Інформація щодо проведення обласного конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** 11 - 27 червня 2024 року - літня кампанія в НЕНЦ у 2024 році (очно) *** 25 - 27 червня 2024 року - фінальний етап конкурсу «Ленд-арт весна – 2024» в рамках Фестивалю патріотичних дій (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Інформація щодо проведення обласного конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник»

У лютому – березні 2024 року проведено обласний конкурс дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник». До участі у Конкурсі було подано 20 робіт здобувачів освіти закладів загальної середньої та позашкільної освіти Бобровицької, Варвинської, Вертіївської, Ічнянської, Козелецької, Куликівської, Макіївської, Новгород-Сіверської, Носівської,  Прилуцької, Семенівської, Сновської, територіальних громад, комунального закладу «Комарівська гімназія» Чернігівської обласної ради, Новгород-Сіверського державного ліцею імені К.Д. Ушинського та комунального закладу «Чернігівська обласна станція юних натуралістів».

Конкурс проводиться щорічно з метою залучення здобувачів закладів загальної середньої та позашкільної освіти до науково-дослідницької діяльності у галузі природознавства.

Конкурс проводився у 5 номінаціях: «Я і природа», «Рослини навколо нас», «Тваринний світ», «Охорона здоров’я», «Народознавство та краєзнавство».

Цьогоріч обласний конкурс дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» проходив у дистанційному форматі.

Виконуючи загальні умови конкурсу, учасники вивчали навколишній світ природи, звичаї свого народу, умови здорового способу життя, провели новаторську діяльність з питань пізнання джерел і процесу творення народного мистецтва, вчилися експериментувати, оволоділи первинними екологічними знаннями, проводили природоохоронну роботу.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар