В Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся фінальний етап XІV Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник 2019» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


В Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся фінальний етап XІV Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник 2019»

21-23 травня 2019 року в Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді відбувся фінальний етап XІV Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник 2019».

Мета – формування пізнавальних інтересів у наймолодших юних дослідників, залучення до природоохоронної діяльності та створення умов для їх творчої самореалізації.

Участь у заході брали учні закладів загальної середньої та позашкільної освіти, здібні до науково-дослідницької діяльності в галузі природознавства.

Загалом у фіналі взяли участь представники з 23 областей та м. Києва. Було представлено 142 роботи (140 учасників), у секціях: «Я і природа», «Народознавство та краєзнавство», «Рослини навколо нас», «Тваринний світ», «Охорона здоров’я».

На час перебігу змагання працювало досвідчене журі, у тому числі науковці і науково-педагогічні працівники:

  • Базиволяк Світлана Михайлівна, доцент кафедри технології у птахівництві, свинарстві та вівчарстві Національного університету біоресурсів і природокористування України, кандидат сільськогосподарських наук;
  • Баранський Олександр Ростиславович, старший науковий співробітник Національного ботанічного саду імені М. М. Гришка, кандидат біологічних наук.
  • Білоус Олена Петрівна, науковий співробітник Інституту гідробіології Національної академії наук України, кандидат біологічних наук.
  • Гуцан Леся Андріївна, науковий співробітник Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук.
  • Колодько Інна Миколаївна, аспірант Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.
  • Первак Ігор Леонідович, доцент кафедри оперативної хірургії та топографічної анатомії Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, кандидат медичних наук.

Третяк Тетяною Миколаївною, старшим науковим співробітником лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, кандидату психологічних наук було проведено тренінг для керівників, за темою: «Розв’язування учасниками дослідницьких конкурсів творчих задач в ускладнених умовах»

Відповідно до підсумкових протоколів переможцями визнано 16 учасників:

  • Конончук Вікторію, ученицю 5 класу Опорного загальноосвітнього навчального закладу «Жукинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів», вихованку Вишгородського районного Центру Художньої творчості дітей, юнацтва та молоді «Дивосвіт» Вишгородського району Київської області, з роботою: «Дослідження негативного впливу відпрацьованих батарейок на живі організми»;
  • Окорокову Ольгу, ученицю 4-А класу загальноосвітньої школи № 8 Чернівецької міської ради Чернівецької області, з роботою: «Дослідження рівня забрудненості грунту»;
  • Савчук Богдана, учня 5 класу Квітневькової загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Рівненської області, з роботою: «Річка Устя – наше буття. Джерело душі та колиска життя»;
  • Матвійчук Софію, ученицю 4-Б класу Шепетівського навчально-виховного комплексу № 3 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» Хмельницької області, з роботою: «Використання рослин у народній кухні Шепетівщини»;
  • Прибіловича Олеся, учня 5 класу Філії навчально-виховного комплексу (Дошкільний навчальний заклад-заклад середньої освіти І-ІІ ступенів) с. Русави опорного навчального закладу «Навчально-виховний комплекс: заклад загальної освіти І ступеня – гімназія Ямпільського району» Вінницької області, з роботою: «Весільний коровай с. Русави». Чупрун»;
  • Васильєву Анастасію, вихованку еколого-натуралістичного гуртка «Друзі природи» Василівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Снігурівської районної ради Миколаївської області, з роботою: «Оставник одеський Gymnospermium odessanum (DC.) – релікт та ендемік типчаково-ковилового степу Снігурівщини»;
  • Чернишова Максима, вихованця еколого-натуралістичного гуртка «Друзі природи» Василівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Снігурівської районної ради Миколаївської області, з роботою: «Оставник одеський Gymnospermium odessanum (DC.) – релікт та ендемік типчаково-ковилового степу Снігурівщини»;
  • Муху Поліну, ученицю 4 класу Комунального закладу «Вишнівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Татарбунарського району Одеської області, з роботою: «Вирощування зелені зимою в кімнатних умовах»;
  • Солованюк Світлану, ученицю 6-Б класу Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської області, з роботою: «Зелені класи – запорука здоров’я: вплив фітоцинових властивостей кімнатних рослин на здоров’я учнів»;
  • Дячишина Євгенія, учня 6 класу Комунального закладу «Горянівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської районної ради, вихованця гуртка «Юні друзі природи» Комунального позашкільного навчального закладу «Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області, з роботою: «Дослідження місць гніздування та кормових територій білого лелеки в умовах регіону»;
  • Касянчук Тетяну, ученицю 4-А класу Шепетівського навчально-виховного комплексу № 1 у складі «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей ім. Героя України М. Дзявульського» Хмельницької області, з роботою: «Комахи – шкідники сільськогосподарських культур»;
  • Радчука Назарія, учня 6 класу Сарненської гімназії Рівненської області, з роботою: «Особливості успішної інкубації перепелиних яєць в домашніх умовах»;
  • Семків Вероніку, ученицю 4-Б класу Городоцької загальноосвітньої школи № 3 І-ІІІ ступенів ім. І. Бльока Львівської області, з роботою: «Колорадський жук – небезпечний картопляний шкідник»;
  • Дмитришину Поліну, вихованку гуртка «Таємниці природи» Вінницької обласної станції юних натуралістів, з роботою: «Ефективність різних засобів особистої гігієни для видалення тимчасової (потенційно небезпечної) мікрофлори шкіри рук»;
  • Коняшкіну Вероніку, ученицю 5-А класу Енергодарської багатопрофільної гімназії «Гармонія» Енергодарської міської ради Запорізької області, з роботою: «Вплив цукрозамінників на плодову мушку»;
  • Свідерко Іллю, учня 5 класу Павлівського навчально-виховного комплексу Снігурівського району Миколаївської області, з роботою: «Гарант чистоти, альпійська свіжість. Наскільки це якісно і безпечно…».

Переможцям вручені призи від Українського альянсу по боротьбі з підробками та піратством і патентно-правової компанії «Пахаренко і партнери».

Друге місце вибороли 26 робіт і відповідно третє місце – 35 робіт.

Призери та переможці матимуть можливість отримати путівки в ДП «Український дитячий центр «Молода гвардія» на профільну зміну восени 2019 року.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



APServer