Проведено курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 07 - 09 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (очно або дистанційно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Проведено курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України (далі – Міністерство, МОН) від 19.08.2022 № 4/2033-22 та листа Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (далі – НЕНЦ МОН) від 15.06.2022 № 104 з метою виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2022 рік, затвердженого наказом Міністерства від 15.12.2021 № 1379, НЕНЦ МОН провів курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (ліцензія: серія АЕ № 270777).

Учасниками курсів стали 28 заступників директорів закладів позашкільної освіти (з навчальної, навчально-виховної, методичної, виховної, навчально-методичної роботи) із 11 регіонів України, а саме: Житомирської, Вінницької, Черкаської, Закарпатської, Тернопільської, Запорізької, Київської, Донецької, Полтавської, Дніпропетровської області та м. Києва.

Навчально-тематичний план курсів розрахований на 180 годин і складається із семи модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: – освітологічний і нормативно-правовий; – менеджмент та лідерство; – соціально-психологічний; – науково-методичний; – виховний процес в закладі позашкільної освіти; – впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес закладів позашкільної освіти; – діагностично-аналітичний.

Модель курсів за формою проведення – змішана (онлайн, офлайн). Але у зв’язку із безпековою ситуацією в Україні, курси були проведені повністю в дистанційному форматі. Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:

–       ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;

–       лекції, вебінари з фахової підготовки;

–       проведення конференції з обміну досвідом;

–       моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів

–       підвищення кваліфікації;

–       захист творчих випускних робіт.

Під час захисту творчих робіт учасниками навчального процесу обговорювалися питання щодо:

-розбудови системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти;

– професійного розвитку працівників галузі освіти в умовах реформ;

– ключові вміння ХХІ століття: практика втілення в освітньому процесі ЗПО;

– дистанційної роботи закладу позашкільної освіти: творчий пошук, перезавантаження, експеримент;

– дієвість нових форматів позашкільної освіти в умовах децентралізації;

– організація освітнього процесу у закладі позашкільної освіти в умовах війн;

-формування сталих європейських екологічних цінностей у закладах позашкільної освіти;

– діяльність закладу позашкільної освіти по створенню соціально-педагогічних умов становлення і розвитку громадянського виховання учнів.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар