2018 Грудень 7 | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22-26 травня 2025 року - участь  учнівської делегації України у фіналі Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2025» (Румунія)(очно) *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 03 - 05 червня 2025 року - фінал Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху "Зелена естафета" (Львів) *** 02 - 06 червня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів)(очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Архіви за день 7 Грудня, 2018

Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди

Національний антарктичний науковий центр та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді ініціюють проведення Науково-освітнього проекту: «Вчителі та учні беруть участь в екологічному моніторингу Антарктиди» в рамках Міжнародного наукового проекту «Дослідження стану виводкових колоній пінгвінів P. papua та P. Adeliae в підрайоні ККАМЛР 48.1 з використанням мережі фотокамер CEMP (CCAMLR Ecosystem Monitoring Program)» (далі – Проект).

Відбулась зустріч юннатів різних поколінь (з нагоди 70-річчя юннатівського руху на Тернопіллі)

У 2018 році 70-річчя відзначає юннатівський рух на Тернопіллі. Повоєнного 1948 року в м. Заліщики було створено обласну станцію юних натуралістів, яку у 1954 році переведено до Тернополя, а у 2013 заклад перейменовано у Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. На сьогодні Центр – провідний заклад позашкільної еколого-натуралістичної освіти в регіоні.

Екологізація дослідницької діяльності учнівської молоді у взаємодії позашкільного закладу із об’єктами природно-заповідного фонду

Одним з основних завдань позашкільної еколого-натуралістичної освіти є формування в учнів цілісної екологічної свідомості на основі засвоєння системи інтегрованих знань про природу. Це вимагає підвищення якості знань шляхом конкретизації теоретичних відомостей, які отримують учні у загальноосвітніх навчальних закладах, методами, що передбачають безпосередні контакти і взаємодією з об’єктами живої природи під час проведення екскурсій, експедицій, польових […]