСИ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ >>>>>

Програма дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Вступне слово авторів дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Перше заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Друге заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Третє заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Четверте заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
П’яте заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Шосте заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти
Сьоме заняття дистанційного курсу «Математика в Природі» для позашкільної освіти

Поділитися