Проведено авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної та загальної середньої освіти Львівської області» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** вересень 2025 року - травень 2026 року - Проведення Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Крок до знань» у 2025/2026 навчальному році (дистанційно) *** вересень 2025 року – червень 2027 року - реалізація Всеукраїнського просвітницько-інформаційного проєкту «ЛісОСВІТА: навчай-надихай-захищай!» (дистанційно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) *** до 10 грудня 2025 року - подання матеріалів на фахові педагогічні конкурси: Всеукраїнський конкурс програм, навчально-методичних матеріалів і віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»; Щорічна Всеукраїнська виставка видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»); Всеукраїнський конкурс методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість»; Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** до 15 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин» (заочно) *** до 20 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція» (заочно) *** до 22 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» (заочно) *** 13 -15 січня 2026 року - фінал Всеукраїнського турніру юних біологів «Neobio» (дистанційно) *** 19 - 23 січня 2026 року - КІБЕР-табір для учнів середніх і старших класів з кібербезпеки та штучного інтелекту (онлайн) *** до 22 січня 2026 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (заочно) *** 27 -29 січня 2026 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені В.В.Скопенка (очно) *** 18 - 20 лютого 2026 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2026» та національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2026» (змішаний формат) *** до 17 квітня 2026 року - подання матеріалів до ІХ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ***


Проведено авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної та загальної середньої освіти Львівської області»

27 лютого 2025 року КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» спільно із Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України, за підтримки департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації провів авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної та загальної середньої освіти Львівської області». Захід проходив в онлайн-форматі. Учасниками заходу стали понад 400 педагогів закладів освіти з різних регіонів України.

З вітальним словом виступили:

Казимир Михайло Миколайович, директор КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді», кандидат сільськогосподарських наук;

Хомик Ореслава Василівна, представниця департаменту освіти і науки, депутатка Львівської обласної ради, членкиня постійної комісії з питань освіти, науки та інновацій;

Вербицький Володимир Валентинович, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор педагогічних наук;

Кацюба Микола Романович, заступник директора комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»;

Микола Пінчук, координатор проєкту, завідувач відділу аграрних досліджень та рослинництва Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.

Досвідом впровадження STEM технологій в освітній процес поділилися: 

Сузанна Волошин, старша викладачка кафедри біології та хімії Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, кандидатка педагогічних наук (“Застосування елементів STEM як засобу формування в учнів критичного мислення в позашкільній освіті”);

Ольга Кульчицька, методистка КЗ ЛОР «Львівський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» (“STEM-підхід до організації освітнього процесу в КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ»”);

Лариса Романишин, керівниця гуртка «Юні екологи» КЗ ЛОР «ЛОЦЕНТУМ» при Сколівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Стефанії Вітрук Сколівської міської ради Стрийського району (“Космічні STEAM-проєкти в дії – від ідеї до реалізації”);

Тетяна Гурська, методистка Львівського міського дитячого еколого-натуралістичного центру (“STEM у позашкіллі: етологічні дослідження тварин”);

Оксана Шпак, заступниця керівника Бібрського опорного ліцею імені Уляни Кравченко, Галина Цимбала, вчителька біології Бібрського опорного ліцею імені Уляни Кравченко Бібрської міської ради Львівського району (“STEM-фестиваль як засіб формування природничо-наукових та екологічних компетентностей здобувачів освіти);

Лариса Мурин, вчителька біології, керівниця екологічного гуртка «ЕКОС» Яворівського ЗЗСО І – ІІІ ступенів № 2 Яворівської міської ради Яворівського району (“Від STEM-ідеї до ДІЄвого результату”);

Віра Тупичак, вчителька біології та курсу «Пізнаємо природу» Попелівського ЗЗСО І-ІІІ рівнів Бориславської міської ради Дрогобицького району (“STEAM-проєкт “SMART-теплиця»”);

Ольга Пацалон, вчителька біології, керівниця гуртка «Мікрозелень – їжа майбутнього» ліцею «Львівський», (“Мікрозелень як стартап для школи: інтеграція STEM освіти у навчальний бізнес-проєкт”).

Проведення таких заходів є важливою платформою для презентації кращих практик, обговорення сучасних підходів та визначення перспектив розвитку STEM-технологій у закладах освіти.

Дякуємо науково-педагогічним, педагогічним працівникам закладів загальної середньої, позашкільної освіти, післядипломної та вищої освіти, які в умовах складних воєнних і соціально-економічних викликів сьогодення шукають нові рішення для організації освітнього процесу, працюють над впровадженням STEM-технологій у своїх закладах.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар