Про проведення педагогічної майстерні на Черкащині | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Про проведення педагогічної майстерні на Черкащині

23 жовтня 2024 року комунальним закладом  «Черкаський обласний центр роботи з обдарованими дітьми Черкаської обласної ради спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України  в рамках Авторської педагогічної майстерні «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід закладів позашкільної освіти» проведено авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Черкаської області», учасниками якої стали 97 педагогічних працівників з різних куточків України.

З вітальним словом до учасників заходу звернулися:

Людмила Василівна Давиденко, директор комунального закладу «Черкаський обласний центр роботи з обдарованими дітьми Черкаської обласної ради»; Валерій Вікторович Данилевський, начальник управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, кандидат історичних наук;

Володимир Валентинович Вербицький, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор педагогічних наук.  

У роботі STEM-майстерні активну участь взяли науковці та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти Черкащини: Гаврилюк Максим Никандрович, кандидат біологічних наук, доцент, директор ННІ природних та аграрних наук Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького; Легоняк Богдан Васильович, директор Національного природного парку «Холодний Яр»  на Чигиринщині; Грищенко Віталій Миколайович, заступник директора з наукової роботи Канівського природного заповідника ННЦ біології та медицини Київського національного університету імені Тараса Шевченка; Яблонська-Грищенко Євгенія Дмитрівна, науковий співробітник Канівського природного заповідника ННЦ біології та медицини Київського національного університету імені Тараса Шевченка;   Чемерис Інгріда Альгімантівна, кандидат біологічних наук, доцент, завідувач кафедри лісового господарства та раціонального природокористування Черкаського державного технологічного університету.

Досвідом інтеграції STEM-технологій в навчальний процес та реалізації шкільних STEM-проектів через фінансові гранти поділилася Довгаль Людмила Володимирівна, вчитель біології Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради.

По закінченню роботи Авторської педагогічної майстерні виступила Клименко Вікторія Іванівна, заступник директора Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді та  зазначила, що сьогодні STEM-освіті у позашкіллі належить важлива роль у досягненні позитивних результатів в процесі   науково-дослідницької, природоохоронної роботи та мотивує здобувачів освіти  до вивчення природничих наук.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар