Семінар-практикум для керівників творчих учнівських об’єднань „Шляхи вдосконалення професійної майстерності педагогів у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного напряму” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** 25 - 28 березня 2025 року - осіння сесія Природничої школи учнівської молоді у 2024/2025 навчальному році (змішаний формат) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Семінар-практикум для керівників творчих учнівських об’єднань „Шляхи вдосконалення професійної майстерності педагогів у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного напряму”

Те, що ми зібралися разом  це лише початок,
те, що ми продовжуємо залишатися разом  це вже досягнення,
те, що ми разом працюємо  це вже справжній успіх!

Генрі Форд.

Згідно плану роботи 20 квітня 2016 року в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся семінар-практикум „Шляхи вдосконалення професійної майстерності педагогів у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного напряму”.

Метою проведення даного заходу є пошук нових більш сучасних шляхів вдосконалення педагогічної майстерності керівників творчих учнівських об’єднань, розвиток ініціативи та творчого пошуку інноваційних педагогічних знахідок, демонстрування та обмін перспективним педагогічним досвідом, секретами власної педагогічної майстерності, упровадження в практичну діяльність прогресивного педагогічного досвіду.

Основним завданням семінару стало питання застосування на практиці співвідношення традиційних та інноваційних освітніх технологій, взаємозв’язку і відмінностей в методиках викладання, формування вміння диференційованого підходу до кожного зі свої х вихованців.

Програма проведення семінару передбачила наступні доповіді:

Урочисте відкриття семінару. Вступне слово директора ЗОЕНЦ Геревича О.В.

Система надання якісних освітніх послуг в позашкільних навчальних закладах (Кузьма В.Ю., заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи ЗОЕНЦ).

Основні шляхи формування до планування педагогічної діяльності, аналіз та прогнозування кінцевого результату (Поган О.В., завідувач відділу інформаційно-методичної роботи ЗОЕНЦ).

Організація і методика проведення екскурсій на заняттях гуртків молодшого шкільного віку (Бурак Г.Й., методист інформаційно-методичного відділу ЗОЕНЦ).

Організація і методика проведення масово-виховних заходів, конкурсів з юннатами творчих учнівських об’єднань. (Кремінь О.І., методист відділу організаційно-масової роботи ЗОЕНЦ).

Організація навчально-дослідницької роботи в учнівських творчих об’єднаннях еколого-натуралістичного напряму (Курах В.І., керівник гуртків Воловецької філії ЗОЕНЦ, натуралістичної бази „Арніка”).

Проведення навчально-польової практики з учнівською молоддю в літній період (Самойлова А.В., завідувач відділу екології та природоохоронної роботи ЗОЕНЦ).

Відкрив семінар директор навчально-виховного закладу О.В.Геревич, побажав всім присутнім творчого натхнення, наголосив на необхідності проведення подібних методичних заходів, які в майбутньому сприятимуть підвищенню фахової майстерності і результативності педагогів.

У своєму вступному слові директор закладу звернув увагу на те , що сучасні тенденції підвищення професійної майстерності педагогічних працівників і оновлення самої системи освіти зумовлює необхідність до постійного саморозвитку і самовдосконалення. Зорієнтувати педагога на систематичну роботу над собою, показати йому важливість самовдосконалення, створити середовище, сприятливе для розкриття творчого потенціалу педагогів  одне з основних завдань сучасного позашкільного закладу.

Освітній сервіс обласного еколого-натуралістичного центру, як зазначив заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи ЗОЕНЦ Кузьма В.Ю., направлений на проведення різноманітних заходів з метою підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників, удосконалення змісту, форм та методів роботи учнівських об’єднань еколого-натуралістичного природоохоронного напряму. Саме тому система освітніх послуг носить неперервний, послідовний характер, під час всіх її етапів упроваджуються різні форми і методи навчання та виховання молоді.

Наприкінці проведення семінару відбувся показ вистави еколого-просвітницького лялькового театру „Екознайка” під назвою „Синичка і сонечко” за мотивами оповідання О.Іваненко „Весняна казка”, яке спільно зі своїми вихованцями підготувала Біляк О.І., керівник гуртків ЗОЕНЦ.

На завершення заходу відбувся обмін досвідом роботи між педагогами ЗОЕНЦ та керівниками гуртків Воловецької філії ЗОЕНЦ, натуралістичної бази „Арніка”, та Хустської філії ЗОЕНЦ, натуралістичної бази „Нарцис”, який дає можливість вдосконалювати форми, методи та прийоми роботи з дітьми, а отримані враження від побаченого спонукають кожного з нас намагатися все найкраще впроваджувати в практичну діяльність і втілювати в життя.

При підведенні підсумків стало зрозуміло, що ніщо сьогодні педагоги не обговорюють так активно і зацікавлено, як шляхи оновлення позашкільної освіти. Кожен небайдужий до своєї справи працівник освітянської ниви щодня аналізує пройдений день, свій внесок у процес навчання і виховання. Висновок напрошується один  гарантія духовного оновлення суспільства  це, перш за все, освіченість людей. Саме тому так багато важить доброзичлива, творча атмосфера в педагогічному колективі, взаємний обмін думками, проблемами, тими зернами, які мають прорости в свідомості наших вихованців.

1

2

3

4

5

7

8

9

10

Бурак Г.Й., методист відділу інформаційно-
методичної роботи ЗОЕНЦ

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар