Діти зі Сходу та Заходу спільно вивчають природу Закарпаття | Національний еколого-натуралістичний центр *** Продовжується формування «Першого українського віртуального гербарію юного натураліста» *** Розпочато створення «Всеукраїнського методичного онлайн хабу» – систематизованого навігаційного онлайн сховища методичних матеріалів та рекомендацій *** з 15 січня по 25 травня 2025 року - триває участь у Всеукраїнському освітньому проєкті «Хочу стати полярником» (змішаний формат) *** з лютого по травень 2025 року - триває науково-освітній проєкт «Арт-простір допитливого природознавця» у 2024/2025 навчальному році (заочно) *** 15 - 30 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу «Парки – легені міст і сіл» (заочно) *** до 20 травня 2025 року - надсилаються роботи на Всеукраїнський конкурс святкового короваю «100 років НЕНЦ – епоха натуралістів» (заочно) *** 20 - 22 травня 2025 року - фінал Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник» (очно) *** 22-26 травня 2025 року - участь  учнівської делегації України у фіналі Міжнародного конкурсу комп’ютерних проєктів «INFOMATRIX-2025» (Румунія)(очно) *** 02 - 27 червня 2025 року - організаційно-масові заходи літньої кампанії в НЕНЦ (очно) *** 03 - 05 червня 2025 року - фінал Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху "Зелена естафета" (Львів) *** 02 - 06 червня 2025 року - фінальний етап Всеукраїнської олімпіади випускного шкільного дослідництва (учнівських дослідницьких проєктів)(очно) *** 11 - 12 червня 2025 року - Урочисті події з відзначення 100-річчя НЕНЦ МОН України та 100-річчя профільної позашкільної освіти (очно) *** червень 2025 року - Віртуальний фестиваль "Музика в природі" (заочно) *** 24 - 26 вересня 2025 року - фінал Всеукраїнського екологічного конкурсу «Eco-Hackathon» (онлайн) *** до 15 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на Всеукраїнський конкурс «Птах року 2025 - Крутиголовка» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - подання конкурсних робіт на Всеукраїнський художній конкурс «Календар GLOBE 2026» (заочно) *** до 20 листопада 2025 року - триває подання заявки на участь у Всеукраїнському конкурсі «Дитячий міні-город: від насінини до плодів» (заочно) *** до 30 листопада 2025 року - триває подання матеріалів на участь в науково-освітньому проєкті «Вчителі та учні досліджують явище цвітіння водойм в Україні» у 2025 році (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу проєктів озеленення «Культура домівки» (заочно) *** грудень 2025 року - ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівських навчально-дослідних земельних ділянок (заочно) ***


Діти зі Сходу та Заходу спільно вивчають природу Закарпаття

В рамках проекту «Закарпаття очима дітей зони АТО» діти з Луганського та Донецького краю продовжують відпочивати та оздоровлюватись у Закарпатті. Дев’ятий АРТ-Караван Дружби для арт-реабілітації дітей із Луганської області проходить з метою сприяння забезпеченню освітньо-культурних потреб дітей. З 8 до 15 лютого 20 учнів відпочивають у філії «Арніка» Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, де з ними проводять різноманітні ігри, масові заходи, майстер-класи, квести та екскурсії працівники філії «Арніка», Закарпатського обласного палацу дітей та юнацької творчості «ПАДІЮН», Закарпатських обласних центрів технічної творчості та еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Учні зі сходу України мали змогу познайомитись та поспілкуватись з дітьми з міста Ужгорода, що також відпочивають у Воловецькому районі, в таборі «Арніка». 30 учнів з Ужгорода під час свого відпочинку у таборі беруть участь у масових заходах, підготовлених для них педагогами. Так, 10 лютого до дітей завітали педагоги еколого-натуралістичного центру учнівської молоді з масово-виховним заходом до Всесвітнього дня водно-болотних угідь «Цікавий світ водно-болотних угідь».

Водно-болотні угіддя є невід’ємною частиною нашого довкілля. Вони допомагають зменшити вплив повеней, підтримують існування рідкісних видів тварин і птахів, забезпечують зайнятість та дозвілля населення. Існують дуже різноманітні водно-болотні середовища, серед яких болота, очеретяні зарості, канави, ставки, струмки і ріки. Мета Всесвітнього дня водно-болотних угідь – активізувати інтерес до заходів щодо підтримання майбутнього цих життєво важливих середовищ і видів, які залежать від них, особливо в цю пору року, коли саме вони є важливим джерелом ресурсів живлення й місцями для зимівлі водоплавних і навколоводних птахів. Болота в усі часи і притягували, і лякали людей. Притягували своєю таємницею і вселяли страх небезпеками, що підстерігали кожного, хто опинився в їх владі. Тому, напевно, і збереглося стільки легенд і переказів, повір’їв, билин, а часом і небилиць про болота, їх невидимих мешканців, про знахарів, про чудесні зцілення і стародавні обряди.

Отже, що таке болото – похмура трясовина, сумне місце, непридатні землі, «не пройдеш, не проїдеш»? Саме на ці запитання відповідали педагоги Закарпатського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді дітям під час заходу.

Відділ екології та природоохоронної роботи ЗОЕНЦ підготував різноманітні завдання для команд-учасників масово-виховного заходу «Цікавий світ водно-болотних угідь». Відповідаючи на питання вікторини діти вивчали флору і фауну боліт, під час замальовування необхідно було швидко і точно відобразити болото на аркуші паперу. Для закріплення отриманих знань, діти взяли участь у змаганні в якому необхідно було перераховувати тварин-жителів боліт. На підсумок кожна команда отримала картки з ролями, які вони розіграли у міні виставі «Навіщо нам болото?».

Грамоти і нагороди отримали всі команди-учасники, адже старались і готувались всі однаково!

Поділитися
Ви можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.


Залишити коментар