2015 Червень 22 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Архіви за день Червень 22nd, 2015

Проведено четвертий Всеукраїнський семінар-тренінг для координаторів програми GLOBE.

З 3 по 5 червня 2015 р. у м. Ужгород Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Закарпатським обласним еколого-натуралістичним центром був проведений четвертий Всеукраїнський семінар-тренінг для координаторів програми GLOBE. Семінар відвідали 16 учасників з Сумської, Тернопільської, Одеської, Чернівецької, Чернігівської, Івано-Франківської, Рівненської, Житомирської, Вінницької, Закарпатської областей та м. Києва.

Науково-педагогічний проект «Інтелект України»

З 20 по 24 червня у Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді проходять курси підготовки вчителів початкових класів за темою «Науково-педагогічний проект «Інтелект України»: методологія, теорія, практика». Організаторами проведення курсів виступає Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди та Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів.