Розпочав роботу Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 27 лютого - 01 березня 2024 року - фінал науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» (очно) *** до 1 березня 2024 року - падсилання фотоматеріалів до «Панорами Всеукраїнського профільного табору оздоровлення та відпочинку «Юннат» (заочно) *** до 01 березня 2024 року - зареєструватись та надіслати конкурсну роботу на Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (заочно) *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** 25-28 березня 2024 року - Весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2023/2024 навчальному році (дистанційно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Розпочав роботу Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» з 6 до 7 червня 2017 року у м. Києві проводять перший Всеукраїнський форум «Ранній розвиток дитини – право кожного».

Учасниками заходу стали вчителі-практики позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, працівники дошкільних установ, шкіл раннього розвитку різних форм власності, науковці, викладачі вищих навчальних закладів із різних регіонів України.

У програмі Форуму – пленарні та секційні засідання, дискусійні майданчики, тренінги, майстер-класи, презентації, виставки тощо.

Перший день Форуму включав проведення:

  • прикладних майстер-класів з виготовлення наочних посібників:
    • «Можливості використання фетру у створенні розвиваючих іграшок і посібників для раннього розвитку дітей»
    • «Мандалотерапiя, мокре малювання, повітряний пластилін, робота з фольгою – розвиток емоційного інтелекту, сенсорiки, фантазії, групової динаміки»;
    • презентації інновацій в освіті від компанії Vema Kids;
    • роботу тематичної виставки «Країна дитинства»;
  • пленерного засідання, під час якого із доповідями виступили:
    • Бех Іван Дмитрович, директор Інституту проблем виховання НАПН України, доктор психологічних наук, професор. Тема – виступу: «Ранній вік у фокусі оновлення освіти»;
    • Рагозіна Вікторія Валентинівна, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання НАПН України. Тема: «Реалізація раннього естетичного розвитку засобами авторських альбомів «Дивотворчість»;
    • Семенов Олександр Сергійович, доцент кафедри педагогіки Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук. Тема: «Ранній розвиток: міфи, реалії та професійна відповідальність»;
    • Коваль Людмила Вікторівна, завідувачка лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. Тема: «Ранній розвиток дитини: реалії та перспективи в умовах інклюзивного середовища»;
  • майстер- класів: “Здоровий розвиток” (автор: Інна Засоба, керуючий партнер компанії «KaZa», директорка освітнього клубу компанії «KaZa», нейропсихолог, тренер програми «Прорив в навчанні»); «Правопівкульний розвиток. Метод Макото Шичиди» (автор: Юлія Даценко, кандидат філологічних наук, доцент, автор проекту Divasik Box «Правопівкульний розвиток»); «Адаптація з радістю» (автор: Олена Ладан, психолог вищої категорії, арт-терапевт, ізотерапевт).

Під час проведення Форуму розглядалися питання: різниця раннього розвитку та раннього навчання, сучасні авторські методики, посібники та розвиючі ігри, досвід Польщі у створенні системи освіти для дітей з особливими потребами.

Привітали учасників Форуму вихованці Центру творчості дітей та юнацтва «Шевченківець» м. Києва та Київського Палацу дітей та юнацтва.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар