Онлайн-зустріч до Дня Гідності та Свободи в ДОЕНЦ | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 27 - 29 серпня 2025 року - Всеукраїнський мистецько-педагогічний пленер «Народні ремесла – дух нації!» (очно) *** 27 - 29 серпня 2025 року - Всеукраїнський навичковий форум «Юні нобеліанти» (очно) *** 28 серпня 2025 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (Profi NENC)(змішаний формат) *** 18 - 20 вересня 2025 року - Профільні курси підвищення кваліфікації для керівників учнівських лісництв (очно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** 01-02 жовтня 2025 року - Профільні стажування педагогічних працівників: екологічний напрям за темою «Унаочнені методи та методики організації моніторингу стану довкілля в умовах закладів загальної середньої та позашкільної освіти») (очно) *** жовтень 2025 року - Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (категорія: заступники директорів закладів позашкільної освіти) (дистанційно та очно) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Онлайн-зустріч до Дня Гідності та Свободи в ДОЕНЦ

Головна мета заходів, присвячених Дню Гідності та Свободи, – показати, наскільки важливим є почуття власної гідності у кожної окремої людини та народу в цілому. Пояснити, що лише повага до себе може стати рушійною силою великих змін. Посягання на гідність – ось що має турбувати по-справжньому. Про це необхідно говорити з дітьми, щоб виховати свідоме покоління. На світовому рівні цей день почали відзначати не так давно – у 2006 році. Ідея Дня Гідності полягає в необхідності навчитися усвідомлювати та берегти гідність як основну цінність сучасної людини.

Указом Президента України від 13 листопада 2014 року, з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного та майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року-лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору, установити в Україні День Гідності та Свободи, який відзначати щорічно 21 листопада.

Як сьогодні будуть виховані діти – таким завтра буде майбутнє України. Головне завдання – допомогти дитині зрозуміти значення власної гідності, необхідності боротися за неї, навіть якщо для цього доведеться заплатити високу ціну. Варто розвіювати стереотип, що це поняття – книжне і фактично не застосовується у житті. Задля сприяння вихованню нового соціально свідомого покоління з почуттям власної значимості про це необхідно говорити.

Напередодні Дня Гідності та Свободи вихованці та педагоги Донецького обласного еколого-натуралістичного центру зібралися на онлайн-зустріч, гостем якої був Заруднєв Ігор Олегович (підполковник, начальник прес-служби прикордонного загону м. Краматорськ №23/82).

Пан Ігор розказав вихованцям про себе: про навчання в університеті та про військову службу.

Діти поділилися своїм розумінням понять «свобода» та «гідність» та обговорили приклади історичних постатей, з якими асоціюються прояви гідності чи бажання свободи. А ще розказали власні історії гідності. Наприклад, можна допомогти молодшій сестрі з домашнім завданням, щоб завтра вона не отримала поганої оцінки; поспілкуватися з однокласником, якого всі ігнорують, спитати, що його цікавить.

На завершення обговорили принципи гідності людини.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар