Онлайн-нарада управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 10-12 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 15-17 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2022» (дистанційно) *** 21-25 березня 2022 року - весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 22-25 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 12-14 квітня 2022 року - фінал ІХ Всеукраїнського турніру юних натуралістів у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 27-29 квітня 2022 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2022 році (перенесено) *** 12-14 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» у 2022 році (перенесено) *** травень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (проведено) *** 24-27 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (12-15 років) у 2022 році (дистанційно) *** 08-10 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (перенесено) *** 15-17 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» у 2022 році (дистанційно) *** 24-28 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


Онлайн-нарада управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації

В комунальному закладі позашкільної освіти «Обласний еколого-натуралістичний центр» Житомирської обласної ради 21 травня 2020 року відбулась он-лайн нарада управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації з питань розвитку позашкільної освіти в області. В роботі наради взяли участь: заступник голови Житомирської облдержадміністрації Віра Рогова, яка акцентувала увагу на основних питаннях перспектив розвитку позашкільної освіти в Житомирській області, зокрема на збільшенні чисельності охоплення дітей; директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Володимир Вербицький, який зазначив про значимість еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти та необхідність збереження мережі закладів позашкільної освіти, а також керівники обласних закладів позашкільної освіти, відділів освіти в містах, районах та ОТГ.

Головним спеціалістом управління освіти і науки Наталією Шевчук було зроблено глибокий аналіз існуючої мережі закладів позашкільної освіти області, зокрема наголошено на збереженні цієї мережі, оскільки у грудні 2018 р. було ліквідовано Чуднівську станцію юних натуралістів та у 2019 р. призупинено освітню діяльність ЗПО у Бердичівському районі. Також було намічено шляхи розширення мережі ЗПО та збільшення охоплення кількості дітей позашкільною освітою в Житомирській області.

Директор КЗПО «ОЕНЦ» ЖОР Наталія Бордюг проаналізувала охоплення дітей позашкільною освітою еколого-натуралістичного напряму, участю їх у масових заходах різних рівнів, а також зосередила увагу на восьми ключових аспектах розвитку цього напряму в області:

1)    контингент дітей та учнівської молоді – зростання кількості охоплення дітей позашкільною освітою сприяє розширенню мережі гуртків та інших творчих об’єднань, що забезпечує створення додаткових можливостей для духовного, інтелектуального і фізичного розвитку учнівської та студентської молоді;

2)    інноваційність освітнього процесу, що забезпечується впровадженням сучасних і змістовних нововведень, створення умов для нарощування інноваційного потенціалу позашкільної освітньої системи. Інноваційність освітнього процесу виражається у відкритості, здатності до передбачення та прогнозування, активних і конструктивних діях у швидко змінних ситуаціях;

3)    адаптивність та мобільність освітньої діяльності – освіта постійно змінюється, інтегрується та трансформується, тому і позашкільна галузь має відповідати сучасним вимогам суспільства, забезпечувати вирішення практичних завдань і швидко адаптуватися до нових умов;

4)    висококваліфікований педагогічний персонал, який професійно розвивається, що виражається у прийнятті оригінальних рішень, використанні інноваційних форм та методів роботи, прагненні до самовдосконалення;

5)    збереження та оновлення матеріально-технічної бази є важливим аспектом для заохочення дітей різними напрямами позашкільної освіти, можливістю проведення дослідницьких робіт, формування практичних навичок, зокрема у галузі біології й екології;

6)    співпраця із закладами освіти – тільки у тісній співпраці можливо здійснювати гармонійний розвиток особистості дитини, стимулювати до розкриття у вихованців творчих здібностей та інтересів, підтримувати обдарованих дітей;

7)    підтримка, сприяння засновника та державних установ у діяльності закладу позашкільної освіти;

пропагування діяльності закладу позашкільної освіти у засобах масової інформації, соціальних мережах, під час участі у міських та обласних заходах є значимим аспектом його розвитку, оскільки дає можливість населенню ознайомитися з діяльністю закладу.

 

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар