Переможці у проведенні моніторингових досліджень за програмою GLOBE | Національний еколого-натуралістичний центр *** Триває підготовка нагородних документів для учасників всеукраїнських заочних конкурсів *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста»*** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 2 липня - 18 серпня триватиме Міжсесійна літня природничо-математична онлайн-школа у складі Природничої школи учнівської молоді *** 11-15 серпня 2020 року - Всеукраїнський онлайн табір «Марафон любові до рідного краю» *** 20 серпня 2020 року об 11:00 - педагогічне засідання «Позашкілля – вибір майбутнього» *** 28 серпня 2020 року відбудеться представлення платформи Всеукраїнської дистанційної відеоконференції “Комунікативна складова освітньої журналістики для дітей. Технології формування контенту сучасної дитячої періодики” *** до 1 вересня продовжено прийом анкет для участі в Педагогічній он-лайн олімпіаді для майбутніх здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Позашкільна освіта» *** 9 вересня 2020 року пройде п'ята онлайн-нарада з директорами закладів позашкільної освіти, керівниками профільних підрозділів Палаців, Будинків дітей та юнацтва ***


Переможці у проведенні моніторингових досліджень за програмою GLOBE

Згідно з планом роботи Національного еколого-натуралістичного центру в 2015 році в Україні школи та позашкільні установи, які є учасниками міжнародної науково-освітньої програми GLOBE, проводили моніторинг-дослідження стану навколишнього середовища. Відповідно до даних статистики з міжнародного веб-сайту програми призові місця за кількістю внесених спостережень за період з 1 січня по 23 грудня 2015 року займають:

Комунальний заклад «Рівненська станція юних натуралістів» – 478 сумарних спостережень (основні протоколи: температура повітря, хмари, температури поверхні, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE, а також спеціальним призом – фотометром CALIPSO, що призначений для вимірювання аерозолів в повітрі та порівняння наземних даних з даними супутника CALIPSO.

calipso

Проводячи ці вимірювання учні допомагають вченим робити передбачення щодо зміни клімату. Завдяки приладу вихованці закладу можуть приєднатися до Європейської кампанії по дослідженню аерозолів в рамках програми GLOBE.

Хорошівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з музично-хореографічним профілем Петропавлівської районної ради Дніпропетровської області – 247 сумарних спостережень (основні протоколи: температура повітря, хмари, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE та набором лінійок програми GLOBE.

Чернівецький міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Чернівецької міської ради – 194 сумарних спостереження (основні протоколи: температура повітря, хмари, озеленення/пожовтіння).

Заклад нагороджується міжнародним сертифікатом за визначне досягнення у програмі GLOBE та набором лінійок програми GLOBE.

Вітаємо переможців і сподіваємося, що ці невеликі нагороди дадуть вам натхнення активно працювати над програмою в наступному році, решті учасникам – бажаємо успіхів наступного року. Починаючи з січня 2016 року кожного місяця Національний еколого-натуралістичний центр оголошуватиме в соціальних мережах заклад, який вніс найбільшу кількість даних на веб-сайт GLOBE, а в кінці року – заклад, який зробив найбільше спостережень, отримає нагороду.

Нагадуємо, що збір даних та їх внесення до наукової бази є критично важливим для наукових досліджень (як учнівських, так і тих, що проводяться вченими), адже чим більше даних ми маємо про нашу Землю, тим краще можемо розуміти процеси, що відбуваються в нашому середовищі і як покращити його.

Про програму: GLOBE (“Глобальне вивчення та спостереження з метою поліпшення довкілля” ) – це міжнародна практична науково-освітня програма, яка спрямована на об’єднання зусиль учнів, вчителів та вчених у отриманні додаткової інформації про навколишнє середовище шляхом збору даних і проведення спостережень. Основна методика програми – це проблемно-орієнтовне навчання через проведення власних наукових спостережень за навколишнім середовищем, внесення отриманих даних до міжнародної відкритої бази даних, аналіз та подальше використання своїх даних та даних інших шкіл у власних дослідницьких проектах, під час співпраці з вченими та школярами з усього світу. Концепція GLOBE полягає у створенні світової спільноти учнів, вчителів, науковців та громадян для кращого розуміння, підтримання і покращення середовища Землі на локальному, регіональному та глобальному рівнях. Місія програми – сприяння навчанню та викладанню природничих наук, підвищення екологічної свідомості, активізація наукових відкриттів. В Україні GLOBE – це 354 школи та позашкільні навчальні заклади, 264 вчителя, 1,965 учнів та більш ніж 22,239 спостережень. Координатором програми є Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар