2018 Грудень 7 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 20 грудня 2021 року по 22 січня 2022 року триває щорічна Всеукраїнська виставка-конкурс «Український сувенір» (надсилається поштою) *** 18-20 січня 2022 року - фінал Всеукраїнського турніру юних хіміків імені В.В.Скопенка у 2021/2022 навчальному році (очно) *** 25-27 січня 2022 року - фінал Всеукраїнського турніру юних біологів "NEOBIO" у 2021/2022 навчальному році (очно) *** 01-03 лютого 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників у 2021/2022 навчальному році (очно) *** 03-04 лютого 2022 року - Всеукраїнський семінар-практикум (Великий біологічний колоквіум) для голів обласних методичних об'єднань біологічного напряму з теми «Сучасні методи навчання у процесі викладання біології» (очно) *** 08-10 лютого 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму для здобувачів освіти віком 16-23 роки у 2021/2022 навчальному році (очно) *** 14-16 лютого 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу молодіжних проєктів з енергозбереження "Енергія і середовище" у 2021/2022 навчальному році (очно) *** 21-25 лютого 2022 року - фінал науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» у 2021-2022 навчальному році (очно) *** 21-25 лютого 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для методистів та керівників гуртків закладів позашкільної освіти (змішана форма) *** 10-12 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (очно) *** 15-17 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста – 2022» (змішана форма) *** 21-25 березня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, керівників закладів позашкільної освіти (змішана форма) *** 21-25 березня 2022 року - весняна сесія Природничої школи учнівської молоді у 2021/2022 н.р. (очно) *** 22-25 березня 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Юний селекціонер і генетик» у 2021/2022 н.р. (очно) *** 12-14 квітня 2022 року - фінал ІХ Всеукраїнського турніру юних натуралістів у 2021-2022 навчальному році (очно) *** 24-28 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) *** 12-14 травня 2022 року - фінал Всеукраїнського екологічного хакатону «X REALITY ECOLOGICAL HACK» у 2022 році ***


Архіви за день Грудень 7th, 2018

Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди

Національний антарктичний науковий центр та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ініціюють проведення Науково-освітнього проекту: «Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди» в рамках Міжнародного наукового проекту «Дослідження стану виводкових колоній пінгвінів P. papua та P. Adeliae в підрайоні ККАМЛР 48.1 з використанням мережі фотокамер CEMP (CCAMLR Ecosystem Monitoring Program)» (далі – Проект).

Відбулась зустріч юннатів різних поколінь (з нагоди 70-річчя юннатівського руху на Тернопіллі)

У 2018 році 70-річчя відзначає юннатівський рух на Тернопіллі. Повоєнного 1948 року в м. Заліщики було створено обласну станцію юних натуралістів, яку у 1954 році переведено до Тернополя, а у 2013 заклад перейменовано у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. На сьогодні Центр – провідний заклад позашкільної еколого-натуралістичної освіти в регіоні.

Екологізація дослідницької діяльності учнівської молоді у взаємодії позашкільного закладу із об’єктами природно-заповідного фонду

Одним з основних завдань позашкільної еколого-натуралістичної освіти є формування в учнів цілісної екологічної свідомості на основі засвоєння системи інтегрованих знань про природу. Це вимагає підвищення якості знань шляхом конкретизації теоретичних відомостей, які отримують учні у загальноосвітніх навчальних закладах, методами, що передбачають безпосередні контакти і взаємодією з об’єктами живої природи під час проведення екскурсій, експедицій, польових […]