2018 Грудень 7 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Триває оцінювання журі конкурсних робіт та підготовка нагородних документів для учасників всеукраїнських заочних конкурсів *** 2 липня - 18 серпня триватиме Міжсесійна літня природничо-математична онлайн-школа у складі Природничої школи учнівської молоді *** 5 серпня 2020 року пройде четверта онлайн-нарада з директорами закладів позашкільної освіти, керівниками профільних підрозділів Палаців, Будинків дітей та юнацтва *** до 1 вересня продовжено прийом анкет для участі в Педагогічній он-лайн олімпіаді для майбутніх здобувачів вищої освіти за спеціалізацією «Позашкільна освіта» ***


Архіви за день Грудень 7th, 2018

Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди

Національний антарктичний науковий центр та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ініціюють проведення Науково-освітнього проекту: «Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди» в рамках Міжнародного наукового проекту «Дослідження стану виводкових колоній пінгвінів P. papua та P. Adeliae в підрайоні ККАМЛР 48.1 з використанням мережі фотокамер CEMP (CCAMLR Ecosystem Monitoring Program)» (далі – Проект).

Відбулась зустріч юннатів різних поколінь (з нагоди 70-річчя юннатівського руху на Тернопіллі)

У 2018 році 70-річчя відзначає юннатівський рух на Тернопіллі. Повоєнного 1948 року в м. Заліщики було створено обласну станцію юних натуралістів, яку у 1954 році переведено до Тернополя, а у 2013 заклад перейменовано у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. На сьогодні Центр – провідний заклад позашкільної еколого-натуралістичної освіти в регіоні.

Екологізація дослідницької діяльності учнівської молоді у взаємодії позашкільного закладу із об’єктами природно-заповідного фонду

Одним з основних завдань позашкільної еколого-натуралістичної освіти є формування в учнів цілісної екологічної свідомості на основі засвоєння системи інтегрованих знань про природу. Це вимагає підвищення якості знань шляхом конкретизації теоретичних відомостей, які отримують учні у загальноосвітніх навчальних закладах, методами, що передбачають безпосередні контакти і взаємодією з об’єктами живої природи під час проведення екскурсій, експедицій, польових […]