На засіданні січневого методичного дня йшлося про використання сучасних педагогічних технологій на заняттях гуртків | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 22 січня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (дистанційно) *** 28 - 30 січня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені академіка В. В. Скопенка (дистанційно, онлайн) *** 05 - 07 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського чеппіонату з інформаційних технологій «Екософт» (очно) *** 11 -13 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників (змішаний формат) *** 18 - 19 лютого 2025 року - Всеукраїнський семінар-практикум (Великий біологічний колоквіум) для голів обласних методичних об'єднань біологічного напряму з теми «Біологізація освіти та методи впровадження елементів соціально-реабілітаційної та валеологічної роботи в освітній процес» (змішаний формат) *** 25 - 28 лютого 2025 року - фінал Науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2024-2025 навчальному році (очно), реєстрація продовжена до 07 лютого 2025 року включно *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


На засіданні січневого методичного дня йшлося про використання сучасних педагогічних технологій на заняттях гуртків

У засіданні, 12 січня, взяли участь педагоги екоцентру та керівники гуртків ЗОЕНЦ з Хустського району.

Відкрив засідання директор екоцентру Олександр Геревич. Зокрема, він сказав: „Це перше засідання в цьому році, тому, насамперед, вітаю всіх з
Новим роком та Різдвом Христовим! Всім здоров’я, здоров’я, здоров’я. Дуже добре, що „ковідна ситуація” дала нам можливість зібратись очно. Сподіваюся, що наші методичні дні й надалі будуть корисними для професійного вдосконалення діяльності педагогів.

Сьогодні це важливо ще й тому, що такі засідання дають можливість нашим педагогам словесно доповідати й візуально через мультимедійні презентації обмінюватися своїм досвідом роботи, обговорювати сучасні методи і форми екологічної освіти й виховання молоді, проведення дослідницької роботи, масово-виховних заходів в тому числі, запозичених із педагогічних видань, із матеріалів, опублікованих на веб-сайтах Національного екоцентру, колег з інших областей та пробувати впроваджувати, адаптувати їх у свою діяльність. Також ми впорядковуємо матеріали наших вже проведених методичних днів і спробуємо видати друковану продукцію на допомогу педагогам, яка стане необхідною як для закладів позашкільної освіти, так і для закладів загальної середньої освіти, інших освітніх закладів у справі природоохоронної освіти й виховання учнів і вихованців.”

Про використання сучасних педагогічних технологій при розкритті теми: „Значення та охорона тварин” зупинилась керівниця гуртка „Природа рідного краю” С. М. Туряниця. Спочатку Світлана Михайлівна розповіла про роль тварин у природі та в житті людини. Потім поділилась досвідом проведення занять та використання сучасних технологій. Зокрема, педагог розкриває згадану тему проводячи ігри „Вгадай тварину” та „Збери пазли”. Вчитель загадує будь-яку тварину, а учні мають вгадати, яку саме. Потім за допомогою пазлів скласти представника фауни.

Користуються популярністю у дітей і відгадування загадок про тварин. Люблять діти переглядати і мультиплікаційні фільми. Тому педагог залюбки використовує на заняттях мультимедію.

І, звичайно, не обходиться заняття без дослідницької роботи. Вихованці отримують завдання встановити де живуть (у лісах, луках, степах, водоймах) названі тварини.

Тему „Формування пізнавальної компетентності у вихованців при вивченні червонокнижних лікарських рослин” презентувала керівниця гуртка О. І. Кришеник. Оксана Іванівна розповіла на яких сучасних вимогах біологічної освіти базується її педагогічна концепція. Це – формування в гуртківців знань про взаємозв’язки між біологічними системами; встановлення гармонійних стосунків з природою; формування в юннатів поваги до життя як найвищої цінності; мотивації здорового способу життя.

Пізнавальна компетентність, зауважила виступаюча, є продуктом освітньо-виховної діяльності. Це – поєднання знань, способів мислення, навичок, умінь, узагальненням діяльнісного досвіду. Вона формується при участі вихованців у еколого-натуралістичних конкурсах та створенні науково-дослідних проєктів. Далі педагог більш детально зупинилась на формах і методах формування пізнавальної компетентності у своїх вихованців.

Аналізуючи виступи педагогів, Василь Кузьма, заступник директора з навчально-виховної та методичної роботи, відмітив об’ємність презентаційних матеріалів. Педагоги прагнули розкрити і тему, і сучасні технології, які використовують на заняттях.

Завершуючи засідання методдня, Людмила Бокій проаналізувала наповнення сайту ЗОЕНЦ.

Завершився методичний день відзначенням грамотами Закарпатського екоцентру керівників гуртків, вихованці яких взяли активну участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу „Новорічна композиція”.

Людмила БОКІЙ, завідувачка відділу інформаційно-методичної роботи

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • rejekibet dewa288 rejekibet mt777 11wbet login rp888 login rp777 login 66kbet B200M raja111 raja111 slot pulsa pansos4d d200m rp8888 b200m 11wbet g200m ngopibet w88 situs resmi