У Центрі захисту дітей «Наші діти» в останній день шкільних канікул стартував черговий етап соціального екологічного проекту, надихаючи українських школярів на ecofriendly-ідеї та пошук однодумців у вирішенні проблем захисту довкілля
16 січня 2015 року юні столичні екоактивісти зібралися у київському Центрі «Наші діти», щоб дати старт другому етапу всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас», ініційованому «Соціальним центром Геннадія Виходцева» та реалізованому торговельною мережею «Фокстрот. Техніка для дому».
– Проект «ЕКОклас» покликаний змінити ставлення дітей і через них – ровесників, батьків і педагогів до навколишнього середовища, – повідомила, відкриваючи другий «ЕКОклас», Наталія Средня, маркетинг-директор торговельної мережі «Фокстрот», що організувала конкурс. – Наш досвід проведення першого конкурсу свідчить про те, що діти хочуть і можуть брати участь у вирішенні глобальних проблем. Вони талановиті, зухвалі – і за ними у майбутньому прийняття життєво важливих для розвитку нації рішень. А наш конкурс дає їм можливість реалізувати свій перший дорослий проект і стане початком їх великого «зеленого» шляху.
Центр захисту дітей «Наші діти» гостинно прийняв відкриття II всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас». В установі застосована інноваційна система опалення, яка заснована на експлуатації відновлюваних джерел енергії. Теплом і турботою тут оточили 39 дітей, у тому числі вимушених переселенців із зони АТО.
Під час презентації другого етапу екологічного проекту юні екологи продемонстрували у дії всі три номінації конкурсу: відкрили експозицію «ЕКОзима-2015» як перший проект у номінації «ЕКОдизайн»; школярі провели справжній аква-перфоманс у техніці ебру і разом створили символ проекту для номінації «ЕКОкреатив». Незвичайний воркшоп став майстернею для пошуку справжніх «ЕКОінновацій» – учасники свята, взявши в руки яблука та електродрот з пластиною, спільно видобули електроенергію, аби запалити світильник у центрі зали!
Гостей свята привітав директор Департаменту професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України В’ячеслав Супрун. В листі до учасників свята він зазначив, що інтеграція зусиль держави, науковців, бізнесу та громадськості має надзвичайне значення та підкреслив, що проект «ЕКОклас» має реалізовуватися й надалі, бо «покликаний розвивати екологічну свідомість молоді в її прагненні піклуватися про майбутні покоління і формувати обізнаність дітей в екологічних питаннях».
– Ми впевнені, що проекти, які будуть розроблені і представлені учасниками конкурсу, не лише допоможуть поліпшити екологічну обстановку в Україні, а й дадуть можливість уникнути забруднення нашої планети в майбутньому, – зазначив голова Соціального центру Геннадій Виходцев. – Найперспективніші проекти, представлені на конкурс, ми будемо пропонувати для реалізації організаціям та службам, що займаються питаннями екологічної безпеки і чистоти в нашій країні і на нашій планеті. Адже чистота на планеті починається з нас, наших думок і дій, з чистоти робочого місця, кімнати, будинку, під’їзду і двору.
На думку президента швейцарського фонду «Скорочення ризиків» Володимира Костеріна ініціатива «ЕКОклас» буде сприяти підвищенню рівня екологічної культури в суспільстві:
– Сьогодні соціально відповідальний бізнес в Україні розуміє, наскільки важлива екологія для становлення України як інвестиційно привабливої і конкурентоспроможної держави. В розвинутих країнах екологічна політика – пріоритет і основа для прийняття рішень. Україні варто перейняти досвід успішних держав, щоб покращити рівень якості життя громадян. Підтримка освітніх проектів, спрямованих на виховання у дітей відповідальності за навколишнє середовище і ведення здорового способу життя, означає формування справжнього патріотизму.
Виконавчий директор структурного підрозділу німецько-польсько-українського товариства в Україні, яке є засновником центру захисту дітей «Наші діти», Андре Піддубни, де відбувся старт II конкурсу «ЕКОклас» підтримав партнерів по конкурсу:
– Ідеологія соціального проекту «ЕКОклас» тотожна із «зеленою філософією» Центру «Наші діти». Наша екоконцепція виражена у збереженні навколишнього середовища, спрямована на підвищення рівня знань у цій сфері. І ми хочемо, щоб Україна, як частина Європи, впроваджувала кращі світові практики та європейські стандарти, щоб наші діти росли в екологічно чистій, енергетично незалежною європейській країні.
Тамара Радченко, завідуюча відділом екології Національного еколого-натуралістичного центру МОН України, організаційного партнера конкурсу обґрунтувала необхідність стимулювання інтересу до захисту навколишнього середовища як індикатору розвитку суспільства.
Ірина Мельник, директор з розвитку бізнесу «ВД «Едіпрес Україна» від бренду «Единственная», генерального медійного спонсора побажала всім учасникам проекту удачі і реалізації нових ЕКОідей:
– Ми з радістю підтримали «ЕКОклас», розуміючи всю ступінь соціальної відповідальності бізнесу, важливість і цінність ініціативи. На учасників проекту покладена велика і значуща місія в масштабах України. У добру путь!
Міжнародним партнером став швейцарський фонд «Скорочення ризиків» (Risk Reduction Foundation). Конкурс проводиться за підтримки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.
Організатори конкурсу чекають конкурсні роботи на тему захисту навколишнього середовища у своєму краї від колективів 1-11 класів, творчих учнівських об’єднань країни у віці від 6 до 17 років включно по 24 квітня 2015 року.
Детальніше про умови конкурсу: http://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-rules.
Інтерв’ю з дітьми щодо екології: https://www.youtube.com/watch?v=zUN0wtZBpug&feature=youtu.be
Про соціальну ініціативу «Фокстрот»:
Загальнонаціональний освітній проект «ЕКОклас», який є частиною корпоративної соціальної відповідальності бізнесу «Фокстрот», реалізується в Україні з 2013 року. Так, в I Всеукраїнському конкурсі «ЕКОклас» взяли участь школярі з усіх областей України. Загальна кількість безпосередніх учасників – близько 20 000 чоловік. Було отримано понад 400 проектів, 9 колективів-фіналістів отримали подарункові сертифікати від «Фокстрот» на придбання техніки та електроніки для створення більш комфортних умов навчання в аудиторіях, а їх педагоги – техніку в особисте користування.
Звіт про результати I всеукраїнського конкурсу «ЕКОклас» – http://www.foxtrot.com.ua/pages/ecoclass-pr/1028.
Торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на січень 2015 року в Україні налічується 224 супермаркеи ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 116 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає більше 208 000 кв. м. У компанії працює більше 8000 чоловік. Програма лояльності «Фокс Клуб» налічує понад 4,5 млн. покупців. Торговельна мережа «Фокстрот» є лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупок за даними TNS Ukraine, MMI 2010-2014/2 ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» і «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» і унікальний мобільний додаток «Обирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який дбає про довкілля (соціальні проекти «Зелений офіс», «ЕКОклас») і про безпеку дітей (проект «Школа безпеки»).
Милованова Олена
PR-менеджер торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
Milovanova-E@foxtrot.kiev.ua