11-13 вересня відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


11-13 вересня відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти»

Питання енергозбереження сьогодні є одними з ключових в Україні. Нестача енергоресурсів, забруднення навколишнього природного середовища, недостатнє використання альтернативних джерел енергії – ось далеко не повний перелік питань, котрий змушує українських вчителів спрямовувати свої зусилля на виховання підростаючого покоління. Саме цьому поколінню у недалекому майбутньому доведеться приймати відповідальні екологічно виважені рішення.

Як навчити дитину раціонально використовувати енергію і ресурси, як переконати її в тому, що від її особистих конкретних дій багато в чому залежить економічний і екологічний добробут в Україні? Ці складні питання ставлять перед собою педагоги, які вже багато років беруть участь у проекті SPARE (міжнародний освітній проект з раціонального використання ресурсів та енергії).

Метою цього проекту є формування екологічної свідомості дітей та привернення уваги громадськості до проблем використання і заощадження енергії та енергоресурсів, охорони навколишнього природного середовища. Головним завданням SPARE є освіта в галузі енергозбереження і охорони навколишнього природного середовища, формування екологічної культури як основи мотивації енергозбереження та практично орієнтоване впровадження ідей SPARE за допомогою конкурсу «Енергія і середовище». Національний тур міжнародного конкурсу «Енергія і середовище» є вагомим інструментом формування інтелектуальної еліти країни. Діти, що надають свої чудові роботи на конкурс, демонструють неабиякі творчі здібності і бажання допомогти Україні в досягненні її енергетичної незалежності.

11-13 вересня в Києві у Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України відбувся тренінг «Екологічна свідомість як провідна ідея сучасного освітнього процесу: діяльнісний підхід до впровадження тем енергозбереження в структуру роботи закладів освіти».

З вчителями з майже усіх регіонів України протягом трьох днів працювали майстри своєї справи: вчені з Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Інституту енергозбереження та енергоменеджменту, а також досвідчені та високопрофесійні педагоги з екологічного клубу «Еремурус» і ЦДЮТ Деснянського району м. Києва.

Учасникам тренінгу були запропоновані сучасні інноваційні розробки та методики викладання предмету «Енергозбереження» в основній і початковій школі, рекомендації з організації позашкільної роботи з означеної тематики, основи енергоаудиту та енергоменеджменту та еко-етичні підходи у навчанні школярів.

Усі педагоги – учасники тренінгу по завершенні навчання отримали сертифікати МОН, що дають право кожному з них самостійно проводити тренінги в регіонах з означеної тематики.

tr01

tr02

tr03

tr04

tr05

tr06

tr07

tr08

tr09

tr10

tr11

tr12

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар