2018 Грудень 7 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 13 по 15 червня 2023 року - Всеукраїнський зліт юних дослідників-природознавців (змішана форма проведення) *** з 20 по 22 червня 2023 року - Всеукраїнський зліт юних екологів (змішана форма проведення) *** з 27 по 29 червня 2023 року - Всеукраїнський фестиваль патріотичних дій (змішана форма проведення)


Архіви за день Грудень 7th, 2018

Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди

Національний антарктичний науковий центр та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ініціюють проведення Науково-освітнього проекту: «Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди» в рамках Міжнародного наукового проекту «Дослідження стану виводкових колоній пінгвінів P. papua та P. Adeliae в підрайоні ККАМЛР 48.1 з використанням мережі фотокамер CEMP (CCAMLR Ecosystem Monitoring Program)» (далі – Проект).

Відбулась зустріч юннатів різних поколінь (з нагоди 70-річчя юннатівського руху на Тернопіллі)

У 2018 році 70-річчя відзначає юннатівський рух на Тернопіллі. Повоєнного 1948 року в м. Заліщики було створено обласну станцію юних натуралістів, яку у 1954 році переведено до Тернополя, а у 2013 заклад перейменовано у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. На сьогодні Центр – провідний заклад позашкільної еколого-натуралістичної освіти в регіоні.

Екологізація дослідницької діяльності учнівської молоді у взаємодії позашкільного закладу із об’єктами природно-заповідного фонду

Одним з основних завдань позашкільної еколого-натуралістичної освіти є формування в учнів цілісної екологічної свідомості на основі засвоєння системи інтегрованих знань про природу. Це вимагає підвищення якості знань шляхом конкретизації теоретичних відомостей, які отримують учні у загальноосвітніх навчальних закладах, методами, що передбачають безпосередні контакти і взаємодією з об’єктами живої природи під час проведення екскурсій, експедицій, польових […]