STEM-освіта – світ інноваційних можливостей | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 27 грудня 2024 року - подання матеріалів на Всеукраїнський заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя країна – Україна!» (заочно) *** 14 - 16 січня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру юних біологів «Neobio» (дистанційно, онлайн) *** до 20 січня 2025 року - триває реєстрація на науково-технічний конкурс «Eкo-Техно Україна» у 2024-2025 навчальному році (дистанційно) *** до 22 січня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (дистанційно) *** 28 - 30 січня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені академіка В. В. Скопенка (дистанційно, онлайн) *** 05 - 07 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського чеппіонату з інформаційних технологій «Екософт» (очно) *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) ***


STEM-освіта – світ інноваційних можливостей

На виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2024 рік, затвердженого наказом МОН України від 13.12.2023р. №1527, Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України та Тернопільським обласним центром еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді 31 січня 2024 року проведено Авторську педагогічну майстерню «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів загальної середньої  та позашкільної освіти Тернопільщини».

У заході взяло участь понад 200 педагогів закладів загальної середньої та позашкільної освіти, науково-педагогічні працівники з різних регіонів України.

Авторську педагогічну майстерню відкрив Володимир Вербицький, Голова ГО «Спілка освітян України», директор НЕНЦ, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти України. Концепцію розвитку природничо-математичної STEM-освіти України: реалії та перспективи її реалізації розкрив директор Тернопільського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Іван Герц, заслужений працівник народної освіти України. Надія Балик, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та методики її викладання, керівник STEM-центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка ознайомила учасників заходу з роботою STEM-центру та його роллю у формуванні і впровадженні інноваційних педагогічних технологій природничо-математичного напряму, Людмила Кучер, методист, в.о. завідувача лабораторії STEM-освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти розкрила роль формування STEM-орієнтованого освітнього середовища в закладах освіти області.

З досвідом роботи щодо реалізації STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти виступили:

  • Ірина Мельничук, вчитель інформатики Тернопільського академічного ліцею «Української гімназії» ім. І. Франка (Використання міні проєктів на STEM-уроках);
  • Людмила Більчук, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель хімії; Мирослава Боднарчук, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель географії, Тернопільського академічного ліцею «Української гімназії» ім. І. Франка (Впровадження STEM-освіти при вивчені предметів природничого циклу);
  • Людмила Козак, керівник гуртків комунального закладу «Будинку дитячої та юнацької творчості Копичинецької міської ради (STEM-освіта. Живопис спеціями та крупами в скляних ємкостях);
  • Лілія Каменярська, завідувач методичного відділу ТОЦЕНТУМ (Елементи STEM-освіти в позашкіллі).

Координатор проєкту «Авторська педагогічна майстерня «STEM – світ інноваційних можливостей», завідувач відділу аграрних досліджень та рослинництва Національного еколого-натуралістичного центру Микола Пінчук підвів підсумки заходу, окреслив шляхи впровадження STEM –освіти в практику роботи навчальних закладів України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • dewa288 rejekibet 11wbet login rp888 login rp777 login 66kbet B200M raja111 raja111 slot pulsa pansos4d d200m rp8888 b200m 11wbet