Проведено другий екологічний тренінг з циклу «Моніторингові дослідження стану навколишнього природного середовища» | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** 17-19 серпня 2022 року - Всеукраїнська науково-педагогічна конференція «Сучасні тенденції підвищення якості освіти» (змішана форма) *** серпень-вересень 2022 року - фінал Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт» у 2021-2022 навчальному році (дистанційно) *** вересень-жовтень 2022 року - фінал Всеукраїнського конкурсу з флористики та фітодизайну (про форму проведення буде додаткове повідомлення) *** 17-24 жовтня 2022 року - Курси підвищення кваліфікації для заступників директорів закладів позашкільної освіти (змішана форма) ***


Проведено другий екологічний тренінг з циклу «Моніторингові дослідження стану навколишнього природного середовища»

21 – 23 листопада ц. р. спільно з Національним університетом біоресурсів і природокористування України  було проведено другий екологічний тренінг з циклу «Моніторингові дослідження стану навколишнього природного середовища» Його тема: «Моніторингові дослідження стану ґрунтів». Учасники тренінгу – 10 педагогів: вчителі біології, хімії та географії закладів загальної середньої освіти та керівники творчих учнівських об’єднань, методисти позашкільних закладів освіти з Донецької, Дніпропетровської, Житомирської, івано-Франківської, Полтавської, Хмельницької, Черкаської, Чернігівської областей.

Відкрив тренінг директор Національного еколого-натуралістичного центру, доктор педагогічних наук, професор В. В. Вербицький.

Практичні і теоретичні заняття під час тренінгу проходили в навчальних лабораторіях кафедри ґрунтознавства та охорони ґрунтів і агрохімії та якості продукції рослинництва агробіологічного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Під керівництвом вчених педагоги опанували методики оцінювання екологічного стану ґрунтів, познайомились з агрохімічними та агроекологічними методами дослідження грунтів, оптимізацією живлення сільськогосподарських рослин та системою удобрення, методиками рослинної діагностики тощо.

Проведено практичні заняття за темами:

  • – «Відбір зразків ґрунту та рослин, підготовка їх до аналізу»
  • -«Визначення рН водної та сольової витяжки грунту»
  • – «Визначення гідролітичної кислотності за методом Каппена»
  • – «Розрахунок норми вапна та проведення хімічної меліорації»
  • – «Визначення рухомих сполук азоту, фосфору, калію, мікроелементів в рослинних зразках за експрес діагностикою»
  • – «Рослинна діагностика. Візуальна рослинна діагностика, тканинна, хімічна».

Також педагоги познайомились з агрокласом в НЕНЦ та роботою Agrilab в НУБіП.

Для проведення зі школярами практичних робіт з дослідження стану ґрунтів в регіонах усі учасники тренінгу отримали опрацьовані методики в електронному вигляді.

По завершенні тренінгу усі педагоги-учасники отримали відповідні сертифікати Міністерства освіти і науки України.

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар