Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології НАН України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 22 січня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (дистанційно) *** 28 - 30 січня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені академіка В. В. Скопенка (дистанційно, онлайн) *** 05 - 07 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського чеппіонату з інформаційних технологій «Екософт» (очно) *** 11 -13 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників (змішаний формат) *** 18 - 19 лютого 2025 року - Всеукраїнський семінар-практикум (Великий біологічний колоквіум) для голів обласних методичних об'єднань біологічного напряму з теми «Біологізація освіти та методи впровадження елементів соціально-реабілітаційної та валеологічної роботи в освітній процес» (змішаний формат) *** 25 - 28 лютого 2025 року - фінал Науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2024-2025 навчальному році (очно), реєстрація продовжена до 07 лютого 2025 року включно *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології НАН України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг

19-21 березня ц.р. Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології Національної академії наук України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг. Учасники тренінгу – вчителі біології, екології та географії закладів загальної середньої освіти, методисти та керівники творчих учнівських об’єднань екологічного напряму закладів позашкільної освіти з різних областей в кількості 28 чоловік.

Тренінг складається з двох блоків. Перший блок – педагогічний тренінг за темою: «Кращі практики освіти для сталого розвитку» провели представники Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні». Тренінг є формою спеціального навчання педагогів з впровадження у освітній процес закладів загальної середньої і позашкільної освіти міжнародного проекту ПРООН-ГЕФ ПМГ «Поширення обізнаності щодо впливу глобального потепління та захисту озонового шару як запорука сталого розвитку». У його рамках розглянуто три модулі:

Модуль 1: «Кращі практики освіти для сталого розвитку: інтерактивні інструменти та методи впровадження».

Модуль 2: «Об’єкти природно-заповідного фонду – дієва платформа для впровадження освіти в інтересах сталого розвитку»

Модуль 3: «Дій за озон».

Учасники педагогічного тренінгу отримали сертифікати від Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні», а також екологічну літературу та навчальний комплект «ОЗОНЕКШН», розроблений за сприяння Програми Озонекшн Відділення ЮНЕП з технологій, промисловості та економіки і Багатосторонього фонду з виконання Монреальського протоколу.

Другий блок – тренінг за темою: «Моніторингові дослідження природних вод» відбувся на базі Інституту гідробіології НАН України.

Під час цієї частини тренінгу були розглянуті сучасні методики оцінки якості природних вод із застосуванням фізико-хімічних методів, біотестування, біоіндексації і біомоніторингу.

В аквакомплексі інституту гідробіології були проведені  практичні заняття, де учасники тренінгу ознайомились з тест-об`єктами та методами їх культивування, з методиками визначення хімічного складу води поверхневих водних об’єктів, методами  відбору проб води і донних відкладів, з методами відбору і лабораторного опрацювання проб макробезхребетних, макролітів, фітопланктону та фітомікробентосу, ознайомились з основними приладами та методиками їх використання в гідробіологічних дослідженнях тощо.

Для проведення зі школярами практичних робіт з дослідження стану природних вод в регіонах усі учасники тренінгу отримали означені методики в електронному вигляді, а також живі тест-об`єкти для їх подальшого культивування і досліджень.

По завершенні тренінгу усі педагоги-учасники отримали відповідні сертифікати Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • rejekibet dewa288 rejekibet mt777 11wbet login rp888 login rp777 login 66kbet B200M raja111 raja111 slot pulsa pansos4d d200m rp8888 b200m 11wbet g200m ngopibet w88 situs resmi