Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

17-18 травня 2016 року на базі обласного дитячо-юнацького оздоровчого табору «Еколог» Полтавським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів». У заході взяли участь директори районних станцій юних натуралістів та міських еколого-натуралістичних центрів, будинків та центрів дитячо-юнацької творчості Полтавської області, спеціалісти відділів освіти, директори шкіл, представники об’єднаних територіальних громад.

DSC_0027

DSC_0022

Учасників заходу привітала методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Костенко Лариса Миколаївна.

DSC_0031

Під час семінару з доповіддю «Про підсумки роботи мережі за 2015 рік, інтеграцію оздоровчих заходів в екологічне виховання дітей та учнівської молоді» виступив директор Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Бедніна Віталій Григорович.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Сусахіна Людмила Володимирівна проаналізувала роботу навчальних закладів області щодо участі в масових заходах еколого-натуралістичного напряму.

Учасники семінару поділилися досвідом роботи своїх навчальних закладів щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій, формування здорового способу життя, використання оздоровчих заходів з метою екологічного виховання учнів. Як підсумок роботи семінару була прийнята резолюція.

DSC_0099

Начальник табору «Еколог» Неменуща Тетяна Вікторівна провела екскурсію територією табору, ознайомила гостей з матеріальною базою закладу, розповіла про напрямки та форми роботи колективу під час оздоровлення дітей.

DSC_0156

Для учасників заходу було проведено екскурсію екологічною стежкою «Юннатівська».

DSC_0149

Кандидат біологічних наук, докторант Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка Смоляр Наталія Олексіївна ознайомила присутніх з можливостями екологічної стежки в екологічному вихованні учнівської молоді.

DSC_0184

Культурна програма семінару включала відвідування музею-садиби філософа і колекціонера кераміки Л. Сморжа.

DSC_0084

DSC_0078

 

DSC_0080

та Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному.

DSC_0207

DSC_0212

DSC_0193

Усім учасникам семінару-практикуму були надані методичні матеріали та друковану продукцію, видану Полтавським обласним центром учнівської молоді.

Резолюція

обласного семінару-практикуму
«Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

Серед різноманітних напрямків діяльності позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів особливо актуальною є проблема екологічного виховання дітей та підлітків, їх оздоровлення, пропаганда здорового способу життя. Необхідність запровадження здоров’язберігаючих технологій зумовлена тим, що екологічна ситуація, проблема погіршення загального стану здоров’я населення в країні залишається вкрай гострою. Особливу тривогу викликає здоров’я дітей. Тому формування здорового способу життя учнівської молоді, виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я – найбільш правильний шлях розв’язання проблеми збереження здоров’я нації.

За результатами обговорення доповідей пленарного засідання обласного семінару-практикуму учасники зібрання пропонують:

  • – активізувати роботу позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів області щодо екологічного виховання учнівської молоді та формування навичок здорового способу життя;
  • – поєднувати екологічне виховання дітей з оздоровчими заходами в пришкільних та стаціонарних закладах відпочинку і оздоровлення;
  • – упроваджувати в навчально-виховний процес позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів нові освітні здоров’язберігаючі технології;
  • – з метою екологічного виховання дітей та їх оздоровлення широко використовувати потенціал природозаповідних територій області;
  • – забезпечити оптимальну організацію навчально-виховного процесу з урахуванням його психологічного та фізіологічного впливу на організм дітей, відповідно до вікових та індивідуальних особливостей;
  • – виховувати в учнів позитивну мотивацію щодо здорового способу життя;
  • – вивчити і узагальнити кращий досвід роботи позашкільних та загальноосвітніх закладів з екологічного виховання, оздоровлення учнівської молоді і впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій.
Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар