ПЕДАГОГІЧНА ЕКО-МАЙСТЕРНЯ | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** вересень 2025 року - травень 2026 року - Проведення Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Крок до знань» у 2025/2026 навчальному році (дистанційно) *** вересень 2025 року – червень 2027 року - реалізація Всеукраїнського просвітницько-інформаційного проєкту «ЛісОСВІТА: навчай-надихай-захищай!» (дистанційно) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** 18 - 20 листопада 2025 року - фінал Всеукраїнського біологічного форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи» (очно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій еколого-патріотичній грі «Паросток» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) *** до 10 грудня 2025 року - подання матеріалів на фахові педагогічні конкурси: Всеукраїнський конкурс програм, навчально-методичних матеріалів і віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»; Щорічна Всеукраїнська виставка видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»); Всеукраїнський конкурс методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість»; Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** до 15 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин» (заочно) *** до 20 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція» (заочно) *** до 22 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» (заочно) *** до 22 січня 2026 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (заочно) *** 18 - 20 лютого 2026 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2026» та національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2026» (змішаний формат) *** до 17 квітня 2026 року - подання матеріалів до ІХ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ***


ПЕДАГОГІЧНА ЕКО-МАЙСТЕРНЯ

23 травня 2024 року комунальним закладом «Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України в рамках освітянського проекту «Освіта сталого розвитку» було проведено педагогічну ЕКО – майстерню «Екологічна просвіта для сталого розвитку Кіровоградщини: виклики та реалії сьогодення».

З вітальним словом до учасників заходу звернулися: Володимир Таборанський, заступник директора департаменту – начальник управління професійно-технічної, фахової передвищої, вищої освіти та кадрового забезпечення департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної військової адміністрації та Володимир Вербицький, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, доктор педагогічних наук, професор.

В проведенні ЕКО – майстерні активну участь взяли науковці, науково-педагогічні працівники і спеціалісти державних та громадських організацій Кіровоградщини: Федорова Юлія, заступник директора комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук; Світлана Якимлюк, заступник начальника відділу оцінки впливу на довкілля та моніторингу департаменту екології та природних ресурсів Кіровоградської ОВА; Олег Гайденко, вчений секретар, старший науковий співробітник Інституту сільського господарства Степу НААН, кандидат технічних наук;

Ольга Медвєдєва, завідувач кафедри екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя Центральноукраїнського національного технічного університету; Аліна Осокіна, керівник Орхуського центру екологічної інформації. Вони висвітлили питання: ціннісно орієнтованої освіти в контексті Концепції сталого розвитку; екологічної ситуації на Кіровоградщині; науково-методичного забезпечення інноваційного розвитку сільського господарства Центрального регіону в умовах змін клімату; практичного досвіду підготовки фахівців з екології як основи освіти для сталого розвитку: основних провайдерів екологічної освіти та виховання у досягненні Цілей сталого розвитку.

Педагоги-позашкільники, під час проведення заходу, презентували свій досвід роботи з екологічної просвіти для сталого розвитку Кіровоградщини. Наталія Дементьєва, координатор парламенту, ознайомила з діяльністю парламенту дітей Петрівської територіальної громади. Шабанова Лілія, керівник гуртка ОЦЕНТУМ – з дослідницькою діяльністю вихованців гуртка «Основи екологічного моніторингу». Екологічну освіту, яка активно проводиться в учнівських лісництвах, презентувала керівник Веселобоковеньківського учнівського лісництва – Лариса Татлубаєва, керівник учнівського лісництва. Еколого-просвітницьку діяльність вихованців екологічних гуртків висвітлила Світлана Полтавець, керівник гуртка ОЦЕНТУМ.

Олег Поркуян, директор комунального закладу «Кіровоградський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді», презентував діяльність обласного закладу щодо формування екологічної компетентності особистості.

Сподіваємося, що досвід роботи освітян Кіровоградщини з питання екологічної просвіти, стане корисним в діяльності педагогів-позашкільників України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар