2017 Травень 23 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 28-31 березня 2023 року - весняна сесія ПШУМ 2023 року (дистанційно, онлайн) *** 28-31 березня 2023 року - ювілейний фінальний тур ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» *** до 31 березня 2023 року - триває направлення матеріалів на Міжнародний конкурс еколого-валеологічної спрямованості «Душа села» (заочно) *** до 2 квітня 2023 року - триває Всеукраїнська акція «Писанкове дерево Перемоги» (заочно) *** 11-13 квітня 2023 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження «Енергія і середовище» (очно або змішано) *** до 14 квітня 2023 року триває надсилання робіт на VІ Всеукраїнський конкурс «Гуманне ставлення до тварин» (заочно) *** 18-21 квітня 2023 року - фінал Х Всеукраїнського турніру юних натуралістів (очно або дистанційно) ***


Архіви за день Травень 23rd, 2017

Проведено урочистий випуску учнів обласної Природничої школи

  17-18 травня 2017 року на базі комунального закладу освіти “Обласний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді” Дніпропетровської обласної ради (директор Ю.Ф. Педан) (далі – КЗО “ОЕНЦДУМ”) та Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара, відбувся урочистий випуск учнів обласної Природничої школи (далі – Школа) за секціями: біології, екології, агрономії, ветеринарії та зоотехнії, хімії, психології, сучасних […]

На базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради пройшов тиждень здоров’я

З 15 по 22 травня 2017 року на базі комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради пройшов тиждень здоров’я. Тиждень організовувався з метою формування в особистості відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я свого оточення як найвищих суспільних та індивідуальних цінностей. Діти дізнались про найважливіші фактори збереження здоров’я і підтримання нормального функціонування різних систем […]