Проведено ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 25 - 28 березня 2025 року - осіння сесія Природничої школи учнівської молоді у 2024/2025 навчальному році (змішаний формат) *** до 28 березня 2025 року - приймаються конкурсні роботи на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості на тему «Голос душі» (заочно) *** до 30 березня 2025 року - подаються конкурсні роботи на Всеукраїнську виставку унікального живопису «Писанкарство» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на фінальний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея» (заочно) *** до 1 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс «ГОЛОС ВЕСНЯНИХ КВІТІВ» в рамках акції «ЗБЕРЕЖЕМО ПЕРВОЦВІТИ» (заочно) *** до 04 квітня 2025 року - триває подання конкурсних робіт на Всеукраїнський конкурс есе патріотично-громадянської тематики «Єднанням сильні!» (заочно) *** до 14 квітня 2025 року - триває подання заявки на участь у VІІІ Всеукраїнському конкурсі «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** до 15 квітня 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «День зустрічі птахів» (заочно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище»(очно) *** 15 - 17 квітня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу "Юний селекціонер і генетик" (змішаний формат) *** 26 - 28 квітня 2025 року - фінал Міжнародної екологічної олімпіади наукових проєктів з охорони довкілля «DreamECO» у 2025 році (очно) *** квітень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** 29 квітня - 01 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського турніру з природничих дисциплін «NATURE» (очно) *** з вересня 2024 року по травень 2025 року - Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань» у 2024/2025 навчальному році (дистанційно) *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу «Земля – наш спільний дім» (змішаний формат) *** 13 - 15 травня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з квітникарства та ландшафтного дизайну «Квітуча Україна» (змішаний формат) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Арт-виставка горщечкових рослин до відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) ***


Проведено ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України спільно з Всеукраїнською екологічною лігою 12-13 квітня ц. р. провели ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку».

Метою Форуму було обговорення проекту документу «Стратегія сталого розвитку України на період до 2030 року» та завдань освіти щодо її реалізації; сприяння співпраці органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських організацій, науки; підвищення рівня відповідальності та зацікавленості у міжгалузевому співробітництві; налагодження та зміцнення міжнародного співробітництва у збереженні довкілля.

В заході взяли участь педагоги загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, науковці, завідуючі кафедрами екології вищих навчальних закладів, керівники дитячих громадських організацій, менеджери з еколого-освітньої роботи установ природно-заповідного фонду, представники громадських екологічних та природоохоронних організацій, студенти вищих навчальних закладів та екологічна громадськість України.

На урочистому відкриті радник Міністра екології та природних ресурсів України Бойченко Олег Климентійович зачитав привітання до учасників Форуму від Міністра екології та природних ресурсів України Семирака Остапа Михайловича.

З вітальним словом до присутніх звернулись:

Вербицький Володимир Валентинович, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти України, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України;

Пащенко Олена Вікторівна, координатор Всеукраїнської дитячої спілки «Екологічна варта», екологічної ліги, голова Національної екологічної ради України

Корвін-Піотровська Катерина. менеджер проекту «Інтеграція положень Конвенцій Ріо в національну політика України» ПРООН в Україні.

Перед учасниками Форуму виступив колектив екологічної просвіти «Вітаміни» Комунального закладу Київської обласної ради «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини», Боярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Києво-Святошинського району Київської області з програмою, що буде представлена ними на ХVІ Всеукраїнському конкурсі колективів екологічної просвіти загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів «Земля – наш спільний дім» у Полтавській області за темою: «Ландшафти як середовище життя та об`єкти охорони».

На пленарній сесії «Стратегія сталого розвитку України на період до 2030 року: стратегічне бачення, керівні принципи та вектори» та панельній дискусія «Стратегічні орієнтири в освіті для сталого (збалансованого) розвитку в Україні» з доповідями виступили:

– Вербицький Володимир Валентинович, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти України, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України з темою: «Екологічна освіта в сьогоднішніх умовах знаннєвого суспільства»;

– Марушевський Геннадій Борисович, кандидат філософських наук, старший науковий співробітник Інституту географії НАН України з темою: «Стратегія сталого розвитку України: розробка і шлях до визнання»;

– Ісаєнко Володимир Миколайович, доктор біологічних наук, професор, ректор Національного авіаційного університету з темою:»Страте8гія бачення інноваційної ролі освіти для сталого розвитку України»;

– Мовчан Валентина Олексіївна, кандидат біологічних наук, доцент, декан факультету біомедичних технологій Університету «Україна» з темою :«Тактика сталого розвитку України».

Під час роботи Форуму працювали дискусійні майданчики та кругли столи:

– дискусійний майданчик №1: «Реалізація принципів освіти для збалансованого розвитку в загальноосвітніх навчальних закладах та системі дошкільної освіти»;

– дискусійний майданчики №2: «Кращі практики освіти для збалансованого розвитку у вищій та післядипломній освіті»;

– дискусійний майданчик №3: «Позашкільна освіта: надбання та перспективи реалізації Стратегії сталого розвитку»№

– круглий стіл №1: «Діяльність громадських організацій
в реалізації освіти для збалансованого розвитку»»

– круглий стіл №2: «Збереження, відновлення наземних
і морських екосистем та сприяння збалансованому використанню їхніх ресурсів: еколого-просвітницька діяльність установ ПЗФ».
Також працювала тематична виставка «Екологічна освіта: регіональний аспект» та презентаційно-ділова зона «Візитівка практичних дій педагога», де були представлені науково-методичні розробки, посібники, програми, розробки сценаріїв, розробки занять гуртків і факультативів та роздатковий матеріал до них, як кращі практики діяльності загальноосвітніх, позашкільних та вищих навальних закладів, наукових установ, громадських організацій, які працюють у сфері екологічної освіти.

Усі бажаючі мали змогу розмістити власні методичні матеріали у збірнику Форуму.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар