Проведено курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 13 по 15 червня 2023 року - Всеукраїнський зліт юних дослідників-природознавців (змішана форма проведення) *** з 20 по 22 червня 2023 року - Всеукраїнський зліт юних екологів (змішана форма проведення) *** з 27 по 29 червня 2023 року - Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій (змішана форма проведення)


Проведено курси підвищення кваліфікації заступників директорів закладів позашкільної освіти

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України (далі – Міністерство, МОН) від 19.08.2022 № 4/2033-22 та листа Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки України (далі – НЕНЦ МОН) від 15.06.2022 № 104 з метою виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2022 рік, затвердженого наказом Міністерства від 15.12.2021 № 1379, НЕНЦ МОН провів курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (ліцензія: серія АЕ № 270777).

Учасниками курсів стали 28 заступників директорів закладів позашкільної освіти (з навчальної, навчально-виховної, методичної, виховної, навчально-методичної роботи) із 11 регіонів України, а саме: Житомирської, Вінницької, Черкаської, Закарпатської, Тернопільської, Запорізької, Київської, Донецької, Полтавської, Дніпропетровської області та м. Києва.

Навчально-тематичний план курсів розрахований на 180 годин і складається із семи модулів, які є типовими для навчальних планів, а саме: – освітологічний і нормативно-правовий; – менеджмент та лідерство; – соціально-психологічний; – науково-методичний; – виховний процес в закладі позашкільної освіти; – впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес закладів позашкільної освіти; – діагностично-аналітичний.

Модель курсів за формою проведення – змішана (онлайн, офлайн). Але у зв’язку із безпековою ситуацією в Україні, курси були проведені повністю в дистанційному форматі. Схемою очно-дистанційної моделі курсів передбачено:

–       ознайомлення з теоретичним матеріалом відповідно до навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації;

–       лекції, вебінари з фахової підготовки;

–       проведення конференції з обміну досвідом;

–       моніторинг та діагностування навчальної діяльності слухачів курсів

–       підвищення кваліфікації;

–       захист творчих випускних робіт.

Під час захисту творчих робіт учасниками навчального процесу обговорювалися питання щодо:

-розбудови системи забезпечення якості освіти в закладах позашкільної освіти;

– професійного розвитку працівників галузі освіти в умовах реформ;

– ключові вміння ХХІ століття: практика втілення в освітньому процесі ЗПО;

– дистанційної роботи закладу позашкільної освіти: творчий пошук, перезавантаження, експеримент;

– дієвість нових форматів позашкільної освіти в умовах децентралізації;

– організація освітнього процесу у закладі позашкільної освіти в умовах війн;

-формування сталих європейських екологічних цінностей у закладах позашкільної освіти;

– діяльність закладу позашкільної освіти по створенню соціально-педагогічних умов становлення і розвитку громадянського виховання учнів.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар