Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології НАН України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 14-16 лютого 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія 16-23 роки) (дистанційно) *** до 17 лютого 2024 року - триває реєстрація участі у Всеукраїнському семінарі-практикумі («Сучасні методи навчання у процесі викладання біології» (заочно) *** 19 – 21 лютого 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників (онлайн) *** 27 лютого - 01 березня 2024 року - фінал науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» (очно) *** до 1 березня 2024 року - падсилання фотоматеріалів до «Панорами Всеукраїнського профільного табору оздоровлення та відпочинку «Юннат» (заочно) *** до 01 березня 2024 року - зареєструватись та надіслати конкурсну роботу на Всеукраїнський конкурс молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (заочно) *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології НАН України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг

19-21 березня ц.р. Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з інститутом гідробіології Національної академії наук України та Партнерською мережею «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні» був проведений черговий екологічний тренінг. Учасники тренінгу – вчителі біології, екології та географії закладів загальної середньої освіти, методисти та керівники творчих учнівських об’єднань екологічного напряму закладів позашкільної освіти з різних областей в кількості 28 чоловік.

Тренінг складається з двох блоків. Перший блок – педагогічний тренінг за темою: «Кращі практики освіти для сталого розвитку» провели представники Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні». Тренінг є формою спеціального навчання педагогів з впровадження у освітній процес закладів загальної середньої і позашкільної освіти міжнародного проекту ПРООН-ГЕФ ПМГ «Поширення обізнаності щодо впливу глобального потепління та захисту озонового шару як запорука сталого розвитку». У його рамках розглянуто три модулі:

Модуль 1: «Кращі практики освіти для сталого розвитку: інтерактивні інструменти та методи впровадження».

Модуль 2: «Об’єкти природно-заповідного фонду – дієва платформа для впровадження освіти в інтересах сталого розвитку»

Модуль 3: «Дій за озон».

Учасники педагогічного тренінгу отримали сертифікати від Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні», а також екологічну літературу та навчальний комплект «ОЗОНЕКШН», розроблений за сприяння Програми Озонекшн Відділення ЮНЕП з технологій, промисловості та економіки і Багатосторонього фонду з виконання Монреальського протоколу.

Другий блок – тренінг за темою: «Моніторингові дослідження природних вод» відбувся на базі Інституту гідробіології НАН України.

Під час цієї частини тренінгу були розглянуті сучасні методики оцінки якості природних вод із застосуванням фізико-хімічних методів, біотестування, біоіндексації і біомоніторингу.

В аквакомплексі інституту гідробіології були проведені  практичні заняття, де учасники тренінгу ознайомились з тест-об`єктами та методами їх культивування, з методиками визначення хімічного складу води поверхневих водних об’єктів, методами  відбору проб води і донних відкладів, з методами відбору і лабораторного опрацювання проб макробезхребетних, макролітів, фітопланктону та фітомікробентосу, ознайомились з основними приладами та методиками їх використання в гідробіологічних дослідженнях тощо.

Для проведення зі школярами практичних робіт з дослідження стану природних вод в регіонах усі учасники тренінгу отримали означені методики в електронному вигляді, а також живі тест-об`єкти для їх подальшого культивування і досліджень.

По завершенні тренінгу усі педагоги-учасники отримали відповідні сертифікати Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар