Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів позашкільних навчальних закладів | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України провів курси підвищення кваліфікації методистів позашкільних навчальних закладів

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2017 р. № 3-17, плану роботи Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді на 2017 р. (протокол педагогічної ради НЕНЦ № 4 від 14.12.2016 р.), затвердженого МОН України, з 20 до 24 лютого ц. р. у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді були проведені курси підвищення кваліфікації методистів позашкільних навчальних закладів.

Участь у курсах приймали 47 педагогів- позашкільників , які представляли різні регіони України.

Навчально-тематичний план розрахований на 108 годин і складається із трьох модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: гуманітарно-соціального, професійного та діагностичного Із розрахунку: очна частина складає 32 год., дистанційний блок – 76 год. Модель курсів за формою проведення – очна-дистанційна.

Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:

  • ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;
  • лекції, навчальні тренінги з фахової підготовки;
  • проведення конференції з обміну досвідом;
  • моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів підвищення кваліфікації;
  • захист творчих випускних робіт.

Для учасників були прочитані лекції з тем: «Значення та місце позашкільної освіти в реалізації освітніх стандартів нового покоління», «Програмно-методичне забезпечення діяльності позашкільних навчальних закладів», «Педагогічна підтримка обдарованих дітей схильних до дослідницької діяльності», «Сучасні підходи до виховання учнівської молоді», «Комплексна безпека життєдіяльності в закладах освіти», «Сучасні проблеми профорієнтації та позашкільна освіта як чинник професійного самовизначення учнівської молоді».

Після закінчення курсів учасники отримали свідоцтво встановленого зразка.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар