11-13 вересня відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** 25-28 березня 2024 року - Весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2023/2024 навчальному році (дистанційно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 09-11 квітня 2024 року - фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» (змішаний формат) *** 16-18 квітня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (очно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


11-13 вересня відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти»

Питання енергозбереження сьогодні є одними з ключових в Україні. Нестача енергоресурсів, забруднення навколишнього природного середовища, недостатнє використання альтернативних джерел енергії – ось далеко не повний перелік питань, котрий змушує українських вчителів спрямовувати свої зусилля на виховання підростаючого покоління. Саме цьому поколінню у недалекому майбутньому доведеться приймати відповідальні екологічно виважені рішення.

Як навчити дитину раціонально використовувати енергію і ресурси, як переконати її в тому, що від її особистих конкретних дій багато в чому залежить економічний і екологічний добробут в Україні? Ці складні питання ставлять перед собою педагоги, які вже багато років беруть участь у проекті SPARE (міжнародний освітній проект з раціонального використання ресурсів та енергії).

Метою цього проекту є формування екологічної свідомості дітей та привернення уваги громадськості до проблем використання і заощадження енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього природного середовища. Головним завданням SPARE є освіта в галузі енергозбереження і охорони навколишнього природного середовища, формування екологічної культури як основи мотивації енергозбереження та практично орієнтоване впровадження ідей SPARE за допомогою конкурсу «Енергія і середовище». Національний тур міжнародного конкурсу «Енергія і середовище» є вагомим інструментом формування інтелектуальної еліти країни. Діти, що надають свої чудові роботи на конкурс, демонструють неабиякі творчі здібності і бажання допомогти Україні в досягненні її енергетичної незалежності.

11-13 вересня в Києві у Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти».

З вчителями з майже усіх регіонів України протягом трьох днів працювали майстри своєї справи: вчені з Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Інституту енергозбереження та енергоменеджменту, а також досвідчені та високопрофесійні педагоги з екологічного клубу «Еремурус» і ЦДЮТ Деснянського району м. Києва.

Учасникам тренінгу були запропоновані сучасні інноваційні розробки та методики викладання предмету «Енергозбереження» в основній і початковій школі, рекомендації з організації позашкільної роботи з означеної тематики, основи енергоаудиту та енергоменеджменту та еко-етичні підходи у навчанні школярів.

Усі педагоги – учасники тренінгу по завершенні навчання отримали сертифікати МОН, що дають право кожному з них самостійно проводити тренінги в регіонах з означеної тематики.

tr01

tr02

tr03

tr04

tr05

tr06

tr07

tr08

tr09

tr10

tr11

tr12

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар