Всеукраїнський форум «Відтворимо ліси разом» проведено | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 15 грудня 2023 року - триває заявлення на Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» у 2023/2024 навчальному році (заочно) *** до 15 грудня 2023 року - подання матеріалів заочних Всеукраїнських конкурсів: Конкурс внутрішнього озеленення закладів освіти «Галерея кімнатних рослин», Конкурс зовнішнього озеленення закладів освіти «Парад квітів біля школи» (заочно) *** 20 грудня 2023 року - 25 січня 2024 року триватиме заключний етап Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» (заочно) *** до 29 грудня 2023 р. - надсилання фотоматеріалів на Всеукраїнський заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя країна – Україна!» (заочно) *** до 19 січня 2024 року - триває реєстрація участі в науково-технічному конкурсі «Eкo-Техно Україна» (заочно) *** до 22 січня 2024 року - подання матеріалів на ІІ етап Всеукраїнської виставки-конкурсу «Український сувенір» (заочно) *** до 1 березня 2024 року - падсилання фотоматеріалів до «Панорами Всеукраїнського профільного табору оздоровлення та відпочинку «Юннат» (заочно) *** до 08 квітня 2024 року - надсилання конкурсних робіт на участь у VІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» *** до 28 квітня 2024 року - подання матеріалів на проєкт «ЄНОТІК» *** вересень 2023 року-травень 2024 року - триває Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2023/2024 навчальному році (онлайн, дистанційно) *** серпень 2023 р. - липень 2024 р. - Рік клімату та вуглецевої кампанії (акція за міжнародною програмою GLOBE) (заочно) *** до 1 жовтня 2024 року - Надсилання фотоматеріалів до «Першого українського віртуального депозитарію-визначника юного натураліста» (заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури та віртуальних освітніх ресурсів з еколого-натуралістичного напряму позашкільної освіти «Нове позашкілля»(заочно) *** до 10 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнську виставку видавничої продукції з позашкільної освіти (Заочні педагогічні читання «Позашкільна педагогіка»)(заочно)


Всеукраїнський форум «Відтворимо ліси разом» проведено

Відповідно до Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2021 рік (за основними напрямами позашкільної освіти), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 р. № 1452, 27 квітня 2021 року відбувся Всеукраїнський форум «Відтворимо ліси разом», в якому взяли участь керівники учнівських лісництв, гуртків юних лісівників, вчителі біології, представники лісогосподарських підприємств, профільних громадських організацій (понад 50 індивідуальних і колективних учасників).

Захід проводили Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки України спільно з Товариством лісівників України та Хмельницьким обласним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді у дистанційному форматі.

З вітальним словом до учасників онлайн-форуму звернулися Цюнь Людмила Олександрівна, заступник директора НЕНЦ, Лакида Петро Іванович, директор Навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства НУБіП України, доктор сільськогосподарських наук, професор, академік Лісівничої академії наук, академік Міжнародної академії інформатизації, заслужений діяч науки і техніки України та Марчук Юрій Миколайович, голова Товариства лісників України.

Під час Всеукраїнського форуму були розглянуті питання:

– «Значення участі учнівської молоді в діяльності Малої лісової академії для професійного самовизначення випускників закладів освіти» (Осадчук Леонід Семенович, керівник Малої лісової академії, доктор сільськогосподарських наук, професор, кафедра ботаніки, дендрології і недеревних ресурсів лісу Навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства НЛТУ України);

– «Дитячий лісовий розсадник як інноваційна форма розвитку компетенцій у вихованців учнівського лісництва» (Стукал Ніна Іванівна, голова об’єднання «Лісова громада»);

– «Форми і напрямки співпраці педагогів і лісівників у контексті навчання і профорієнтації учнів та підготовки лісогосподарських кадрів на прикладі зразкового учнівського лісництва «Пліщинське» (Зведенюк Микола Андрійович, вчитель хімії Пліщинської ЗОШ І-ІІІ ст. Шепетівської міської ради Хмельницької області, керівник зразкового учнівського лісництва «Пліщинське»);

– «Створення та розвиток мережі учнівських лісництв на базі підприємств Шепетівського лісгоспу» (Кирильчук Анна Олександрівна, інженер лісових культур ДП «Шепетівське лісове господарство»);

– «Співпраця освітян та лісівників Хмельниччини щодо збереження і розвитку мережі учнівських лісництв та активізація їх роботи» (Климчук Василь Васильович, директор Хмельницького обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді).

Учасники Форуму мали можливість спілкуватися та обмінюватись думками щодо роботи учнівських лісництв та залучення юних лісівників, дітей і учнівської молоді до участі у лісівничих заходах та навчальної лісогосподарської праці на базі держлісгоспів.

Форум проводився з метою підвищення рівня ефективності діяльності учнівських лісництв і розвитку їх мережі, обміну досвідом проведення практичної лісогосподарської і лісоохоронної роботи з юними лісівниками, привернення уваги державних та громадських організацій до проблем збереження біологічного різноманіття лісових екосистем, відтворення та розширення площі високопродуктивних стійких насаджень; підвищення фахового рівня керівників учнівських лісництв,

Проведення Всеукраїнського форуму «Відтворимо лісі разом» в черговий раз показало важливість діяльності учнівських лісництв, збереження і розвитку їх мережі, а також активізації практичної співпраці освітян і лісівників закладів освіти і лісогосподарських підприємств, органів державної влади, громадських організацій в покращенні роботи учнівських лісництв, навчанні і вихованні та профорієнтації юних лісівників і учнівської молоді на лісогосподарські професії.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар