
Виховання дітей на основі постійної навчально-творчої взаємодії з природою, як приклад «уроки під блакитним небом», «уроки мислення серед природи», визнані взірцем природовідповідності змісту, форм і методів навчання.
Така парадигма закладена в Договорі на співпрацю між Тернопільським обласним центром еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді та Тернопільським обласним центром комплексної реабілітації. Педагоги закладів спільно розробили освітні заходи, зокрема, уроки в природі, тематичні майстер-класи, творчі майстерні, екскурсійно-ігрові програми.
В рамках співпраці діти закладу разом з батьками та педагогами відвідали заклад позашкільної освіти, ознайомилися з його роботою, провели екскурсії по навчальним кабінетам, Зимовим садом, Акваріумним клубом, пройшли локаціями Релаксаційно-екологічної стежки.
Хочеться нагадати слова педагога-гуманіста Василя Сухомлинського: «У дитини, яка вихована в умовах дефіциту спілкування з природою, розвивається емоційна глухота, агресивність у ставленні як до людей, так і до об’єктів природи».
Віриться, творчій співпраці бути!