STEM — світ інноваційних можливостей: Донеччина ділиться досвідом | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** 22-26 травня 2025 року - участь  учнівської делегації України у фіналі Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2025» (Румунія)(очно) *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 03 - 05 червня 2025 року - фінал Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху "Зелена естафета" (Львів) *** 02 - 06 червня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів)(очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


STEM — світ інноваційних можливостей: Донеччина ділиться досвідом

24 квітня в онлайн-форматі відбулася Всеукраїнська авторська педагогічна майстерня «STEM – світ інноваційних можливостей: досвід роботи закладів освіти Донеччини», ініційована Національним еколого-натуралістичним центром спільно з Донецьким обласним еколого-натуралістичним центром.

Захід об’єднав педагогів з різних куточків України, які активно впроваджують STEM-підходи в закладах освіти, діляться інноваційними практиками та створюють сучасне навчальне середовище для учнів. Понад 100 глядачів долучилися до зустрічі — здійснювали перегляд у прямій трансляції на YouTube та під час живого спілкування в Google Meet.

З вітальним словом до учасників звернулися:

Володимир Вербицький, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, професор, доктор педагогічних наук;

Юлія Бурцева, в.о. директора Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації;

Олександр Паращенко, директор Донецького обласного еколого-натуралістичного центру.

У ході майстерні було представлено низку цікавих та практико-орієнтованих виступів педагогів, які продемонстрували, як STEM-освіта інтегрується в уроки, позашкільну діяльність та проєктну роботу. Зокрема, було розкрито такі теми:

Віртуальна лабораторія та інтерактивний музей 5R – екологічна освіта у віртуальному просторі.

STEM-освіта: досвід реалізації на Донеччині – приклади формування нової освітньої культури.

STREAM-орієнтоване вивчення географії – міжпредметні підходи в гуманітарній та природничій сферах.

STEM на уроках біології – методи дослідницького навчання як шлях до успіху.

Проєкт «Кава як привід для дослідження» – STEM-тиждень природничих наук у форматі міждисциплінарної інтеграції.

Інженерна STEM-лабораторія у закладі професійної освіти – поєднання теорії та практики.

STEM у роботі еколого-натуралістичних гуртків – як позашкілля формує наукове мислення.

STEM у позашкіллі: практичні приклади та проєкти – залучення дітей до дослідницької діяльності.

Підсумували захід Олена Василенко, начальниця відділу національного виховання та європейської інтеграції управління фахової освіти, національного виховання та європейської інтеграції Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, та Галина Мирна, заступниця директора з навчально-виховної роботи Донецького обласного еколого-натуралістичного центру, зосередивши увагу на важливості постійної підтримки й розвитку STEM-ініціатив в освіті Донеччини.

Заключне слово пролунало від Вікторії Кліменко, заступниці директора з методичної роботи Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, яка наголосила на досягненнях позашкільної STEM-освіти та перспективах її розвитку.

Захід вкотре довів, що STEM – це не лише про технології, а про мислення, дослідництво, творчість і міжпредметну взаємодію, яка відкриває перед здобувачами освіти світ нових можливостей.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар