Переможці конкурсу Енергозберігаючі традиції народів України і Молдови | Національний еколого-натуралістичний центр 31 травня - 20 червня - Всеукраїнський форум юних натуралістів у Міжнародному дитячому центрі «Артек» ***17-20 червня - Всеукраїнський семінар-тренінг для регіональних координаторів програми GLOBE в Україні на тему «GLOBE – 20 років в Україні» *** 17-20 червня - Всеукраїнський збір лідерів дитячого екологічного парламенту та представників юнацьких секцій. Всеукраїнські GLOBE Ігри – 2019 *** 17-22 червня - Міжнародна олімпіада «GENIUS Olympiad 2019» *** 24-27 червня - Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій, присвячений 28-й річниці незалежності України


Переможці конкурсу Енергозберігаючі традиції народів України і Молдови

Необхідність раціонального використання природних спонукає суспільство вишукувати нові можливості для впровадження та розвитку енергозберігаючих технологій, використання найбільш екологічно чистих джерел енергії. Здавна народи України і Молдови в побуті та господарській діяльності використовували різні джерела енергії та впроваджували різноманітні способи їх застосування, при цьому не завдаючи шкоди довкіллю. Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Громадською організацією «Екологічний клуб «Еремурус» (України) і РДЮЦ «Gutta club» (Республіка Молдова) був проведений конкурс «Енергозберігаючі традиції народів України та Молдови». Підведені підсумки його Міжнародного етапу.
Вітаємо переможців конкурсу:

В номінаціях учнівських робіт:

Номінація 1. «Архітектура будівлі та будівельні матеріали»

ІІІ місце

1. Галяса Дениса, учня 7 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Колодеже Горохівського району Волинської області, вихованця Волинського обласного еколого-натуралістичного центру, з роботою: «Шлакові будівлі: ресурсозберігаючі, теплі, раціональні».

Керівник: Осаволюк Неоніла Григорівна. вчитель фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Колодеже Горохівського району Волинської області.
2. Криву Ольгу, ученицю. 7 класу Гавришівської середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вінницького району Вінницької області, вихованку гуртка Комунального закладу «Вінницький районний Будинок дитячої та юнацької творчості» Вінницької районної ради Вінницької області, з роботою: «Особливості архітектури давніх житлових будинків, господарських споруд південних районів Поділля, що межують з населеними пунктами Молдови».

Керівник: Кривий Віктор Григорович, керівник гуртка Комунального закладу «Вінницький районний Будинок дитячої та юнацької творчості» Вінницької районної ради Вінницької області.
Номінація 2. «Господарство та побут»

І місце

Чумак Анну, ученицю 9 класу Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 123 Дніпропетровської області, з роботою: «Одяг українського народу крізь призму енергозбереження».

Керівник: Шведун Ганна Григорівна, вчитель біології Криворізької загальноосвітньої школи I-III ступенів № 123 Дніпропетровської області.
ІІ місце

1. Ястребова Дмитра, учня 11 класу Комунального закладу освіти

середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області, з роботою: «Теплоенергозбереження наших предків в господарстві та побуті.

Керівники: Моренко Лілія Володимирівна, вчитель географії Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області», Зирянова Ірина Олегівна, вчитель інформатики Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 31 Дніпропетровської міської ради Дніпропетровської області».
2. Цараненко Юлію, Москаленко Наталію, учениць 11 класу Хорошівської загальноосвітньої школи I – III ступенів з музично-хореографічним профілем Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області, з роботою: «Від минулого до сьогодення».

Керівник: Зайва Марія Степанівна, вчитель біології Хорошівської загальноосвітньої школи I – III ступенів з музично-хореографічним профілем Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
ІІІ місце

Онисько Анастасію, ученицю 9 класу Львівського технологічного ліцею, з роботою: «Давня щедра піч у хаті».

Керівник: Пострільоний Василь Михайлович, директор Львівського технологічного ліцею, кандидат педагогічних наук.
Номінація 3. «Використання відновлюваних джерел енергії»

І місце

Агапова Богдана, учня 9 класу Андріївської спеціалізованої різнопрофільної школи І-ІІІ ступенів Бердянської районної ради Запорізької області, з роботою: «Ресурсозберігаючі традиції народів України».

Керівник:Ашифіна Олена Володимирівна, вчитель фізики Андріївської спеціалізованої різнопрофільної школи І-ІІІ ступенів Бердянської районної ради Запорізької області.
В номінаціях «Педагогічні роботи»:

Номінація 1. «Творчі роботи вчителів»
ІІ місце

Воробйову Людмилу Михайлівну, викладача спецдисциплін Державного навчального закладу «Запорізький центр професійно-технічної освіти водного транспорту», з роботою: «Исторический путь водяных и ветряных мельниц».
ІІІ місце

Сотник Вікторію Вікторівну, керівника гуртка Мар’їнської районної станції юних натуралістів Донецької області, з роботою: «Конспект заняття гуртка “Вироби з природного матеріалу”:«Солома як енергозберігаючий матеріал в господарстві та побуті українського народу».
Номінація 2. «Пошуково-дослідницькі роботи вчителів»
І місце

Діденко Олену Олексіївну, вчителя зарубіжної літератури Смілянського природничо-математичного ліцею Смілянської міської ради Черкаської області, з роботою: «Капустянське енергозбереження».
ІІ місце

Рум`янцеву Ірину В`ячеславівну, вчителя основ здоров`я Ізяславського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2, ліцей ім. О Кушнірука Хмельницької області», з роботою: “Енергозберігаючі” технології українців у минулому».
ІІІ місце

Ярмолович Н.М., вчителя загальноосвітньої школи № 55 м. Запоріжжя, з роботою: «Позакласний захід: розробка та здійснення екологічного проекту: «Мій будинок – моя фортеця».

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар