Про проведення авторської педагогічної майстерні “STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Дніпропетровщини” | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** до 22 січня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнську виставку-конкурс «Український сувенір» (дистанційно) *** 28 - 30 січня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені академіка В. В. Скопенка (дистанційно, онлайн) *** 05 - 07 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського чеппіонату з інформаційних технологій «Екософт» (очно) *** 11 -13 лютого 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників (змішаний формат) *** 18 - 19 лютого 2025 року - Всеукраїнський семінар-практикум (Великий біологічний колоквіум) для голів обласних методичних об'єднань біологічного напряму з теми «Біологізація освіти та методи впровадження елементів соціально-реабілітаційної та валеологічної роботи в освітній процес» (змішаний формат) *** 25 - 28 лютого 2025 року - фінал Науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2024-2025 навчальному році (очно), реєстрація продовжена до 07 лютого 2025 року включно *** 18 - 19 березня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2025» (заочно) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Про проведення авторської педагогічної майстерні “STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Дніпропетровщини”

27 березня 2024 року Національний еколого-натуралістичний центр разом із комунальним закладом освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” (далі – КЗО “ОЕНЦДУМ”, директор Юрій Педан) для педагогів закладів загальної середньої і позашкільної освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти провели авторську педагогічну майстерню “STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної освіти Дніпропетровщини” у дистанційному форматі (згідно з листом Національного еколого-натуралістичного центру МОН України № 101 від 14 березня 2024 року).


Майстерня проводилась з метою підвищення професійної компетентності педагогів в галузі організації роботи за STEM технологіями та проєктами.
До участі в семінарі долучилися понад 180 педагогів закладів освіти з різних куточків України та країн ближнього зарубіжжя (Болгарія, Польща). Особливо хочеться відмітити колег з Луганщини, Донеччини, Харківщини, Одещини, Сумщини, Чернігівщини, Миколаївщини; Марганецької та Нікопольської громад Дніпропетровщини, які долучились до роботи педагогічної майстерні незважаючи на систематичні обстріли та проблеми з електрикою.
З вітальним словом до учасників авторської педагогічної майстерні звернулась Лозова Ольга Юріївна, директор департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, яка наголосила на важливості роботи закладів позашкільної освіти під час війни, впровадження STEM – технологій в роботу позашкільних закладів освіти Дніпропетровщини.
Наступним виступив Коломоєць Анатолій Олександрович, начальник управління з питань охорони здоров’я, соціальної політики та розвитку освітньої галузі виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради, голова постійної комісії з питань науки, освіти, соціальної політики та праці, який розкрив питання екологічних ініціатив позашкілля та їх важливу роль для розвитку громад Дніпропетровщини.
Вербицький Володимир Валентинович, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор педагогічних наук доповів учасникам про особливості впровадження STEM-освіти у педагогічну практику еколого-натуралістичних закладів позашкільної освіти.
Педан Юрій Федорович, директор комунального закладу освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” Дніпропетровської області презентував особливості формування STEM – простору як новітнього інструментарію у роботі гуртків класичного натуралізму. Акцентовано важливість екологічних досліджень в умовах війни з використанням новітніх STEM-технологій, для контролю за процесами, які відбуваються у природі, а також для проведення відновлення територій.

З темою “Від еколого-натуралістичної освіти – до Е-STEM” виступила Бутурліна Оксана Василівна, завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами, доцент, кандидат філософських наук комунального закладу вищої освіти “Дніпровська академія неперервної освіти” Дніпропетровської обласної ради”, керівник проекту “STEM на Дніпрі”. Вона розповіла про здобутки закладів освіти Дніпропетровщини щодо впровадження STEM-освіти.

Качалов Іван Андрійович, директор Криворізького Покровського ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області презентував доповідь “Сучасні технології у процесі вивчення предметів природничого спрямування, організації наукових та лабораторних досліджень”. Учасники були ознайомлені зі STEM – проєктами, які організовано та проведено на базі ліцею за підтримки комунального позашкільного навчального закладу “Станція юних натуралістів Покровського району” Криворізької міської ради.

Наступна доповідачка, Мізін Валерія Вікторівна, викладач кафедри фізіології та спортивної медицини Придніпровської державної академії фізичної культури і спорту, керівник гуртків КЗО “ОЕНЦДУМ” ознайомила педагогічних працівників з розвитком STEM – навичок у вихованців закладів позашкільної освіти через інтерактивні проєкти в біології та медицині, а також надала змістовну інформацію щодо сучасних платформ для проведення занять та підготовки матеріалів для навчання.

Сотніченко Олена Віталіївна, вчитель математики комунального закладу освіти “Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара” Дніпровської міської ради разом зі своєю ученицею Пришедько Уляною, презентували доповідь щодо досягнень закладу та створення математичних моделей природних об’єктів. Доповідь мала назву “Фрактали: інтерактивний гайд. Побудова зображень природних об’єктів за допомогою фракталів”.

Чашка Юрій Михайлович, вчитель робототехніки комунального закладу освіти “Дніпровський ліцей інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара” Дніпровської міської ради, кандидат технічних наук разом зі своєю ученицею Рекун Катериною розказали про поліпредметний підхід до вирішення наукових питань екології людини та проблеми оздоровлення повітря за допомогою рослин, презентували установку для очищення повітря в кімнаті.

Пінчук Микола Олександрович, координатор проєкту, завідувач відділу аграрних досліджень та рослинництва Національного еколого-натуралістичного центру МОН України виголосив післямову щодо формування STEM-орієнтованого освітнього середовища та перспектив розвитку.

На цьому майстерня була завершена. Учасники за результатами роботи майстерні отримають сертифікати. Матеріали доповідачів наближчим часом будуть розміщені на сайті закладу dneprunnat.dp.ua.

Підготувала заступник директора КЗО “ОЕНЦДУМ” Галина КРИКУН

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар



  • ngopibet
  • rejekibet dewa288 rejekibet mt777 11wbet login rp888 login rp777 login 66kbet B200M raja111 raja111 slot pulsa pansos4d d200m rp8888 b200m 11wbet g200m ngopibet w88 situs resmi