Енергозбереження в побуті: навчаємо дітей дбати про наше майбутнє | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 14 - 16 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну "Квітуча Україна" (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** 11 - 27 червня 2024 року - літня кампанія в НЕНЦ у 2024 році (очно) *** 25 - 27 червня 2024 року - фінальний етап конкурсу «Ленд-арт весна – 2024» в рамках Фестивалю патріотичних дій (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Енергозбереження в побуті: навчаємо дітей дбати про наше майбутнє

Ні для кого не секрет, що енергозбереження та раціональне використання природних ресурсів –  це подвійна вигода. Бережливе ставлення до багатств, які нас оточують, – води, електроенергії, газу – допомагає нам зекономити кошти, а природі – зберегти ресурси для майбутніх поколінь.

Вивчаючи питання енергозбереження в ранньому віці, діти розвивають навички, які знадобляться їм в повсякденному житті. Відтак вони стають відповідальними громадянами, які здатні свідомо впливати на навколишнє середовище.

Пізнавальний екологічний тренінг „Енергозбереження в побуті” для юних екологів ПАДІЮНу провела завідувачка відділу екології та природоохоронної роботи, Оксана Кремінь.

Основна мета заходу – пояснити важливість зменшення споживання енергії для суспільства, виховувати відчуття власної відповідальності за стан навколишнього природного середовища.

Доступно, в ігровій формі,  Оксана Іванівна розповіла про ті проблеми енергозбереження в Україні, вирішення яких залежать від кожного громадянина. Адже вчасно вимкнене світло, закручений кран, кожна енергозберігаюча лампочка – крок до такого суспільства, де всі природні ресурси використовуються раціонально, економно, не зашкоджуючи ні здоров’ю людини, ні природі.

Вдало підібраний відеоматеріал, презентація та дискусійна бесіда за схемою „запитання-відповідь” сподобалась учасникам тренінгу.

За допомогою інтерактивних вправ та дидактичних матеріалів, діти навчилися, як ефективно використовувати електроенергію, воду, газ, та зменшувати енергетичні втрати в будинку.

Свої знання учасники демонстрували  виконуючи екологічні вправи: „Джерела енергії”, „Держава моєї мрії”, вікторина „Енергоерудит” тощо.

Кожна команда представляла свій міні-проєкт „Енергозбереження в побуті – турбота про себе, свою сім’ю, навколишній світˮ, в якому сформулювали свої практичні поради щодо енергозбереження в побуті.

Відтак дійшли висновку, що лише спільна мета та прийняття власної відповідальності за свої дії дасть змогу вирішити суспільно значущі екологічні проблеми, розвиватись в напрямку до цілі – вести „зелений” спосіб життя.

Завершальним етапом заходу була вправа „Дерево очікувань та підсумків”. Так із зелених листочків очікувань, які були прикріплені на дереві на початку заняття, ми „зібрали врожай” наших напрацювань та результатів роботи.

Кожен учасник отримав на згадку магнітик із зображенням енергозберігаючих ламп.

В цілому, тренінг пройшов успішно. Діти проявили активний інтерес до теми енергозбереження, навчилися важливим навичкам та стали свідомими громадянами. Вони виразили бажання продовжувати практикувати енергозбереження вдома та розповідати іншим про важливість цієї теми.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар