Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** квітень-листопад 2024 року - триває оформлення дослідження щодо цвітіння води, документування і підготовка відеоматеріалу та реєстрація в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2024 році (заочно) *** 03 - 20 червня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів) (заочно) *** 11 - 27 червня 2024 року - літня кампанія в НЕНЦ у 2024 році (очно) *** 25 - 27 червня 2024 року - фінальний етап конкурсу «Ленд-арт весна – 2024» в рамках Фестивалю патріотичних дій (очно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** 24 - 26 вересня 2024 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» у 2024 році (очно або онлайн) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 листопада 2024 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнський конкурс «Дідух – оберіг українського народу» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

17-18 травня 2016 року на базі обласного дитячо-юнацького оздоровчого табору «Еколог» Полтавським обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проведено семінар-практикум «Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів». У заході взяли участь директори районних станцій юних натуралістів та міських еколого-натуралістичних центрів, будинків та центрів дитячо-юнацької творчості Полтавської області, спеціалісти відділів освіти, директори шкіл, представники об’єднаних територіальних громад.

DSC_0027

DSC_0022

Учасників заходу привітала методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Костенко Лариса Миколаївна.

DSC_0031

Під час семінару з доповіддю «Про підсумки роботи мережі за 2015 рік, інтеграцію оздоровчих заходів в екологічне виховання дітей та учнівської молоді» виступив директор Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Бедніна Віталій Григорович.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Сусахіна Людмила Володимирівна проаналізувала роботу навчальних закладів області щодо участі в масових заходах еколого-натуралістичного напряму.

Учасники семінару поділилися досвідом роботи своїх навчальних закладів щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій, формування здорового способу життя, використання оздоровчих заходів з метою екологічного виховання учнів. Як підсумок роботи семінару була прийнята резолюція.

DSC_0099

Начальник табору «Еколог» Неменуща Тетяна Вікторівна провела екскурсію територією табору, ознайомила гостей з матеріальною базою закладу, розповіла про напрямки та форми роботи колективу під час оздоровлення дітей.

DSC_0156

Для учасників заходу було проведено екскурсію екологічною стежкою «Юннатівська».

DSC_0149

Кандидат біологічних наук, докторант Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка Смоляр Наталія Олексіївна ознайомила присутніх з можливостями екологічної стежки в екологічному вихованні учнівської молоді.

DSC_0184

Культурна програма семінару включала відвідування музею-садиби філософа і колекціонера кераміки Л. Сморжа.

DSC_0084

DSC_0078

 

DSC_0080

та Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному.

DSC_0207

DSC_0212

DSC_0193

Усім учасникам семінару-практикуму були надані методичні матеріали та друковану продукцію, видану Полтавським обласним центром учнівської молоді.

Резолюція

обласного семінару-практикуму
«Здоров’язберігаючі технології у роботі позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів»

Серед різноманітних напрямків діяльності позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів особливо актуальною є проблема екологічного виховання дітей та підлітків, їх оздоровлення, пропаганда здорового способу життя. Необхідність запровадження здоров’язберігаючих технологій зумовлена тим, що екологічна ситуація, проблема погіршення загального стану здоров’я населення в країні залишається вкрай гострою. Особливу тривогу викликає здоров’я дітей. Тому формування здорового способу життя учнівської молоді, виховання ціннісного ставлення до свого здоров’я – найбільш правильний шлях розв’язання проблеми збереження здоров’я нації.

За результатами обговорення доповідей пленарного засідання обласного семінару-практикуму учасники зібрання пропонують:

  • – активізувати роботу позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів області щодо екологічного виховання учнівської молоді та формування навичок здорового способу життя;
  • – поєднувати екологічне виховання дітей з оздоровчими заходами в пришкільних та стаціонарних закладах відпочинку і оздоровлення;
  • – упроваджувати в навчально-виховний процес позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів нові освітні здоров’язберігаючі технології;
  • – з метою екологічного виховання дітей та їх оздоровлення широко використовувати потенціал природозаповідних територій області;
  • – забезпечити оптимальну організацію навчально-виховного процесу з урахуванням його психологічного та фізіологічного впливу на організм дітей, відповідно до вікових та індивідуальних особливостей;
  • – виховувати в учнів позитивну мотивацію щодо здорового способу життя;
  • – вивчити і узагальнити кращий досвід роботи позашкільних та загальноосвітніх закладів з екологічного виховання, оздоровлення учнівської молоді і впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій.
Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • bajak Scatter
  • turbox500
  • mariaTogel
  • turbox1000
  • ngopibet
  • lapak cheat
  • dewa288
  • hitamslot
  • sbotop
  • kitab mahjong
  • mariatogel
  • spaceman demo
  • pepe77
  • robot biru hack
  • ronaldoslot
  • garuda slot
  • slot pulsa
  • zara4d
  • pepe77
  • lucky neko
  • slot pulsa tri