Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** вересень 2025 року - травень 2026 року - Проведення Всеукраїнської інтернет-олімпіади «Крок до знань» у 2025/2026 навчальному році (дистанційно) *** вересень 2025 року – червень 2027 року - реалізація Всеукраїнського просвітницько-інформаційного проєкту «ЛісОСВІТА: навчай-надихай-захищай!» (дистанційно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) *** до 10 грудня 2025 року - подання матеріалів на фахові педагогічні конкурси: Всеукраїнський конкурс програм, навчально-методичних матеріалів і віртуальних ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»; Щорічна Всеукраїнська виставка видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»); Всеукраїнський конкурс методичних моделей закладів загальної середньої та позашкільної освіти з національно-патріотичного виховання дітей та молоді «Виховати особистість»; Відкритий рейтинг якості позашкільної освіти «Золота когорта позашкільників» (заочно) *** до 15 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин» (заочно) *** до 20 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Новорічна композиція» (заочно) *** до 22 грудня 2025 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» (заочно) *** 13 -15 січня 2026 року - фінал Всеукраїнського ктурніру юних біологів «Neobio» (дистанційно) *** 19 - 23 січня 2026 року - КІБЕР-табір для учнів середніх і старших класів з кібербезпеки та штучного інтелекту (онлайн) *** до 22 січня 2026 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (заочно) *** 18 - 20 лютого 2026 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2026» та національного етапу Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2026» (змішаний формат) *** до 17 квітня 2026 року - подання матеріалів до ІХ Всеукраїнського конкурсу «Гуманне ставлення до тварин» ***


Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

17-18 травня 2016 року на базі обласного дитячо-юнацького оздоровчого табору «Еколог» Полтавським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів». У заході взяли участь директори районних станцій юних натуралістів та міських еколого-натуралістичних центрів, будинків та центрів дитячо-юнацької творчості Полтавської області, спеціалісти відділів освіти, директори шкіл, представники об’єднаних територіальних громад.

DSC_0027

DSC_0022

Учасників заходу привітала методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Костенко Лариса Миколаївна.

DSC_0031

Під час семінару з доповіддю «Про підсумки роботи мережі за 2015 рік, інтеграцію оздоровчих заходів в екологічне виховання дітей та учнівської молоді» виступив директор Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Бедніна Віталій Григорович.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Сусахіна Людмила Володимирівна проаналізувала роботу навчальних закладів області щодо участі в масових заходах еколого-натуралістичного напряму.

Учасники семінару поділилися досвідом роботи своїх навчальних закладів щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій, формування здорового способу життя, використання оздоровчих заходів з метою екологічного виховання учнів. Як підсумок роботи семінару була прийнята резолюція.

DSC_0099

Начальник табору «Еколог» Неменуща Тетяна Вікторівна провела екскурсію територією табору, ознайомила гостей з матеріальною базою закладу, розповіла про напрямки та форми роботи колективу під час оздоровлення дітей.

DSC_0156

Для учасників заходу було проведено екскурсію екологічною стежкою «Юннатівська».

DSC_0149

Кандидат біологічних наук, докторант Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка Смоляр Наталія Олексіївна ознайомила присутніх з можливостями екологічної стежки в екологічному вихованні учнівської молоді.

DSC_0184

Культурна програма семінару включала відвідування музею-садиби філософа і колекціонера кераміки Л. Сморжа.

DSC_0084

DSC_0078

 

DSC_0080

та Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному.

DSC_0207

DSC_0212

DSC_0193

Усім учасникам семінару-практикуму були надані методичні матеріали та друковану продукцію, видану Полтавським обласним центром учнівської молоді.

Резолюція

обласного семінару-практикуму
«Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

Серед різноманітних напрямків діяльності позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів особливо актуальною є проблема екологічного виховання дітей та підлітків, їх оздоровлення, пропаганда здорового способу життя. Необхідність запровадження здоров’язберігаючих технологій зумовлена тим, що екологічна ситуація, проблема погіршення загального стану здоров’я населення в країні залишається вкрай гострою. Особливу тривогу викликає здоров’я дітей. Тому формування здорового способу життя учнівської молоді, виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я – найбільш правильний шлях розв’язання проблеми збереження здоров’я нації.

За результатами обговорення доповідей пленарного засідання обласного семінару-практикуму учасники зібрання пропонують:

  • – активізувати роботу позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів області щодо екологічного виховання учнівської молоді та формування навичок здорового способу життя;
  • – поєднувати екологічне виховання дітей з оздоровчими заходами в пришкільних та стаціонарних закладах відпочинку і оздоровлення;
  • – упроваджувати в навчально-виховний процес позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів нові освітні здоров’язберігаючі технології;
  • – з метою екологічного виховання дітей та їх оздоровлення широко використовувати потенціал природозаповідних територій області;
  • – забезпечити оптимальну організацію навчально-виховного процесу з урахуванням його психологічного та фізіологічного впливу на організм дітей, відповідно до вікових та індивідуальних особливостей;
  • – виховувати в учнів позитивну мотивацію щодо здорового способу життя;
  • – вивчити і узагальнити кращий досвід роботи позашкільних та загальноосвітніх закладів з екологічного виховання, оздоровлення учнівської молоді і впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій.
Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар