На базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради пройшла ІХ Міжнародна природознавча гра „Геліантус” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 05-07 березня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2024» (заочно) *** 13-15 березня 2024 року - фінальний етап ХХІІІ Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2024» та ХV національний етап Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2024» (змішаний формат) *** до 31 березня - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс «Кролик» (заочно) *** 25-28 березня 2024 року - Весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2023/2024 навчальному році (дистанційно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський родинний конкурс фотопрезентацій «Вишиванка – оберіг моєї родини» (заочно) *** до 1 квітня 2024 року - прийом робіт на Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 09-11 квітня 2024 року - фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» (змішаний формат) *** 16-18 квітня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище» (очно) *** до 20 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** до 26 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на Всеукраїнський есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** 27-29 квітня 2024 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» (змішаний формат) *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» (заочно) *** до 03 травня 2024 року - триває подання матеріалів на участь у Всеукраїнській кампанії «Історія моєї школи» (заочно) *** 15 - 30 травня 2024 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 21 - 23 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22 - 24 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 28 - 30 травня 2024 року - фінальний етап Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 15 листопада 2024 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року – 2024» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


На базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради пройшла ІХ Міжнародна природознавча гра „Геліантус”

15 листопада 2018 року на базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради пройшла ІХ Міжнародна природознавча гра „Геліантус”. У заході взяло участь 82 вихованця.

Гра проводиться за шістьма варіантами завдань: для учнів 1-2, 3-4, 5-6, 7-8, 9 і 10-11 класів. Природознавча гра „Геліантус” дає можливість проводити аналіз, синтезувати й обґрунтовувати достовірність і цінність інформації. Розв’язуючи завдання гри діти вчаться сприймати ситуацію глобально, знаходити причини й альтернативу в різних ситуаціях, генерувати та змінювати свою позицію на основі фактів і аргументів, коректно застосовувати отримані результати до проблем і приймати зважені рішення – чому довіряти та що робити далі.

Керівники гуртків проводили природознавчу гру „Геліантус” на базах закладів загальної освіти міста Рівного та Рівненського району: Рівненська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Рівненської міської ради № 16, Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рівненської міської ради № 9, Рівненський навчально-виховний комплекс „Колегіум”, Колоденська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради, Бронницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради.

Вихованці молодшої вікової категорії із задоволенням та цікавістю виконували не дуже складні завдання, розглядали малюнки та світлини. Для вихованців середнього віку завдання були дещо складніші і включали питання з основних природознавчих дисциплін шкільної програми: біології, географії та фізики. Для учнів старшого шкільного віку завдання були досить складними, тому важливо мати не лише ґрунтовні знання з природничих наук, але й уміти цілісно сприймати навколишній світ.

І. Власюк

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар