STEAM-світ інновацій: досвід педагогів Закарпаття | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 27 - 29 серпня 2025 року - Всеукраїнський мистецько-педагогічний пленер «Народні ремесла – дух нації!» (очно) *** 27 - 29 серпня 2025 року - Всеукраїнський навичковий форум «Юні нобеліанти» (очно) *** 28 серпня 2025 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (Profi NENC)(змішаний формат) *** 18 - 20 вересня 2025 року - Профільні курси підвищення кваліфікації для керівників учнівських лісництв (очно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** 01-02 жовтня 2025 року - Профільні стажування педагогічних працівників: екологічний напрям за темою «Унаочнені методи та методики організації моніторингу стану довкілля в умовах закладів загальної середньої та позашкільної освіти») (очно) *** жовтень 2025 року - Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти (категорія: заступники директорів закладів позашкільної освіти) (дистанційно та очно) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


STEAM-світ інновацій: досвід педагогів Закарпаття

Сучасна освіта неможлива без інноваційних підходів до навчання, які поєднують науку, технології, інженерію, мистецтво та математику (STEAM)

Так, 29 січня 2025 року відділом екології та захисту довкілля КЗПО „Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” Закарпатської обласної ради спільно з Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді за підтримки Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації було проведено авторську педагогічну майстерню „STEAM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів позашкільної та загальної середньої освіти Закарпатської області, що об’єднала педагогів з усієї України, які прагнуть вдосконалити свої методики викладання та створити креативне освітнє середовище.

Головною метою заходу було ознайомлення педагогів із сучасними підходами до STEAM-освіти, обмін досвідом та розробка нових методичних матеріалів для навчання молоді.

Учасниками педагогічного заходу стали понад 400 педагогів закладів загальної середньої і позашкільної освіти, науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти з різних куточків України.

З вітальним словом перед учасниками заходу виступили:

Марусинець Мар’яна Михайлівна, директор департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації,доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України;

Вербицький Володимир Валентинович, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор педагогічних наук;

Ганущина Світлана Іванівна, в.о. директора КЗПО „Закарпатський обласний центр дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” Закарпатської обласної ради;

Сивохоп Ярослав Михайлович, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Учасники майстерні прослухали доповіді експертів у галузі STEAM-освіти. Було представлено кращі практики із залучення технологій у навчальний процес та вплив інноваційних методів на якість освіти. Зокрема:

  • Просування STEАM-освіти в університеті через грантові проекти (Оксана Станкевич-Волосянчук, доцент кафедри зоології біологічного факультету, кандидат біологічних наук ДВНЗ „Ужгородський національний університет”);

  • Створення SТЕАМ- простору в закладі позашкільної освіти (Надія Ганько, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗПО „ПАДІЮН”);

  • Впровадження STEАM-проєктів у позашкіллі, як засіб екологічного виховання молоді (Оксана Кремінь, завідувач відділу екології та захисту довкілля КЗПО „ПАДІЮН”);

  • Використання елементів STEАM-навчання в освітньому процесі закладу позашкільної освіти (Ольга Величканич, методист КЗПО „ПАДІЮН”);

  • Виготовлення відеопроєктів – креативне впровадження STEAMв освітній процес (Людмила Бокій, методист, керівник відео студії „Дивосвіт” КЗПО „ПАДІЮН”);

  • Інноваційні методики в роботі гуртка „Оригамі” в рамках концепції STEАM-освіти (Оксана Лібак, методист КЗПО „ПАДІЮН”);

  • STEM-технології як напрям модернізації еколого-натуралістичної творчості (Світлана Шереш, директор Еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Виноградівської міської ради);

  • STEM у Новій українській школі (Марія Кеслер, вчитель початкових класів Ясінянського ЗЗСО І – ІІІ ступенів № 1 Ясінянської селищної ради);

  • Реалізація шкільних STEАM-проєктів через фінансові гранти (Катерина Шоляк, вчитель біології Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради);

  • STEАM-освіта у позашкіллі: досягнення і перспективи (Вікторія Кліменко, заступник директора з методичної роботи Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді).

Варто зазначити, що авторська педагогічна майстерня „STEAM – світ інноваційних можливостей” стала важливим кроком у розвитку сучасної освіти Закарпаття та стимулом для подальшого впровадження інноваційних підходів у навчальний процес.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар