2018 Грудень 7 | Національний еколого-натуралістичний центр 23-24 січня - Всеукраїнський семінар-практикум для голів обласних методичних об’єднань біологічного напряму з теми «Сучасні методи навчання у процесі викладання біології» *** 30 січня - 1 лютого - Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників *** 30 січня - 1 лютого - Всеукраїнський конкурс винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму(вікова категорія від 16 до 23 років включно) *** Упродовж місяця - Всеукраїнське методоб`єднання вчителів природничих дисциплін


Архіви за день Грудень 7th, 2018

Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди

Національний антарктичний науковий центр та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ініціюють проведення Науково-освітнього проекту: «Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди» в рамках Міжнародного наукового проекту «Дослідження стану виводкових колоній пінгвінів P. papua та P. Adeliae в підрайоні ККАМЛР 48.1 з використанням мережі фотокамер CEMP (CCAMLR Ecosystem Monitoring Program)» (далі – Проект).

Відбулась зустріч юннатів різних поколінь (з нагоди 70-річчя юннатівського руху на Тернопіллі)

У 2018 році 70-річчя відзначає юннатівський рух на Тернопіллі. Повоєнного 1948 року в м. Заліщики було створено обласну станцію юних натуралістів, яку у 1954 році переведено до Тернополя, а у 2013 заклад перейменовано у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. На сьогодні Центр – провідний заклад позашкільної еколого-натуралістичної освіти в регіоні.

Екологізація дослідницької діяльності учнівської молоді у взаємодії позашкільного закладу із об’єктами природно-заповідного фонду

Одним з основних завдань позашкільної еколого-натуралістичної освіти є формування в учнів цілісної екологічної свідомості на основі засвоєння системи інтегрованих знань про природу. Це вимагає підвищення якості знань шляхом конкретизації теоретичних відомостей, які отримують учні у загальноосвітніх навчальних закладах, методами, що передбачають безпосередні контакти і взаємодією з об’єктами живої природи під час проведення екскурсій, експедицій, польових […]