Проведено Всеукраїнську серпневу конференцію «Педагогічний пошук – 2018» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 06-09 грудня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» (Eco-Hackathon) у 2022 році (онлайн) *** до 15 грудня 2022 року триває І етап Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2022/2023 навчальному році (заочно) *** 14-16 грудня 2022 року - Всеукраїнський конкурс «Земля – наш спільний дім» (очно) *** до 20 січня 2023 року триває І етап науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2022-2023 навчальному році (заочно) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) ***


Проведено Всеукраїнську серпневу конференцію «Педагогічний пошук – 2018»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Національною академією педагогічних наук України, Інститутом проблем виховання НАПН України провели 21-22 серпня 2018 року в м. Києві Всеукраїнську серпневу конференцію «Педагогічний пошук – 2018». Тема конференції: «Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології в Новій українській школі». З вітальним словом виступили Вербицький Володимир Валентинович – директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти та Бех Іван Дмитрович, директор Інституту проблем виховання НАПН України, академік НАПН України, доктор психологічних наук, професор.

Учасниками конференції стали методисти, керівники творчих учнівських об’єднань біологічного, еколого-натуралістичного напряму закладів позашкільної освіти, спеціалісти інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителі біології та екології закладів загальної середньої освіти, організатори позакласної роботи, наукові та науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти із різних регіонів України.

Основними питаннями для обговорення на конференції  під час проведення подіумної дискусії були:

  • реалізація наскрізних змістових ліній у процесі компетентнісно-орієнтованого навчання біології;
  • інновації в шкільній біологічній освіті;
  • методика викладання біології для обдарованих учнів у позашкільній та позакласній роботі;
  • STEM- STEAM- STREAM- освіта.

Експертами дискусії були:

  • Вербицький Володимир Валентинович, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти;
  • Просіна Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії освіти дорослих ЦІППО УМО НАПН України;
  • Князева Олена Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
  • Куранов Сергій Львович, керуючий партнер КГ «Куранов та Партнери»;
  • Адріанов Віктор Леонідович, керівник Позашкільного природничого ліцею Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, Заслужений вчитель України;
  • Кравченко Катерина Анатоліївна, спеціаліст по проекційному візуальному обладнанню ООО «Інтер Системс».

Під час роботи конференції працювали авторські педагогічні студії:

  • «Сучасні тренди в освіті» (автор: Іванов Іван Юрійович, засновник Центру нової освіти);
  • «Модель STEM-освіти сучасного закладу» (автори: Патрікєєва Олена Олександрівна, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Василашко Ірина Павлівна, завідувач сектору STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»);
  • «Навчальний простір як продукт пізнавальної активності учнів» (автор: Князева Олена Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).

Учасники конференції під час роботи дискусійних майданчиків обговорили проблеми, тенденції та перспективи розвитку позашкільної та позакласної еколого-біологічної освіти в контексті сучасної освітньої політики.

За підсумками роботи конференції видано збірник тез та статей доповідей.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар