Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України ініціює проведення щотижневих шкільних інформаційних годин спілкування «Екологічні обізнаність та ерудованість».
Мета цієї розробки — донести до школярів масштаб екологічних проблем, разом з ними вести конструктивний діалог про те, які способи боротьби найбільш ефективні і як в повсякденному житті ми можемо вплинути на ці проблеми. Нам надзвичайно важливо не лише донести знання, але і створити мотивацію і показати конкретні способи впливати на них.
Уже відійшли в минуле заняття, де знання підносились «на блюдці». Сьогодення диктує зовсім інші вимоги: навчити дітей самостійно шукати знання, і не лише знаходити, але і уміти аналізувати і оцінювати. За останні десятиліття навчання дітей направлене не на запам’ятовування, викладених педагогом фактів в готовому вигляді, а на осмислення тієї або іншої інформації. Тому все більшу актуальність набувають педагогічні прийоми, розроблені в рамках технології критичного мислення.
Ця розробка складається із трьох розділів: «Прийоми для розвитку критичного мислення» (пропонується 17 прийомів); «Екологічні досліди» (пропонується 8 дослідів) та «Теми для обговорення» з коротким анонсом (пропонується 57 тем).
Більш детальну інформацію щодо проведення щотижневих шкільних інформаційних годин спілкування «Екологічні обізнаність та ерудованість» можна отримати, перейшовши за посиланням: https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2019/11/ecolog-obizn-ta-erud.pdf .