ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЦЕНТРУ – УЧАСНИКИ ТРЕНІНГУ «СПОЧАТКУ НАВЧИСЬ САМ» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ЦЕНТРУ – УЧАСНИКИ ТРЕНІНГУ «СПОЧАТКУ НАВЧИСЬ САМ»

27 лютого 2019 року на базі Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, в рамках вивчення педагогічної діяльності працівників, які атестуються, методист Чайка Тетяна Василівна провела пізнавальний тренінг «Спочатку навчись сам».

У ході проведення тренінгу учасники ознайомились з різноманітними формами активних методів навчання, які спонукають дітей до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння матеріалом.

Вправи «криголами» широко використовують для знайомства з дитячим колективом, допомагають педагогу встановити позитивний мікроклімат у групі на початку заняття. Учасникам заходу було запропоновано вправу «Моя літера», у ході якої всі ближче познайомились один з одним.

У ході тренінгу було опрацьовано новий метод навчання, який сприяє закріпленню і засвоєнню знань – веббінг (у перекладі «павутиння слів»). Це метод побудови логічних структурованих зв’язків між явищами і подіями. Веббінг починається з ключового слова, навколо якого «нарощуються» інші терміни, що пов’язані з ним асоціативно або логічно. Педагоги, застосовуючи цей метод, описали теми «Екологія», «Здоровий спосіб життя» та «Патріотичне виховання».

Під час імітаційної гри «Пікнік», яка стосувалась теми «Вплив людини на природу», учасники показали свої акторські здібності та в ролях розповіли, що відбувається з природою під час негативного впливу людини на неї.

За допомогою вправи «Відкрита долоня» учасники залишили свої побажання та відгуки про проведений тренінг.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар