Конкурс «СТАЛО» шукає бізнес-історії з екологічним і соціальним ефектом
Конкурс «Стало» шукає «ген сталості» в українських підприємців
В Україні стартував проект «СТАЛО» — Національний конкурс бізнес-рішень для сталого розвитку серед малого та середнього бізнесу.
Його реалізує громадська організація «Комунікації для змін» у партнерстві з Ekonomika Communication Hub за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Глобального екологічного фонду (ГЕФ).
«Ми шукаємо бізнес-рішення, дружні до довкілля та з позитивним соціальним впливом. При цьому важливо, щоб їх можна було легко поширити по всій країні, щоб вони давали імпульс до розвитку прогресивним підприємцям», — розповіла керівник проекту «СТАЛО» Олена Гладських.
У чому унікальність?
Уперше в Україні авторитетне журі оцінить компанії, що ведуть бізнес відповідно до принципів сталого розвитку. Йдеться про збалансований, гармонійний розвиток, який заснований на такій триєдності, як життєздатність, дружнє ставлення до довкілля і вплив на якість життя.
Попри те що концепція сталого розвитку існує в світі вже третій десяток років, більшість українців, зокрема підприємців, не розуміють її значення.
Тому головною метою проекту є не лише заохотити бізнесменів піклуватися про природні ресурси та змінювати на краще якість життя людей, що за нинішніх умов дуже непросто. Не менш важливе завдання — розповісти про таких підприємців якомога ширшому колу бізнес-спільноти та споживачам, познайомити малий і середній бізнес із концепцією сталого розвитку.
Нові амбітні цілі сталого розвитку
Конкурс «СТАЛО» стартував напередодні глобального події, присвяченої сталому розвитку.
«Світ стоїть на порозі завершення епохи Цілей розвитку тисячоліття, оголошених 2000 року, та відкриття нової сторінки – Цілей сталого розвитку, що будуть ухвалені на Генеральній Асамблеї ООН у вересні цього року», — розповіла Олена Овчинникова, менеджер Програми розвитку ООН «Інтеграція положень Конвенцій Ріо у національну політику України».
Вона наголосила, що такий порядок денний для розвитку після 2015 року є набагато амбітнішим та складнішим і покликаний збалансувати прогрес за трьома основними аспектами: економічному, соціальному та екологічному.
«Ми впевнені, що в Україні існують цікаві та інноваційні рішення, що можуть стати прикладом для багатьох представників приватного сектора в Україні та за кордоном», — зауважила Олена Овчинникова.
Про «ген сталості»
Найкращі кейси, надіслані на конкурс «СТАЛО», будуть опубліковані на сайті Stalo.delo.ua. Там само можна буде прочитати про найяскравіші сталі практики підприємництва у світі.
Організатори проекту мають намір розповісти про підприємців з містечок та сіл, про тих, кого мало знають. Адже скромні доходи власників невеликих компаній не дозволяють їм піаритися. Утім їхній бізнес впливає і на життя місцевих громад, і на стан довкілля.
Ірина Рубіс, генеральний директор Ekonomika Communication Hub, наголосила, що метою проекту «СТАЛО» є формування серед підприємців невідворотності проходження стратегії сталого розвитку. «У свідомість тих, хто створює бізнес, має закладатися «ген сталості», — зауважила вона.
ВІКНО: (ЭТО ИЗ ПРОШЛЫХ МАТЕРИАЛОВ)
Бери участь та вигравай
Брати участь у конкурсі можуть компанії з сегменту МСБ, що працюють в Україні і які мають до 250 найманих співробітників і оборот до 150 млн грн на рік. Для цього необхідно заповнити заявку, яка знаходиться за посиланням stalo.delo.ua.
Для поширення кращого досвіду, який може стати для сучасних прогресивних підприємців новим бізнес-імпульсом, команда «СТАЛО» напише кейси про 30 фіналістів, обраних конкурсним журі, а також зробить фоторепортажі та опублікує їх на сайті конкурсу та на сторінці в Facebook.
З тією ж метою — надихнути ідеями сталого розвитку — на сайті конкурсу пройде онлайн-голосування за кращий проект в спеціальній номінації.
10 переможців конкурсу та 10 переможців у спеціальних номінаціях нагородять на урочистій церемонії за участю представників профільних міністерств і міжнародних організацій.
Призи «СТАЛО» — це не «риба», а «вудка»: курс навчання у Школі підприємців, участь у фестивалі “У пошуках made in Ukraine”, абонементи на всі бізнес-івенти Ekonomika Communication Hub, менторська допомогу управлінської команди хаба.
Запропонуй кандидата
Запропонуй кандидата
Організатори звертаються до всіх небайдужих – партнерам компаній, споживачам, бізнес-асоціаціям, громадським активістам, журналістам: повідомте в оргкомітет про всі цікаві бізнес-рішеннях, які вам відомі. Для це заповніть анкету за посиланням stalo.delo.ua або напишіть на stalo@ekonomika.ua.
Дати проведення конкурсу
Прийом заявок триватиме до 30 червня.
Детальніше про умови участі читайте на stalo.delo.ua або звертайтеся до координатора Олені Гладських: stalo@ekonomika.ua;
тел.:(067) 223 06 86;
fb: www.facebook.com/lena.gek
Сталий розвиток (sustainable development) — це модель розвитку суспільства, яка передбачає економічне зростання в поєднанні з прагненням використовувати різноманітні ресурси, необхідні для повноцінного життя нинішнього покоління, в таких обсягах, щоб не ставити під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби. Вперше термін sustainable development був введений в 1987 році Міжнародною комісією з навколишнього середовища і розвитку в доповіді “Наше спільне майбутнє”.