2019 Січень 21 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 10-12 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 15-17 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2022» (дистанційно) *** 21-25 березня 2022 року - весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 22-25 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2021/2022 н.р. (проведено) *** 12-14 квітня 2022 року - фінал ІХ Всеукраїнського турніру юних натуралістів у 2021-2022 навчальному році (перенесено) *** 27-29 квітня 2022 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2022 році (перенесено) *** 12-14 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» у 2022 році (перенесено) *** травень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (проведено) *** 24-27 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (12-15 років) у 2022 році (дистанційно) *** 08-10 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (перенесено) *** 15-17 червня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» у 2022 році (дистанційно) *** 24-28 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


Архіви за день Січень 21st, 2019

Нове видання!

Шановні колеги! Пропонуємо вашій увазі цікавий електронний посібник: “Інфекційні та неінфекційні хвороби, що набули соціального значення”. Страшко С.В., Кривич І.П., Гусєва Г.М., Білик В.Г. / редакція Семеренко Г.В. Інфекційні та неінфекційні хвороби, що набули соціального значення // Додаток до підручника з основ медичних знань для студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти. – Київ: Видавництво «Алатон», 2018. […]

В Комунальному закладі «Черкаський обласний центр роботи з обдарованими дітьми Черкаської обласної ради» пройшли заходи приурочені відзначенню Дня Соборності України

У період з 14 січня по 21 січня 2019 у Центрі пройшли ряд заходів приурочені відзначенню Дня Соборності України. Для вихованців були проведені тематичні бесіди: «100-річчя проголошення Акту злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки», «Україна – єдина держава», «Я, родина, Україна». Для виховання культури спілкування, самореалізації та стимулювання зростання творчого потенціалу для гуртківців […]

Відбувся Другий Всеукраїнський турнір юних хіміків імені академіка В.В.Скопенка

15-17 січня 2019 року, відповідно до Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2019 рік (за основними напрямами позашкільної освіти), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2018 р. № 1292, Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з хіміко-технологічним факультетом Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського», хімічним факультетом Київського […]

В Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України оформлена виставка учасників щорічного Всеукраїнського конкурсу ”Новорічна композиція”

В Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді Міністерства освіти і науки України оформлена чудова виставка новорічних дитячих робіт — учасників традиційного щорічного Всеукраїнського конкурсу ”Новорічна композиція”. Конкурс проводиться з метою: пропаганди серед молоді бережливого ставлення до природи; формування практичних умінь та навичок учнів по виготовленню композицій, які символізують та відображають новорічно-різдвяну флористику; сприяння розвитку флористичного мистецтва […]