Ліси для суспільства – ліси без бар’єрів | Національний еколого-натуралістичний центр *** Триває підготовка нагородних документів для учасників всеукраїнських заочних конкурсів *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста»*** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 2 липня - 18 серпня триватиме Міжсесійна літня природничо-математична онлайн-школа у складі Природничої школи учнівської молоді *** 11-15 серпня 2020 року - Всеукраїнський онлайн табір «Марафон любові до рідного краю» *** 20 серпня 2020 року об 11:00 - педагогічне засідання «Позашкілля – вибір майбутнього» *** 28 серпня 2020 року відбудеться представлення платформи Всеукраїнської дистанційної відеоконференції “Комунікативна складова освітньої журналістики для дітей. Технології формування контенту сучасної дитячої періодики” *** до 1 вересня продовжено прийом анкет для участі в Педагогічній он-лайн олімпіаді для майбутніх здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Позашкільна освіта» *** 9 вересня 2020 року пройде п'ята онлайн-нарада з директорами закладів позашкільної освіти, керівниками профільних підрозділів Палаців, Будинків дітей та юнацтва ***


Ліси для суспільства – ліси без бар’єрів

15 грудня 2015 року в м. Кошице (Словаччина) відбувся вступний семінар проекту FORSOC „Ліси для суспільства – ліси без бар’єрів” в рамках програми „SK08 Транскордонна співпраця” Норвезького фінансового механізму 2009-2014. Партнерами цього проекту вУкраїні, крім ГО ФОРЗА, є Національний природний парк „Зачарований край” та Закарпатське обласне управління лісового та мисливського господарства. Закордонними партнерами проекту є Національний лісовий центр у м. Зволен, Муніціпальні ліси м. Кошице, Церковні ліси міста Попрад PRO POPULO та лісівнича національна рада осіб з обмеженими можливостями Словаччини SOS (Словаччина), а також Інститут підвищення кваліфікації лісівників Skogdrukets Kursinstitutt (Норвегія).

На вступному семінарі учасники мали змогу познайомитись один з одним, послухати презентації партерів проекту про їх діяльність, обговорити завдання та перспективи подальшої роботи.

З ініціативи керівництва об’єднання ”Форза” до участі в семінарі, а в перспективі і у реалізації проекту, були запрошенні педагогічні працівники від Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді – директор Геревич О.В., та Самойлова А.В. – завідуюча відділом екології та природоохоронної роботи. І це не випадково, оскільки саме ЗОЕНЦ разом із управлінням лісового та мисливського господарства, координують роботу учнівських (шкільних) лісництв. Колись, у далекі 80-ті роки в області нараховувалося 63 шкільні лісництва, значна частина яких діяла при лісництвах, що належали колгоспам. Після ліквідації колгоспів, а отже й лісів, що були в їх підпорядкуванню кількість шкільних лісництв скоротилася до 14. На сьогодні, завдяки плідній багаторічній співпраці ЗОЕНЦ з управлінням лісового та мисливського господарства, багатьма навчальними закладами області вже відновлено діяльність 42 учнівських лісництв.

DSC_1318

DSC_1325

DSC_1326

В ході зустрічі організатори проекту поділились своїми планами, до реалізації яких вже вирішено залучити й педагогів Закарпаття та їх учнів, на півтора року, адже проект, що розпочинає свою дію з грудня 2015 року, закінчується у квітні 2017 року. Вони повідомили, що протягом цього часу планується провести наступне:

Тренінги в рамках навчальної програми;

  • Навчальні подорожі у Норвегію, Україну та Словаччину;
  • Англійський лісовий табір для дітей Норвегії, України та Словаччини;
  • Створення спільного Українсько-Словацького зеленого класу;
  • Навчання тренерів, які зможуть у подальшому навчати молодь на місцях.

Для підведення підсумків, у 2017 році, передбачено всім знову зібратись на заключній конференції.

У свою чергу ми сподіваємося, що завдяки розпочатому проекту стане можливим створення (відновлення) ще більшої кількості учнівських лісництв в Закарпатті та зможе значно зрости якість і ефективність їх подальшої діяльності.

Самойлова А.В.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар