Завершився другий цикл екологічних тренінгів з моніторингу навколишнього природного середовища | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


Завершився другий цикл екологічних тренінгів з моніторингу навколишнього природного середовища

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України завершив проведення другого циклу екологічних тренінгів з моніторингу навколишнього природного середовища, що були проведені протягом 2017-2018 н. р.

Останній тренінг 17-19 квітня 2018р. проведено за двома блоками:

– перший блок: «Стан атмосфери та його дослідження» на базі Українського гідрометеорологічного інституту державної служби України з надзвичайних ситуацій та Національної академії наук України;

– другий блок: педагогічний тренінг з освіти збалансованого розвитку на базі Національного еколого-натуралістичного центру.

Учасниками тренінгів були педагоги загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів з різних регіонів України: Донецької, Дніпропетровської, Житомирської, Івано-Франківської, Полтавської, Тернопільської, Черкаської, Чернігівської областей та м. Києва.

Вчені Українського гідрометеорологічного інституту ознайомили педагогів з завданнями та основними напрямками роботи відділів, лабораторій, зробили цікаві презентації з базових тем метеорології: «Склад і будова атмосфери», «Озон та УФ радіація», «Циркуляція атмосфери. Режим вітру», «Антарктида. Клімат Антарктиди», тощо. Цікавими були також презентації «Гідрометеорологічне забезпечення України. Кліматична освіти та перспективи розвитку», «Просторово-часова мінливість заморозків на території України».

На метеомайданчику учасники ознайомились з методами вимірювання та вивчення погоди і клімату, з моніторингом та аналізом повітря, з методами вивчення забруднення повітря, з критеріями оцінки якості повітря та впливу забруднення на здоров’я населення. Були свідками запуску радіозонду, що двічі на добу проводять співробітники об`єднаної гідрометеорологічної станції Київ ЦГО.

Педагоги отримали інформацію про найбільш забруднені території України, про різноманітні технології активних впливів на атмосферні процеси, а також про фактичні і очікувані зміни клімату в Україні та світі.

По завершенні тренінгу його учасники отримали відповідні сертифікати та методики досліджень стану повітря у електронному вигляді.

Педагогічний тренінг з освіти збалансованого розвитку» був проведений Ольгою Леонідівною Пруцаковою, к. п. н., провідним науковим співробітником Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України з теми: «Застосування інтерактивних технологій в інтересах освіти сталого розвитку».

Педагоги, що пройшли повний курс навчання за програмами п` яті екологічних тренінгів пройшли отримали свідоцтва тренера з екологічної освіти і виховання. Вручення свідоцтв проводив директор НЕНЦ, доктор педагогічних наук, професор Володимир Валентинович Вербицький.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар