2022 Листопад 22 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Архіви за день 22 Листопада, 2022

Програма Всеукраїнського форуму учнівської молоді “Кращі практики природознавців”

Миколаївський обласний центр вітає з Всесвітнім днем дитини

20 листопада — Всесвітній день дітей. Колектив Миколаївського обласного центру учнівської молоді підготував невеликий відеокліп на честь наших дітей — нашу надію, гордість, наших юних громадян України. Зі святом!

Школярі Рівненщини взяли участь у Всеукраїнській акції «День юного натураліста»

Проведення акції «День юного натураліста» сприяло формуванню екологічної культури, залученню учнівської молоді до практичної природоохоронної роботи, підвищенню ефективності навчально-дослідницької роботи учнів на навчально-дослідних земельних ділянках і задоволенню потреб у професійному самовизначенні та творчій самореалізації, підготовці учнівської молоді до професійної діяльності, виявленню та підтримці учнівських ініціатив, направлених на розвиток шкільної демократії і самоврядування. В акції взяли […]