У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Прийоми фантазування в ТРИЗ педагогіці або творчість за правилами» | Національний еколого-натуралістичний центр До 1 вересня - прийом матеріалів для участі у Всеукраїнському природоохоронному конкурсі «Мала річка моєї батьківщини» *** 4-24 вересня - Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань юних екологів України (Одеська область) *** 17-19 вересня - Всеукраїнський конкурс з флористики та фітодизайну за темою «Осінній розмай» *** 25 вересня - Всеукраїнський форум з питань позашкільної освіти *** 25-27 вересня - Всеукраїнський семінар-нарада для директорів обласних еколого-натуралістичних центрів (станцій юних натуралістів)


У Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проведена авторська педагогічна студія з теми: «Прийоми фантазування в ТРИЗ педагогіці або творчість за правилами»

Відповідно до наказу Міністерства від 04.01.2018 №12 «Про затвердження Плану семінарів-практиків для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2018 р.)» Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» у 2018 р. м. Києві в рамках підвищення кваліфікації педагогічних працівників започаткували проведення авторських педагогічних студій з питань раннього розвитку та раннього навчання дітей.

30 березня ц. р. проведена друга авторська педагогічна студія з теми: «Прийоми фантазування в ТРИЗ педагогіці або творчість за правилами».

Автор студії: Кисіль Євгенія, психолог, письменник, дитячий тренер, спікер. Консультант і натхненник в Реджіо-садку Creative kids. Автор програм з розвитку дітей «Перша сходинка до читання», «Ейдетика для малюків», «Baby start», «Preschooler ХХІ». Співавтор проектів для дошкільнят і молодших школярів «Creabox», «Сreamix» (м’які інтелектуальні заняття з використанням ТРИЗ-технологій).

Учасниками студії стали вчителі-практики закладів позашкільної, дошкільної і загальної середньої освіти, педагоги шкіл раннього розвитку різних форм власності із різних регіонів України.

Під час роботи студії учасники ознайомилися із іграм,

  • які допомагають винаходити, придумувати казки, творчо мислити;
  • які стануть золотим фондом ваших методичних скарбничок;
  • іграми з використанням:

– морфологічного аналізу;

– методу фокальних об’єктів;

– бінома фантазій;

– кіл фантазера (кіл Луллія);

– чарівників перетворення ознак.

Авторка студії застосовувала тільки практичні форми роботи та давала чіткі алгоритми, які допоможуть дітям і дорослим вирішувати відкриті завдання в роботі, навчанні та повсякденному житті.

Всі учасники студії по завершенню навчання отримали сертифікати встановленого зразка.
13 квітня ц. р. НЕНЦ спільно з Дитячим центром розвитку «ДивоГрай» планує проведення третьої авторської педагогічної студії з теми: «Організація робочого, навчально-корекційного процесу для дітей з особливостями розвитку».

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар